eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy i Miasta Węgliniec.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Węgliniec: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy i Miasta Węgliniec.
Numer ogłoszenia: 243080 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206896 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy i Miasta Węgliniec..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:1)Odbieranie wszystkich odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Lubaniu lub instalacji zastępczej wskazanej w Uchwale nr XXIV/617/12 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012 oraz uchwałach zmieniających, na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.). 2) Organizację selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy zgodnie ze specyfikacją z podziałem na frakcje określone w uchwale nr 423/XX/12 Rady Miejskiej Węglińca z dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Węgliniec. 3)Obsługę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Węglińcu, przy ul. Leśnej 1 a oraz mobilnych miejsc odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy.4)Umożliwienie właścicielom nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych najmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych.5) Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 6) Umożliwienie właścicielom nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych świadczenia usługi mycia, dezynfekcji oraz dezynsekcji i napraw technicznych pojemników na odpady komunalne.7) Opracowanie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych.8)Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia.3. Usługa odbierania odpadów komunalnych obejmuje każdą ilość rodzajów odpadów komunalnych wymienionych w tabeli nr 1 w siwz: 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wywóz odpadów komunalnych w przewidywanej łącznej ilości 4.237 [Mg/rocznie] .5. Częstotliwość odbioru odpadów według której należy ułożyć harmonogramTabela nr 2 Sposób i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Rodzaj opadów komunalnych zbieranych selektywnie Sposób odbioru Częstotliwość odbierania Mieruchomości zamieszkałe Nieruchomości niezamieszkałe Nieruchomości zamieszkałe Nieruchomości niezamieszkałe Zmieszane odpady komunalne Pojemniki o pojemności od 110 l do 1100 l w które wyposaży nieruchomość właściciel Pojemniki o pojemności od 110 l do 2500 l w które wyposaży nieruchomość właściciel 2 razy w miesiącu 2 razy w miesiącu Odpady komunalne zbierane selektywnie zawierające frakcje: papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, opakowania ze szkła, metal, Pojemniki o pojemności od 120 l do 1100 l w które wyposaży nieruchomość właściciel lub worki o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki dostarczone przez Wykonawcę Pojemniki o pojemności od 120 l do 2500 l w które wyposaży nieruchomość właściciel lub worki o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki dostarczone przez Wykonawcę 1 raz na miesiąc 1 raz na miesiąc. Odpady ulegające biodegradacji (zielone i kuchenne) Pojemniki o pojemności od 110 l do 1100 l w które wyposaży nieruchomość właściciel lub worki o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki dostarczone przez Wykonawcę Pojemniki o pojemności od 110 l do 1100 l w które wyposaży nieruchomość właściciel lub worki o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki dostarczone przez Wykonawcę w okresie od maja do października - cztery razy w miesiącu i od listopada do kwietnia - dwa razy w miesiącu w okresie od maja do października - cztery razy w miesiącu i od listopada do kwietnia - dwa razy w miesiącu Tabela nr 3 Sposób i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz mobilnych miejsc odbioru odpadów Miejsce odbioru Rodzaj opadów komunalnych Sposób odbioru Częstotliwość Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz mobilnych miejsc odbioru odpadów meble i inne odpady wielkogabarytowe, wielkogabarytowe opakowania ulegające biodegradacji, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie i akumulatory, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe, pozostałe odpady wymienione w Tabeli nr 1 Pojemniki o pojemności od 60 l do 7 000 l (KP-7) lub boksy (organizacja wyposażenia PSZOK zlecona Wykonawcy) PSZOK - co najmniej 1 raz na miesiąc nie dopuszczając do przepełnienia pojemników, Mobilne miejsca odbioru odpadów - 1 raz na kwartał wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. Tabela nr 4 Sposób i częstotliwość odbioru pozostałych odpadów komunalnych nie wymienionych w tabeli nr 2 i tabeli nr 3 Miejsce odbioru Rodzaj opadów komunalnych Sposób odbioru Częstotliwość apteki na terenie gminy( na dzień ogłoszenia zamówienia 2 apteki: po jednej w Węglińcu i Ruszowie) przeterminowane i niezużyte leki pojemniki o pojemności od 60 l do 110 l po otrzymaniu od właściciela apteki informacji o potrzebie opróżnienia pojemników komunalna oczyszczalnia ścieków w Węglińcu -odpad po kracie mechanicznej,zawartość po piaskowniku,ustabilizowane osady ściekowe specjalistyczny samochód skrzyniowy do przewozu odpadów niebezpiecznych w uzgodnieniu z kierownikiem oczyszczalni (szacunkowa łączna ilość odpadu wynosi ok.110Mg/rok) chodniki, parki i przystanki PKS na terenie całej Gminy, perony kolejowe na stacji w Węglińcu i Ruszowie, oraz peronach przystankowych w St.Węglińcu i Okrąglicy odpady z koszy ulicznych, koszy w parkach, przystankach i peronach pojemniki i kosze o pojemności do 60 l raz w tygodniu cmentarze komunalne (5 cmentarzy zlokalizowanych w Węglińcu, Czerwonej Wodzie, St.Węglińcu, Jagodzinie i Ruszowie) odpady zmieszane pojemniki o pojemności 1100 l lub 1500 l raz na miesiąc(październik-listopad zwiększona częstotliwość odbioru po zapełnieniu pojemników) Harmonogram wywozu odpadów komunalnych, przed podpisaniem umowy sporządzi Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako oferta najkorzystniejsza. Przy sporządzaniu harmonogramu Wykonawca musi uwzględnić liczbę punktów wywozowych, o której mowa w pkt 12 i 13 oraz częstotliwość odbioru odpadów, o której mowa w pkt. 5. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego i stanowić będzie integralną część umowy 6. Realizacja przedmiotu zamówienia 1)Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości zamieszkałej i niezamieszkałej a)w ramach odbioru zmieszanych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady komunalne umieszczone w pojemnikach na odpady zmieszane oraz odpady komunalne wystawione np. w workach (tzw. nadwyżki), przy pojemnikach na odpady zmieszane, a także odpady, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu); b)pojemniki z odpadami zmieszanymi będą wystawione przed ogrodzenie zamkniętej nieruchomości jedno lub kilkurodzinnej lub ustawione na wyodrębnionym, urządzonym przez właściciela nieruchomości jedno lub kilkurodzinnej w rejonie bramy lub furtki wejściowej, placyku gospodarczym, pergoli śmietnikowej dostępnym dla Wykonawcy; c)Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego sprawdzenia zawartości pojemnika na zmieszane odpady komunalne, a w przypadku stwierdzenia, że w pojemniku znajdują się odpady, których obowiązek selektywnego zbierania wynika z Uchwały nr 423/XX/12 z dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Węgliniec - do udokumentowania tego faktu (w formie pisemnej wraz z fotografią miejsca zdarzenia) oraz niezwłocznego i skutecznego powiadomienia Zamawiającego, wraz ze wskazaniem adresu nieruchomości;d)Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach stwierdzonych w trakcie świadczenia usługi, w szczególności w przypadkach: pozostawienia przy pojemnikach na odpady odpadów wielkogabarytowych, wielkogabarytowego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych (poza terminami ich zbiórki w mobilnych miejscach odbioru odpadów lub PSZOK w Węglińcu),notorycznego powstawania tzw. nadwyżek na danych nieruchomościach,niemożności odebrania z nieruchomości odpadów komunalnych zmieszanych ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą;e)odbiór odpadów zmieszanych nie obejmuje odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz odpadów niebezpiecznych; f)wyposażenie nieruchomości w pojemniki do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych należy do obowiązków właścicieli nieruchomości, g) Wykonawca powinien dysponować taką ilością pojemników, aby zapewnić ich wynajem, kupno (lub oddanie w inną formę użytkowania) wszystkim zainteresowanym właścicielom nieruchomości zamieszkałych lub niezamieszkałych na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy właścicielem nieruchomości a Wykonawcą. 2) Organizacja selektywnej zbiórki odpadów: papieru, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, metali oraz opakowań ze szkła jak również odpadów ulegających biodegradacji wraz z ich odbiorem i zagospodarowaniem a)Wykonawca zobowiązany jest zorganizować oraz prowadzić selektywną zbiórkę odpadów komunalnych systemem:indywidualnym - polegającym na selektywnym zbieraniu i odbieraniu odpadów komunalnych zgromadzonych w przystosowanych do tego celu pojemnikach indywidualnych lub workach foliowych przeznaczonych dla jednej nieruchomości (obiekty zamieszkałe i obiekty niezamieszkałe), oraz zbiorowym - polegającym na selektywnym zbieraniu i odbieraniu odpadów komunalnych zgromadzonych w przystosowanych do tego celu pojemnikach do segregacji przeznaczonych dla kilku nieruchomości (obiekty zamieszkałe),b)Wykonawca winien niezwłocznie informować (w formie pisemnej wraz z potwierdzoną fotografią miejsca zdarzenia) Zamawiającego o wszystkich wydarzeniach istotnych ze względu na świadczoną usługę, a w szczególności o:wszelkich nieprawidłowościach związanych z eksploatacją i lokalizacją pojemników na odpady zbierane selektywnie oraz sposobem segregacji odpadów przez użytkowników, niemożności odebrania z nieruchomości odpadów selektywnie zbieranych ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą,niemożności wyposażenia nieruchomości w worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą.2.1) system indywidualny - obiekty zamieszkałe i niezamieszkałe a)Wykonawca zobowiązany jest wyposażać przez cały okres świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia każdą nieruchomość w worki foliowe przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 120 litrów każdy, b)worki do selektywnej zbiórki odpadów w systemie indywidualnym muszą być dostarczane bezpośrednio na nieruchomość objętą selektywną zbiórką odpadów z częstotliwością jeden raz w miesiącu, przy czym pierwszy zestaw worków Wykonawca musi dostarczyć najpóźniej w terminie do 3 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania lub zgłoszenia nieruchomości do obsługi; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie dostawy worków na nieruchomości przekazywał również właścicielom nieruchomości materiały informacyjne i edukacyjne dotyczące m.in. zasad selektywnej zbiórki odpadów przygotowane przez Zamawiającego oraz harmonogramy odbioru odpadów przygotowane przez Wykonawcę; c)szacunkowa ilość kompletów worków dla obiektów zamieszkałych - ok. 1200 kompletów, oraz dla obiektów niezamieszkałych - ok. 280 kompletów;d)worki do selektywnej zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenia określające rodzaj frakcji odpadów, które należy w nich umieszczać oraz frakcji odpadów, których nie należy umieszczać; oznaczenia muszą być dokonane zarówno w formie pisemnej w języku polskim, jak i w formie graficznej i w określonej przez Zamawiającego kolorystyce;e)komplet worków przeznaczonych do segregacji obejmuje: worek niebieski - na papier i tekturę oraz opakowania wielomateriałowe, worek żółty - na tworzywa sztuczne oraz opakowania z metali, worek zielony - na opakowania ze szkła, worek brązowy - na odpady ulegające biodegradacji (zielone i kuchenne), f)Wykonawca w ciągu miesiąca jest zobowiązany dostarczyć na nieruchomość 1 komplet worków w ilości: worek niebieski - jedna sztuka na gospodarstwo miesięcznie, worek żółty - jedna sztuka na gospodarstwo miesięcznie, worek zielony - jedna sztuka na gospodarstwo miesięcznie, worek brązowy - cztery sztuki na gospodarstwo miesięcznie (w okresie od maja do października), dwie sztuki na gospodarstwo miesięcznie (w okresie od listopada do kwietnia) g)w przypadku, gdy na jedną nieruchomość zamieszkałą przypada więcej niż jeden pojemnik na zmieszane odpady komunalne, ilość dostarczanych worków na poszczególne frakcje zbierane selektywnie należy zwiększyć odpowiednio o następny komplet worków; h)w uzasadnionych przypadkach, takich jak np. niezamierzone uszkodzenie worka, zwiększona ilość odpadów zbieranych selektywnie, Wykonawca zobowiązany będzie do wydania właścicielom nieruchomości dodatkowych worków do selektywnego zbierania odpadów, i)Wykonawca zobowiązany jest także do odbioru odpadów wysypanych z worków, np. w trakcie ich odbioru, wywianych lub rozrzuconych przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu) i zwierzęta. j)w przypadku segregacji odpadów w pojemnikach obowiązuje następująca kolorystyka pojemników:pojemniki niebieskie - na papier i tekturę oraz opakowania wielomateriałowe,pojemniki żółte - na tworzywa sztuczne i opakowania z metali, pojemniki zielone - na opakowania ze szkła (białe i kolorowe), pojemnik brązowy - na odpady ulegające biodegradacji (zielone i kuchenne), k)właściciele nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych indywidualnie zaopatrują się w pojemniki do selektywnego zbierania odpadów, l)pojemniki muszą posiadać oznaczenia określające rodzaj frakcji odpadów, które należy umieszczać, m)Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach, jak i odpady pozostawione obok pojemników, a także odpady, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu), n) Wykonawca powinien dysponować taką ilością pojemników na odpady segregowane, aby zapewnić ich wynajem, kupno (lub oddanie w inną formę użytkowania) wszystkim zainteresowanym właścicielom nieruchomości zamieszkałych lub niezamieszkałych na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy właścicielem nieeruchomości a Wykonawcą. 2.2) system zbiorowy a)kolorystyka pojemników: pojemniki niebieskie - na papier i tekturę oraz opakowania wielomateriałowe, pojemniki żółte - na tworzywa sztuczne i opakowania z metali, pojemniki zielone - na opakowania ze szkła (białe i kolorowe);b)pojemniki do selektywnego zbierania odpadów muszą posiadać oznaczenia określające rodzaj frakcji odpadów, które należy umieszczać oraz frakcji odpadów, których nie należy umieszczać; oznaczenia muszą być dokonane zarówno w formie pisemnej w języku polskim, jak i w formie graficznej; c)pojemniki do segregacji odpadów będą ustawione na wyodrębnionym, urządzonym przez właściciela placyku gospodarczym lub pergoli śmietnikowej dostępnym dla Wykonawcy; d)Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego sprawdzenia zawartości pojemnika na segregowane odpady, a w przypadku stwierdzenia, że w pojemniku znajdują się inne odpady, których obowiązek selektywnego zbierania wynika z Uchwały nr 423/XX/12 z dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Węgliniec - do udokumentowania tego faktu (fotografia) oraz niezwłocznego i skutecznego powiadomienia Zamawiającego, wraz ze wskazaniem adresu nieruchomości; e)Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach stwierdzonych w trakcie świadczenia usługi. f)Miejsca ustawienia pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w systemie zbiorowym Zamawiający wskaże Wykonawcy po podpisaniu umowy, podczas wspólnej wizji w terenie (lokalizacja pojemników nie może stwarzać zagrożenia dla pojazdów odbierających surowce wtórne - linie elektryczne, ruch drogowy). Zamawiający zastrzega, że w trakcie świadczenia usługi może wskazać Wykonawcy inne miejsca ustawienia pojemników, a w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do ich przestawienia nie później niż w ciągu trzech dni od otrzymania zgłoszenia.g)Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewnia ustawienie 4 kpl. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w systemie zbiorowym o pojemności nie mniejszej niż 1100 l, zlokalizowanych w obiektach szkolnych w Węglińcu, St.Węglińcu, Czerwonej Wodzie i Ruszowie.h)Zapewnienie pojemników w systemie zbiorowym do selektywnej zbiórki odpadów należy do właścicieli nieruchomości.i) Wykonawca powinien dysponować taką ilością pojemników na odpady segregowane, aby zapewnić ich wynajem, kupno (lub oddanie w inną formę użytkowania) wszystkim zainteresowanym właścicielom nieruchomości zamieszkałych lub niezamieszkałych na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy właścicielem nieruchomości a Wykonawcą.3) Odbiór odpadów budowlano-remontowych i rozbiórkowych a) Na wniosek właściciela nieruchomości / dysponującego lokalem Wykonawca odpłatnie dostarczy pojemnik do odbioru odpadów budowlano-remontowych i rozbiórkowych. O zamówionych pojemnikach Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego ( nie później niż w momencie dostarczenia pojemników). b)Wykonawca ma obowiązek odebrać wyłącznie te odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty; odpady niespełniające tego warunku Wykonawca ma obowiązek odebrać za dodatkową opłatą wniesioną przez właściciela nieruchomości / dysponującego lokalem na rzecz Gminy. 7. Odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Węglińcu oraz mobilnych miejsc odbioru odpadów 1)Obowiązki związane z odbiorem odpadów z PSZOK a)wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy wyposaży PSZOK w odpowiednią ilość pojemników do gromadzenia odpadów wyszczególnionych w tabeli nr 3 niniejszej Specyfikacji;b)właściwa obsługa pojemników, kontenerów i boksów oraz ich opróżnianie z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo i higienę pracy personelowi oraz bezpieczeństwo ekologiczne; c)utrzymywanie pojemników, kontenerów i boksów w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym;d)w celu ograniczenia dostępu osób trzecich, odpady niebezpieczne gromadzone będą w zamykanych pojemnikach na utwardzonym podłożu; pozostałe odpady składowane będą w pojemnikach i kontenerach znajdujących się na placu; ilości poszczególnych rodzajów pojemników i kontenerów należy dostosować do częstotliwości ich opróżniania;e)składanie Zamawiającemu miesięcznej sprawozdawczości w zakresie ilości i masy zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne rodzaje odpadów klasyfikowane zgodnie z katalogiem odpadów (Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. Dz. U z 2001 Nr 11, poz. 1206), 2)Mobilna zbiórka odpadów prowadzona będzie w zakresie i częstotliwości określonych w tab. nr 3 , i w miejscowościach: Czerwona Woda, Zielonka, Stary Węgliniec, Jagodzin, Piaseczna, Ruszów, Kościelna Wieś łącznie z Okrąglicą. Określa się obowiązki związane z odbiorem odpadów z mobilnych miejsc odbioru odpadów a) wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy wyposaży miejsca mobilnej zbiórki odpadów w odpowiednią ilość pojemników do gromadzenia odpadów wyszczególnionych w tabeli nr 3 niniejszej Specyfikacji; b)właściwa obsługa pojemników i kontenerów oraz ich opróżnianie z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo i higienę pracy personelowi oraz bezpieczeństwo ekologiczne; c)utrzymywanie pojemników i kontenerów w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym.d)w celu ograniczenia dostępu osób trzecich, odpady niebezpieczne gromadzone będą w zamykanych pojemnikach; pozostałe odpady składowane będą w pojemnikach i kontenerach dostosowanych do rodzaju odbieranych odpadów; ilości poszczególnych pojemników i kontenerów należy dostosować do częstotliwości ich opróżniania;e) składanie Zamawiającemu miesięcznej sprawozdawczości w zakresie ilości i masy zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne rodzaje odpadów klasyfikowane zgodnie z katalogiem odpadów (Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. Dz. U z 2001 Nr 11, poz. 1206),8. Wykonawca zobowiązany jest do 1) przekazywania Zamawiającemu:a. miesięcznych raportów zawierających informacje o: ilości odebranych odpadów komunalnych zmieszanych [Mg] ilości odebranych odpadów segregowanych (szkło, tworzywa sztuczne, metale, papier, wielomateriałowe, biodegradowalne) [Mg] ilości odebranych odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego [Mg], ilości odebranych odpadów powstałych na komunalnej oczyszczalni ścieków w Węglińcu[Mg] ilości i rodzaju odpadów zgromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) i mobilnych miejscach odbioru odpadów [Mg] wykaz nieruchomości od których zostały odebrane odpady komunalne, sposobach zagospodarowania w/w odpadów ze wskazaniem instalacji do których odpady oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do sortowania zostały przekazane b. kwartalnych sprawozdań zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do końca miesiąca następującego po kwartale, Zamawiającemu dotyczących: informacji o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania,informacji o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych do składowania na składowisko odpadów, nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania,liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie,kopii dowodów dostarczania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiana tj. karty ewidencji odpadów bądź karty przekazania odpadów. 2)Raporty o których mowa muszą być przekazane w formie elektronicznej i papierowej uzgodnionej z Zamawiającym. 3)Raporty miesięczne będą podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:a) uczestnictwo upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach (posiedzeniach komisji Rady Miejskiej, innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego w przypadku jego zaproszenia, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy. Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy z wyprzedzeniem nie mniej niż 7 dni przed tymi naradami,b) wykonywanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla społeczeństwa do niezbędnego minimum, c) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. 10. Ilości wywożonych odpadów podane w SIWZ są orientacyjne. Zostały podane w celu sporządzenia oferty. Z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości odebranych odpadów Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia.11. Rozliczanie świadczonych usług wywozu odpadów komunalnych następować będzie pomiędzy Gminą Węgliniec a Wykonawcą zgodnie z rzeczywistą ilością odebranych/zebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Węgliniec - miesięcznie, po zakończeniu miesiąca za który wystawiana jest faktura, z terminem płatności do 30 dni od dnia przedłożenia faktury.Uwaga!Do faktury należy dołączyć raporty miesięczne określone w pkt. 8. 1) a, . Faktura powinna zawierać łączną ilość zebranych odpadów z terenu Gminy [Mg/m-c] oraz jednostkowy koszt ich odbioru i transportu wg kwoty ustalonej w formularzu ofertowym [zł/Mg].12. Dla potrzeb złożenia oferty Zamawiający szacuje łączną masę odpadów komunalnych do odbioru z terenu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na poziomie:Ilość mieszkańców Ilość budynków wielorodzinnych Ilość budynków jednorodzinnych Ilość nieruchomości niezamieszkałych Ilość odpadów rocznie (Mg) 8.823 390 1.150 285 4.237 Masa zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych, kod 20 03 01 (Mg) Masa selektywnie zebranych odpadów komunalnych, kody: 15 01 01, 15 01 02,15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 15 01 03,15 01 06, 15 01 10,(Mg) Masa odpadów wielkogabarytowych, kod 20 03 07 (Mg) Masa pozostałych odpadów, 16 01 03, 17 01 01, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08,20 01 10, 20 01 11, 20 01 21, 20 01 23, 20 01 31, 20 01 32,20 01 35, 20 01 36, 20 01 38, 20 01 39, 20 02 01, 20 03 02,20 03 03, 20 03 99, 19 08 01, 19 08 02, 19 08 05, (Mg) Ilość punktów wywozowych w Gminie 3.390 197,0 100,00 550,0 1.540 Zamawiający szacuje, że:a)liczba mieszkańców objętych przedmiotem zamówienia w roku 2013 wynosi: 8.823 osób,b)liczba nieruchomości zamieszkałych w roku 2013 , tj. budynków wielolokalowych w których znajduje się co najmniej jeden lokal zamieszkały oraz budynków jednorodzinnych ogółem wynosi: ok. 1.540 c)liczba nieruchomości niezamieszkałych w roku 2013 objętych przedmiotem zamówienia wynosi ok.: 285 Statystyka ludności Gminy z uwzględnieniem ilości budynków w poszczególnych miejscowościach wg stanu na dzień 20.05.2013r. jest następująca:Miejscowość Liczba mieszkańców Liczba budynków Węgliniec 3062 332 Czerwona Woda 1616 397 Dębówek 10 2 Jagodzin 398 94 Kościelna Wieś 249 56 Okrąglica 28 8 Piaseczna 223 69 Polana 67 17 Ruszów 1799 309 Stary Węgliniec 1054 245Zielonka 317 18 Liczbę mieszkańców oraz adresy nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Zamawiający oszacował na podstawie danych pozyskanych od zarządców i administratorów nieruchomości oraz danych meldunkowych będących w posiadaniu Zamawiającego.W trakcie realizacji usługi możliwe są więc zmiany adresów i liczby obsługiwanych nieruchomości, jak i liczby mieszkańców. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby nieruchomości i liczby mieszkańców. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Powierzchnia gminy wynosi 338,44 km2.Gminę Węgliniec zamieszkuje obecnie 8.823 mieszkańców, z tego 3.062 osób - miasto Węgliniec, a 5.761 osób - tereny wiejskie (stan na 20.05.2013r.) oraz funkcjonuje ok. 285 podmiotów gospodarczych. Na terenie gminy Węgliniec zlokalizowanych jest:a)ok. 1 150 nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej,b)ok. 390 nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej. 13. Dla potrzeb złożenia oferty Zamawiający szacuje liczbę pojemników i worków na odpady gromadzone w sposób selektywny ( w tym bioodpadów) z uwzględnieniem pojemności na poziomie: 0.12 m3 0.24 m3 1.1 m3 Worki 120 l (w szt.)500 150 200 71.040..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Lwówecka 8, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 742259,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 762660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 762660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1440580,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.