Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Rumia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 000 euro na usługi ochroniarskie obiektów: Hali Widowiskowo - Sportowej MOSiR przy ul. Mickiewicza 49 w Rumi i Krytej Pływalni MOSiR przy ul. Rodziewiczówny 8 w Rumi oraz ochronę imprez rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych (w tym imprez masowych) organizowanych przez Zamawiającego na terenie Rumi w 2013r.
Numer ogłoszenia: 242725 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Mickiewicza 49, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 0-58 7711736, faks 0-58 7711737 wew. 200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rumia.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mosir.rumia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 000 euro na usługi ochroniarskie obiektów: Hali Widowiskowo - Sportowej MOSiR przy ul. Mickiewicza 49 w Rumi i Krytej Pływalni MOSiR przy ul. Rodziewiczówny 8 w Rumi oraz ochronę imprez rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych (w tym imprez masowych) organizowanych przez Zamawiającego na terenie Rumi w 2013r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: A.Usługi ochrony przez siedem dni w tygodniu obiektów: Hali Widowiskowo - Sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rumi przy ul. Mickiewicza 49 w godz. 2200-615 dnia następnego oraz Krytej Pływalni w Rumi przy ul. Rodziewiczówny 8 od piątku do niedzieli w godzinach 2200-730 i od poniedziałku do piątku w godzinach 2200-600 oraz z obowiązkiem dodatkowych godzin ochrony w dni świąteczne: 1.Dla pływalni przy ul. Rodziewiczówny 8 - 01.01.2013 w godzinach 6.00-22.00 (Nowy Rok) - 30.03.2013 w godzinach.14.00-22.00 (Wielka Sobota) - 31.03.2013 w godzinach 7.30-22.00 (Niedziela Wielkanocna) - 01.04.2013 w godzinach 6.00-22.00 (Lany Poniedziałek) - 03.05.2013 w godzinach 7.30-22.00 (Uchwalenie Konstytucji 3 Maja) - 30.05.2013 w godzinach 6.00-22.00 (Boże Ciało) - 01.11.2013 w godzinach 7.30-22.00 (Święto Zmarłych) - 24.12.2013 w godzinach 14.00-22.00 (Wigilia) - 25.12.2013 w godzinach 6.00-22.00 (Boże Narodzenie) - 26.12.2013 w godzinach 6.00-22.00 (Drugi Dzień Świąt) - 31.12.2013 w godzinach 14.00-22.00 (Sylwester) 2.Dla Hali Widowiskowo - Sportowej przy ul. Mickiewicza 49 - 01.01.2013 w godzinach 6.15-14.00 (Nowy Rok) - 31.03.2013 w godzinach 6.15-22.00 (Niedziela Wielkanocna) - 24.12.2013 w godzinach. 14.00-22.00 (Wigilia) - 25.12.2013 w godzinach 6.15-22.00 (Boże Narodzenie) B.Ochrona imprez rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych (w tym imprez masowych) organizowanych przez Zamawiającego na terenie Rumi w 2013 roku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: - złożą pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 ); - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określone przepisami: ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) tzn.: posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji; rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011r. w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne tzn.: posiadają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia . Brak w ofercie wymaganego dokumentu lub jego nie uzupełnienia , we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. , Nr 113, poz. 759 ) jest wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, min. trzech usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości min. 55 000,00 zł netto każda. Należy także załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Brak w ofercie wymaganego dokumentu lub jego nie uzupełnienia , we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. , Nr 113, poz. 759 ) jest wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą się średnio rocznym zatrudnieniem 12 pracowników w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, -wykażą się dwu- osobowym personelem kierowniczym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, -wykażą się osobami które posiadają : -kwalifikacje zawodowe : licencję ochrony I stopnia, a w przypadku personelu kierowniczego licencję ochrony II stopnia; - wykształcenie: minimum zasadnicze lub średnie; -min. roczny staż pracy na danym stanowisku; - dysponują grupą interwencyjną z czasem reakcji do 20 minut, czas reakcji jest to czas dotarcia grupy na obiekt. Brak w ofercie wymaganego dokumentu lub jego nie uzupełnienia , we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. , Nr 113, poz. 759 ) jest wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł ( słownie: jeden milion złotych 00/100) obowiązującego podczas całego okresu trwania umowy. W przypadku jeśli okres obowiązywania aktualnej polisy kończy się przed okresem końca umowy Wykonawca zobowiązuje się wznowić polisę w taki sposób aby obowiązywała do zakończenia okresu umowy. W tym zakresie wykonawca zobowiązuje się złożyć odpowiednie oświadczenie. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego w terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie wypełniony formularz oferty wraz z ofertą cenową - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy wraz z ofertą cenową. Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć: oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału 7 i rozdziału 9 SIWZ; ; w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana nazwy na skutek połączenia spółek, zmiana nazwy lub siedziby firmy; Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy ( np. zmiana rachunku bankowego); Zmiana terminu płatności jeżeli wymagać tego będzie interes Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.rumia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Mickiewicza 49
84-230 Rumia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Mickiewicza 49 84-230 Rumia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla budowy ulic na terenie miasta Rumi, z podziałem na części".
- "Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części".
- "Układanie płyt drogowych typu YOMB na drogach gruntowych Miasta Rumi w roku 2024."
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.