Ogłoszenie z dnia 2006-01-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rogowo: remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Pręczki, gmina Rogowo, powiat Rypin
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Rogowo, do kontaktów: Leszek Kukowski, Rogowo 51, 87-515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 280 16 22, fax 054 280 28 32, e-mail: przetargi@rogowo.pl, www.rogowo.pl; www.bip.rogowo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Pręczki, gmina Rogowo, powiat Rypin. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej: 1) zmiana dachu na obiekcie 2) docieplenie budynku 3) wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej 4) położenie nowych podłóg i posadzek 5) wymiana instalacji wewnętrznych 6) remont garażu 7) wyposażenie świetlicy Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) oznaczenie projektu logo UE i Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi poprzez umieszczenie tablic informacyjnych na placu budowy w okresie wykonywania prac oraz wykonanie i umieszczenie na trwałe tablicy informacyjnej po zakończeniu inwestycji, b) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d) naprawa uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego e) demontaż i naprawienie uszkodzonych ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów f) wykonanie "Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych g) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pręczki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.08.2006;
III.1) Wymagane wadium: 6 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dostawca składa następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem 2) Oświadczenie stosowne do art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Dowód wniesienia wadium 4) Kosztorys robót 5) Oświadczenia: - o okresie gwarancji jakości na zamontowane urządzenia i wykonane roboty (36 miesięcy licząc od dnia przekazania obiektu do użytkowania) - o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 8) Dokumenty stwierdzające, że Kierownik Budowy posiada pięcioletnie doświadczenie w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż dwa lata w charakterze Kierownika 9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważny zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 12) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 13) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca 14) Wykaz osób, które i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 15) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych/remontowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz załączenie dokumentów potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 16) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy 17) Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 18) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.02.2006, cena - 20,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.02.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.02.2006, godzina 09:15, Urząd Gminy w Rogowie, pok. Nr 5.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, SPO Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, działanie 2.3 "Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego". 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.12.2005.
INNE PRZETARGI ROGOWO
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Przebudowa oficyny na budynek weterynarii - I etap
- Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego i węgla kamiennego dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2024/2025.
- Modernizacja drogi gminnej nr 130513C Gałęzewko - Lubcz, w miejscowości Lubcz od km 1+071 do km 1+876.
więcej: przetargi ROGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.