eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Góra: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,
Numer ogłoszenia: 242934 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206831 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, Zakres planowanych robót obejmuje: Wykonawca robót w ramach zadania realizuje zakres robót określony w dokumentacji projektowo-kosztorysowej jako wariant II. Opis: - droga gminna - klasy L - obłożenie ruchem - KR 1 - podstawowa szerokość jezdni - 5,50 m - spadek poprzeczny nawierzchni - 2,0 % - szerokość chodnika - 1,50 m - podłoże - grunty G 1 - odwodnienie W chwili obecnej istniejąca nawierzchnia ulicy Staromłyńskiej posiada nawierzchnię bitumiczną na długości 50 m od ulicy Armii Polskiej a na pozostałym odcinku występuje nawierzchnia gruntowa, częściowo wzmocniona żużlem a w części chodnikowej płytkami betonowymi. Istniejąca nawierzchnia bitumiczna wykonana jest na podbudowie brukowcowym i nie nadaje się do wykorzystania celem dalszej przebudowy. Zakłada się jej całkowite rozebranie wraz z utylizacją uzyskanego materiału. W ciągu drogi występuje kanalizacja sanitarna, gazociąg, wodociąg , uzbrojenie w sieć energetyczną napowietrzną i podziemną oraz sieć telekomunikacyjną W ulicy Staromłyńskiej nie występuje kanalizacja deszczowa. Niweletę nawierzchni zaprojektowano w nawiązaniu do rzędnych istniejącej nawierzchni betonowej ulicy Armii Polskiej oraz ulicy Tylnej z zachowaniem spadków podłużnych, umożliwiających prawidłowe odwodnienie korpusu drogowego. Spadek poprzeczny nawierzchni 2 ,0 %. Spadek poprzeczny chodnika 1,5 %. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI: Konstrukcja nawierzchni ciąg główny 0+000 - 0+105,91: -kostka betonowa gr. 8 cm ,,Domino,, w kolorze szarym -podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 (mieszanka granitowa) - gr. warstwy 20 cm -warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 15 cm Konstrukcja nawierzchni pieszojezdni 0+006,54 - 0+062,29: Część jezdna : -kostka betonowa gr. 8 cm ,,Domino,, w kolorze szarym -podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 (mieszanka granitowa) - gr. warstwy 20 cm -warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 15 cm Część chodnikowa : -kostka betonowa gr. 8 cm ,,Domino,, w kolorze czerwonym -podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 (mieszanka granitowa) - gr. warstwy 20 cm -warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 15 cm Konstrukcja nawierzchni chodnika: -kostka betonowa gr. 8 cm ,,Domino,, w kolorze czerwonym , -podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm -warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 10 cm Konstrukcja ścieku z kostki betonowej: -kostka betonowa gr. 8 cm ,,Holland,, w kolorze szarym - podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm - ława betonowa z betonu B 15 w ilości 0,04 m3/m Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji: -kostka betonowa gr. 8 cm,,Domino,, w kolorze szarym , -podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 (mieszanka granitowa) - gr. warstwy 15 cm -warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 10 cm Obramowanie nawierzchni a) obramowanie chodnika i pieszojezdni : -obrzeża betonowe o wymiarach 8*30*100 na ławie z betonu B 15 w ilości 0,035 m3/m b) obramowanie jezdni: -krawężnik betonowy 15*30*100 na ławie z betonu B 15 w ilości zgodnie z projektem ODWODNIENIE Wody opadowe z utwardzonej nawierzchni projektuje się odprowadzić poprzez odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne do projektowanych wpustów ulicznych zlokalizowanych w jezdni i zaznaczonych na planie sytuacyjnym. Wpusty podłączono do projektowanej kanalizacji deszczowej z przykanalikami z rur PVC fi 200 i 160 mm o wytrzymałości Sn>= 12 kN/m . Wykonawca we własnym zakresie zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej obiektu. Roboty powinny być oznakowane zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy/ uzupełniający w obliczu ustanowienia w postępowaniu wynagrodzenia ryczałtowego. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia należy uznać, iż Wykonawca wykona wszystkie roboty niezbędne do ukończenia i właściwego funkcjonowania dzieła zgodnie z jego przeznaczeniem. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Wykonawca wystawi odrębnie faktury za zadania: ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,. Materiały udostępniono na stronie Zamawiającego: www.bip.gora.com.pl w zakładce zamówienia publiczne w ogłoszeniu na roboty budowlane: Góra: Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, Numer ogłoszenia: 194290 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011 Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych branży drogowej wraz z kanalizacją deszczową zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ. Inspektorzy Nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotowa dokumentacją. Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.1.1.Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności: Podstawowe obowiązki inspektorów nadzoru: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 2. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.; 2.1. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 2.2. Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę (Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian dotyczących rodzaju i ilości robót bez pisemnego polecenia Zamawiającego) oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych, projekt umowy zawarto w ogłoszeniu o zamówieniu na roboty budowlane: www.bip.gora.com.pl. 2.3. Odpowiedzialność za koordynację realizacji zadania pn. ,,Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, i nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty. 2.4. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 2.5. Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 2.6. Protokolarne przekazywanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 2.7. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 2.8. Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 2.9. Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 2.10. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 2.11. Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 2.12. Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 2.13. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robot. 2.14. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 2.15. Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 2.16. Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 2.17. Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 2.18. Uczestniczenie w odbiorach inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 2.19. Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołu odbioru robót częściowych. 2.20. Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 2.21. Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktur częściowych (w przypadku, gdy określono taki sposób rozliczenia z wykonawcą robót budowlanych) i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 2.22. Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego. 2.23. Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. 2.24. Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Z ustaleń w trakcie spotkania zostanie sporządzony protokół ustaleń. 2.25. Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 2.26. Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 2.27. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: a) Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. b) Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. c) Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. d) Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 2.28. Inspektor winien sprawdzić zgodność kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę robót z faktycznie wykonanymi robotami. 3. Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane budowlanego (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych, a także projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowo-Usługowy ,,TITAN,, B.W. Furmaniak, ul. Rejtana 40/4, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3245,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1230,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.