eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 000 euro na usługi ochroniarskie obiektówHali Widowiskowo - Sportowej MOSiR przy ul. Mickiewicza 49 w Rumi i Krytej Pływalni MOSiR przy ul. Rodziewiczówny 8 w Rumi oraz ochronę imprez rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych (w tym imprez masowych) organizowanych przez Zamawiającego na terenie Rumi w 2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Rumia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 000 euro na usługi ochroniarskie obiektów: Hali Widowiskowo - Sportowej MOSiR przy ul. Mickiewicza 49 w Rumi i Krytej Pływalni MOSiR przy ul. Rodziewiczówny 8 w Rumi oraz ochronę imprez rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych (w tym imprez masowych) organizowanych przez Zamawiającego na terenie Rumi w 2013r.
Numer ogłoszenia: 242725 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Mickiewicza 49, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 0-58 7711736, faks 0-58 7711737 wew. 200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rumia.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mosir.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 000 euro na usługi ochroniarskie obiektów: Hali Widowiskowo - Sportowej MOSiR przy ul. Mickiewicza 49 w Rumi i Krytej Pływalni MOSiR przy ul. Rodziewiczówny 8 w Rumi oraz ochronę imprez rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych (w tym imprez masowych) organizowanych przez Zamawiającego na terenie Rumi w 2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: A.Usługi ochrony przez siedem dni w tygodniu obiektów: Hali Widowiskowo - Sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rumi przy ul. Mickiewicza 49 w godz. 2200-615 dnia następnego oraz Krytej Pływalni w Rumi przy ul. Rodziewiczówny 8 od piątku do niedzieli w godzinach 2200-730 i od poniedziałku do piątku w godzinach 2200-600 oraz z obowiązkiem dodatkowych godzin ochrony w dni świąteczne: 1.Dla pływalni przy ul. Rodziewiczówny 8 - 01.01.2013 w godzinach 6.00-22.00 (Nowy Rok) - 30.03.2013 w godzinach.14.00-22.00 (Wielka Sobota) - 31.03.2013 w godzinach 7.30-22.00 (Niedziela Wielkanocna) - 01.04.2013 w godzinach 6.00-22.00 (Lany Poniedziałek) - 03.05.2013 w godzinach 7.30-22.00 (Uchwalenie Konstytucji 3 Maja) - 30.05.2013 w godzinach 6.00-22.00 (Boże Ciało) - 01.11.2013 w godzinach 7.30-22.00 (Święto Zmarłych) - 24.12.2013 w godzinach 14.00-22.00 (Wigilia) - 25.12.2013 w godzinach 6.00-22.00 (Boże Narodzenie) - 26.12.2013 w godzinach 6.00-22.00 (Drugi Dzień Świąt) - 31.12.2013 w godzinach 14.00-22.00 (Sylwester) 2.Dla Hali Widowiskowo - Sportowej przy ul. Mickiewicza 49 - 01.01.2013 w godzinach 6.15-14.00 (Nowy Rok) - 31.03.2013 w godzinach 6.15-22.00 (Niedziela Wielkanocna) - 24.12.2013 w godzinach. 14.00-22.00 (Wigilia) - 25.12.2013 w godzinach 6.15-22.00 (Boże Narodzenie) B.Ochrona imprez rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych (w tym imprez masowych) organizowanych przez Zamawiającego na terenie Rumi w 2013 roku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: - złożą pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 ); - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określone przepisami: ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) tzn.: posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji; rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011r. w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne tzn.: posiadają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia . Brak w ofercie wymaganego dokumentu lub jego nie uzupełnienia , we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. , Nr 113, poz. 759 ) jest wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, min. trzech usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości min. 55 000,00 zł netto każda. Należy także załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Brak w ofercie wymaganego dokumentu lub jego nie uzupełnienia , we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. , Nr 113, poz. 759 ) jest wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą się średnio rocznym zatrudnieniem 12 pracowników w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, -wykażą się dwu- osobowym personelem kierowniczym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, -wykażą się osobami które posiadają : -kwalifikacje zawodowe : licencję ochrony I stopnia, a w przypadku personelu kierowniczego licencję ochrony II stopnia; - wykształcenie: minimum zasadnicze lub średnie; -min. roczny staż pracy na danym stanowisku; - dysponują grupą interwencyjną z czasem reakcji do 20 minut, czas reakcji jest to czas dotarcia grupy na obiekt. Brak w ofercie wymaganego dokumentu lub jego nie uzupełnienia , we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. , Nr 113, poz. 759 ) jest wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł ( słownie: jeden milion złotych 00/100) obowiązującego podczas całego okresu trwania umowy. W przypadku jeśli okres obowiązywania aktualnej polisy kończy się przed okresem końca umowy Wykonawca zobowiązuje się wznowić polisę w taki sposób aby obowiązywała do zakończenia okresu umowy. W tym zakresie wykonawca zobowiązuje się złożyć odpowiednie oświadczenie. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego w terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie wypełniony formularz oferty wraz z ofertą cenową - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy wraz z ofertą cenową. Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć: oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału 7 i rozdziału 9 SIWZ; ; w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana nazwy na skutek połączenia spółek, zmiana nazwy lub siedziby firmy; Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy ( np. zmiana rachunku bankowego); Zmiana terminu płatności jeżeli wymagać tego będzie interes Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.rumia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Mickiewicza 49 84-230 Rumia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Mickiewicza 49 84-230 Rumia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.