eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Zakup i dostawa rolby -maszyny do pielęgnacji lodu na potrzeby lodowiska sztucznego w Wieluniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Wieluń: Zakup i dostawa rolby -maszyny do pielęgnacji lodu na potrzeby lodowiska sztucznego w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 242982 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wieluński Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Wojska Polskiego 38, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8404402, fax 043 8404402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wosir@plusnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa rolby -maszyny do pielęgnacji lodu na potrzeby lodowiska sztucznego w Wieluniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. silnik spalinowy wyposażony w instalację gazową, 2. czyszczenie, struganie i pielęgnacja tafli lodu obsługiwane przez 1 osobę, 3. nóż strugający min. 1700 mm, 4. polewanie tafli lodu / pielęgnacja tafli lodu (maszyna musi być wyposażona we własny zbiornik na wodę -stal nierdzewna, tworzywo; rury wylewowe, zawór regulacyjny i fartuch do wygładzania lodu ), 5. zbieranie śniegu, maszyna musi być wyposażona w zbiornik na śnieg (stal nierdzewna, tworzywo) 6. system transportu struganego z tafli lodu do zbiornika, 7. minimalny promień skrętu 0 - 4,5 m, 8. wymiary maszyny: wysokość: max 1700 mm szerokość: max 2200 mm długość: max 4000 mm 9. napęd na 4 koła, 10. oświetlenie, 11. wskaźniki: poziom paliwa, ciśnienia oleju, licznik motogodzin, 12. bezstopniowa przekładnia biegów, z biegiem przednim i wstecznym oraz hamulec, 13. instrukcja obsługi w języku polskim wraz z katalogiem części zamiennych. W przypadku tłumaczenia na język polski muszą być załączone w oryginale materiały, które będą tłumaczone, 14. zestaw niezbędnych kluczy i urządzeń do obsługi technicznej w czasie eksploatacji, 15. szczegółowy opis wraz z innymi danymi technicznymi i fotografiami (rysunkami) oferowanej maszyny, 16. Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji i bieżącej konserwacji dostarczonej maszyny, 17. Wykonawca zobowiązany będzie na podstawie odrębnej umowy do świadczenia serwisu pogwarancyjnego, 18. maszyna używana -kompletna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 14.12.2007r. do godz. 11.00 w wysokości 4.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: a/ pieniądzu, b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy WOSiR Wieluń, Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie oddział w Wieluniu 97 9256 0004 0072 7011 2000 0010. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść w oryginale do dnia 14.12.2007r. do godz. 11.00, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a. spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy, b. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: - udokumentują realizację dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech nowych lub używanych rolb (samojezdna maszyna do pielęgnacji lodu) do sztucznych lodowisk o powierzchni min. 500 m2, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi dostawy stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia. Zrealizowanie powyższego musi być udokumentowane referencjami wystawionymi przez Zamawiających, potwierdzającymi, że realizacja dostaw została wykonana w terminie i z należytą starannością. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 7 niniejszej SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć poniższe oświadczenia i dokumenty: a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w ust. 6 pkt 1a, d, e niniejszej SIWZ muszą być: oświadczenie - załącznik nr 2, b) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w ust. 6 pkt 1b niniejszej SIWZ muszą być: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lib dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. c) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w ust. 6 pkt 1 c i ust. 6 pkt 2 niniejszej SIWZ muszą być: - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanie dostaw co najmniej trzech nowych lub używanych rolb do sztucznych lodowisk o powierzchni min. 500 m2. z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały zrealizowane terminowo i należycie, np. referencje. Brak któregokolwiek z w.w. dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą . 7.2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w.w. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. Brak w.w. dokumentu spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą . 7.3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego do SIWZ, wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione), c) zaakceptowany i parafowany wzór umowy załącznik nr 5. d) wypełniony druk Warunki serwisu i gwarancji, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ (treść warunków musi odpowiadać treści wzoru formularza serwisowego do SIWZ, wszystkie pola * oświadczenia mają być zakreślone i wypełnione). Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 7.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne. Na potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty dowód jego wniesienia. UWAGA: Wszystkie w.w. wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e)ofertę, za wyjątkiem druku oferty - załącznik nr 3, oświadczenia - załącznik nr2, które winny być przedłożone w formie oryginału i pełnomocnictwa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w ust. 7 pkt 1b. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art.366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w przypadku wybrania oferty wspólnej wykonawców jako oferty najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający wezwie wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. gwarancja - 20
  • 3. serwis - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOSiR Wieluń, 98-300 Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 11:00, miejsce: WOSiR Wieluń, 98-300 Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.