eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Sukcesywne dostarczanie oleju opałowego lekkiego do Sądu Rejonowego w Biskupcu.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Biskupiec: Sukcesywne dostarczanie oleju opałowego lekkiego do Sądu Rejonowego w Biskupcu.
Numer ogłoszenia: 242663 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Biskupcu , ul. Sądowa 4, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7152218, fax. 089 7154686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostarczanie oleju opałowego lekkiego do Sądu Rejonowego w Biskupcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Olej opałowy lekki o następujących parametrach oraz właściwościach fizykochemicznych: Gęstość w temp. 15o C (kg/m3) Maks. 860 Wartość opałowa (MJ/kg) Min. 42,6 Temp. zapłonu (oC) Min. 56 Lepkość kinematyczna w 20o C mm2/s Maks. 6,0 Temp. płynięcia (oC) Maks. -20 Zawartość siarki % m/m Maks. 0,20 Zawartość wody mg/kg Mak. 200 Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg Maks. 24 Barwa czerwona Znacznik mg/l Min. 6,0 Zakres zamówienia obejmuje dostawę oleju w ilości maksymalnie 40 000 l w okresie umownym. Podane powyżej ilości są jedynie ilościami szacunkowymi, wyliczonymi na podstawie zużycia w ostatnim okresie grzewczym, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych, (ostateczna ilość zamówionego oleju de-terminowana będzie warunkami atmosferycznymi ) Wielkość poszczególnych dostaw będzie zróżnicowana w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego, a ich maksymalna ilość jest ograniczona pojemnością zbiorników. Zamówienie realizowane będzie partiami średnio 1 raz w miesiącu ok. 4000l/jedno tankowanie. W przypadku długotrwałych niskich temperatur 2 razy w miesiącu. Wykonawca będzie dokonywał dostaw sukcesywnie, własnym transportem do zbiorników Zamawiającego, w ilości określonej przez Zamawiającego w każdorazowym zamówieniu, w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający oświadcza, że zakupywany przez niego olej opałowy wykorzystywany będzie wyłącznie dla celów grzewczych. Do każdorazowej dostawy Wykonawca załączał będzie świadectwo jakości dostarczanego oleju (w języku polskim). Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy danej partii oleju opałowego, jeżeli z dołączonego do dostawy świadectwa jakości wynika, że dostarczony olej nie spełnia w.w. wymagań. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy (koszty transportu, zabezpieczenia ładunku przed zanieczyszczeniem, ubezpieczenia itp.) ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania w porozumieniu z wykonawcą badań dostarczonego oleju opałowego w przypadku, gdy wystąpią obawy, że dostarczony olej nie posiada wymaganych parametrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. 2) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Biskupcu ul. Sądowa 4; 11-300 Biskupiec.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Biskupcu ul. Sądowa 4; 11-300 Biskupiec, pok. Nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.