Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Grudziądz: Wybór zarządcy na zarządzanie zasobami mieszkaniowymi
Numer ogłoszenia: 242984 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4512045, fax 0-56 4512046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór zarządcy na zarządzanie zasobami mieszkaniowymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia jest zarządzanie zasobami mieszkaniowymi: 1.Eksploatacja budynków i terenów przydomowych: 1)Utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym budynków i ich otoczenia poprzez: a)wywóz nieczystości stałych i płynnych, b)utrzymanie w należytym stanie terenów przydomowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania oraz w stanie estetycznym zieleńców, rabat kwiatowych, drzew, krzewów i placów zabaw, c)zlecanie jednostkom specjalistycznym usług sanitarnych, d)usuwanie śniegu i likwidacja gołoledzi. 2)Zawieranie umów o świadczenia w zakresie: a)dostaw zimnej wody i odprowadzania ścieków, b)dostawy energii cieplnej i ciepłej wody oraz obsługi kotłowni lokalnej, c)dostawy energii elektrycznej do pomieszczeń wspólnego użytkowania, d)dostawy gazu do pomieszczeń wspólnego użytkowania, e)czyszczenie przewodów kominowych dymowych i spalinowych, f)dostawy gazu do liczników, g)konserwacja domofonów, h)konserwacja anten zbiorczych, i)konserwacji dźwigów osobowych. 3)Egzekwowanie wykonania warunków umowy przez nadzór i kontrolę świadczonych usług. 4)Zapewnianie ochrony przeciwpożarowej budynków. 5)Prowadzenie okresowych przeglądów technicznych budynków i mieszkań oraz typowanie budynków do remontów kapitalnych. 6)Dokonywanie napraw i remontów bieżących oraz usuwanie awarii. 7)Zgłoszenie do właściwego organu nadzoru budowlanego budynków nadających się do rozbiórki lub zagrożonych katastrofą budowlaną. 8)Prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i ksiąg obiektów. 9)Przeprowadzanie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek kontroli technicznej okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 2.Obsługa mieszkańców (najemców): 1)Zawieranie umów najmu lokali mieszkalnych, aneksów do tych umów i naliczanie należnych opłat z tytułu czynszu i innych świadczeń. 2)Organizowanie przetargów na lokale użytkowe, zawieranie umów najmu na te lokale i naliczanie opłat z tytułu czynszu i innych świadczeń. 3)Przejmowanie od najemców lokali mieszalnych protokołem zdawczo-odbiorczym, dokonywanie stosownych rozliczeń po wygaśnięciu stosunku najmu oraz przekazywanie nowym najemcom lokali mieszkalnych protokołem zdawczo-odbiorczym. 4)Prowadzenie dokumentacji czynszowej lokali mieszkalnych i użytkowych. 5)Przejmowanie oraz egzekwowanie opłat czynszowych i innych należności wynikających z umowy najmu. 6)Potwierdzanie druków meldunkowych. 7)Zawiadamianie w terminach określonych w odrębnych przepisach najemców lokali mieszkalnych opłacających czynsz regulowany oraz najemców lokali socjalnych o zmianie wysokości dotychczasowego czynszu i wysokości świadczeń związanych z najmem. 8)Prowadzenie spraw związanych z rozwiązywaniem umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych oraz ich rozwiązywanie. 3.Obsługa ekonomiczno-finansowa: 1)Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami: a)Prowadzenie rachunków rozliczeniowych z dostawcami usług i wykonawcami remontów, b)Prowadzenie ewidencji czynszów i ich windykacja, c)Opracowanie analiz ekonomicznych i obowiązkowej sprawozdawczości. 2)Miesięczne rozliczenie wpływów z czynszów i poniesionych kosztów nastąpi w formie stosownego zestawienia do dnia 15-tego każdego miesiąca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Oryginalny kod CPV: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1)Zamawiający nie wymaga składania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: 1)jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2)posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli stosowne ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania danego zamówienia, 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dokumenty te, mogą być przedstawione w formie poświadczonej kserokopii (Za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 1)Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) wraz z załącznikami do niego: a)Oświadczenie - załącznik nr 1 do Formularza ofertowego, b)Informacja o zatrudnianiu wykwalifikowanego personelu w tym, co najmniej: -jednej osoby posiadającej licencję zawodową zarządcy nieruchomości - potwierdzone kserokopią licencji, -trzy osoby posiadającej uprawnienia budowlane w zakresie nadzoru inwestorskiego - potwierdzone kserokopią uprawnień budowlanych i przynależnością do odpowiedniej izby budowlanej, c)Aktualny odpis z właściwego rejestru Sądu gospodarczego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy od wyznaczonego terminu składania ofert, d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)Zaświadczenie o terminowym regulowaniu składek ZUS - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące od wyznaczonego terminu składania ofert, f)Zaświadczenie Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące od wyznaczonego terminu składania ofert, g)Informacja o zapewnieniu serwisu konserwatorskiego, świadczącego usługi remontowo - konserwatorskie i usuwanie awarii po godzinach pracy i w dni wolne od pracy, h)Wykaz sprzętu komputerowego z odpowiednim oprogramowaniem, zapewniającym obsługę i rozliczanie najemców z płaconych czynszów, rozliczania zaliczek za dostarczone media komunalne oraz świadczenia usług komunalnych, i)Dokument potwierdzający, że oferent posiada lub będzie posiadać (w terminie nie później niż na dzień podpisania umowy) na terenie miasta biuro obsługi najemców i kasę zapewniającą bezpieczne przyjmowanie oraz przechowywanie gotówki, j)Dokument potwierdzający ubezpieczenie Oferenta od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. k)Referencje w przypadku administrowania przez Wykonawcę powierzonym zasobem mieszkaniowym o podobnej lub większej wielkości lub wykaz administrowanego własnego zasobu mieszkaniowego o podobnej lub większej wielkości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs-grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23 w Grudziądzu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23 w Grudziądzu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- Opracowanie dokumentacji pn.: Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
- Wykonanie prac geodezyjnych część 6
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.