eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krajenka › Wykonanie podbudowy na drodze gminnej w obrębie Głubczyna (dz. nr 23)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Krajenka: Wykonanie podbudowy na drodze gminnej w obrębie Głubczyna (dz. nr 23)
Numer ogłoszenia: 242681 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krajenka , ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, fax. 067 2639203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podbudowy na drodze gminnej w obrębie Głubczyna (dz. nr 23).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Wykonanie podbudowy na drodze gminnej we wsi Głubczyn (dz. nr 23). Przebudowa drogi polegać będzie na wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego oraz wykonaniu dołów chłonnych. Przebudowa obejmuje dwa odcinki: I o długości 950 mb i szerokości 4 m; II o długości 300mb i szerokości 4 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żada od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000, 00 zł (słownie dwa tysiące złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) 3) w ciągu ostatnich 5 lat (lub jesli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpwiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświdczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postepowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy ustawy Prawo zamówień publicznych (dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - załącznik nr 3 do SIWZ 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4 do SIWZ 5) odpis z właściwego rejestru (albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) stwierdzającego status prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności z datą wystawienia nie wczesniejszą niż 6- m-cy przed upływem terminu składania ofert 6) zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 7) zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 8) kopia dowodu wniesienia wadium 9) kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.krajenka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Krajenka, ul. Wł. Jagiełły 9, 77-430 Krajenka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Krajenka, ul. Wł. Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, pokój nr 6 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.