eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Skoczowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Skoczów: Wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Skoczowie.
Numer ogłoszenia: 242497 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Skoczowie , ul. Olszyna 10, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 4799470, fax. 033 4799478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Skoczowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Skoczowie o kodzie odpadu: 19 08 05, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2010r. z zachowaniem wymogów określonych przepisami: Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 (Dz.U. z 2001r. nr 62 poz. 628 z późn zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 01.08.2002r w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 134, poz. 1140 z 2002r), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 14.02.2006r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30, poz. 213). Szacunkowa ilość odpadu objętego przedmiotem zamówienia: ok. 6000 Mg. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie, iż odbiór odpadów realizowany będzie do wysokości podanej ilości, co oznacza, że zamawiający nie musi zrealizować oznaczonej ilości ton. Informacje dotyczące osadów ściekowych będących przedmiotem zamówienia: 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe - wilgotność ok. 75 - 85 % (z uwagi na sposób magazynowania wilgotność może być wyższa). Osady ściekowe po procesie stabilizacji poddawane są na naszej oczyszczalni stabilizacji popiołami lotnymi z węgla. Przedmiotowy osad zamawiający może przeznaczyć:do odzysku polegającego na: - dostosowywaniu gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, - uprawie roślin przeznaczonych do produkcji kompostu, -uprawie roślin nieprzeznaczonych do spożycia i produkcji pasz - zgodnie z rozporządzeniem MŚ z dn. 01.08.02r w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 134, poz. 1140). lub - do unieszkodliwiania (np. składowanie) Przewiduje się 6 - 10 wywozów w trakcie trwania umowy wg potrzeb i możliwości zamawiającego. Istnieje możliwość przekazania wyników analiz komunalnych osadów ściekowych przez zamawiającego po uprzednim przesłaniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od żądania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia Spełnienie warunku - złożenie dokumentów o których mowa w punktach VII ppkt 1 do VII ppkt 4 siwz. 2. Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie VII ppkt 5 siwz. 3. Posiadanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń dotyczących gospodarki odpadami. Spełnienie warunku - złożenie dokumentów o których mowa w punktach VII ppkt 7 do VII ppkt 9 siwz. 4. Zapewnienie, że Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie VII ppkt 6 siwz. 5. Opisanie sposobu i miejsca zagospodarowania osadów ściekowych. Spełnienie warunku - złożenie opisu, o którym mowa w pkt VII ppkt 10. 6. Złożenie następujących oświadczeń: a. wyrażenie zgody na realizację faktur w terminie do 21 dni od daty ich złożenia Zamawiającemu, b. zapewnienie, że cena zamówienia nie wzrośnie przez okres trwania umowy (cena zamówienia może ulec obniżeniu). c. zapewnienie, że pozostają związani złożoną ofertą przez okres 30 dni d. zapewnić, że zamówienie zostanie zrealizowane z należytą starannością w oparciu o przedstawioną ofertę. e. zapewnić, że zapoznali się z warunkami niniejszego zamówienia oraz specyfikacją, i nie wnoszą do nich zastrzeżeń. Spełnienie warunku - podpisanie oświadczeń na druku - formularz ofertowy(załącznik nr 1 do siwz)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz, 5) Informacja o wykonanych w ostatnich 3 latach usługach (co najmniej dwóch) o złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia sporządzona na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz, 6) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 5 do siwz, 7) wszelkie wymagane prawem decyzje i zezwolenia na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz dokumenty dodatkowe tj.: 7.1) decyzję właściwego organu administracyjnego na transport odpadów będących przedmiotem zamówienia, w przypadku braku takiej decyzji umowę z firmą, która uzyskała odpowiednie zezwolenie wraz z tym zezwoleniem, 7.2) decyzję właściwego organu administracyjnego na odzysk w przypadku stosowania osadów zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 3 Ustawy o odpadach lub innych form odzysku wymagających uzyskania decyzji; lub 7.3) w przypadku odzysku zgodnego z art. 43 ust.1 pkt 4,5 ustawy należy przedstawić: a) oświadczenie, iż Wykonawca przedstawi najpóźniej w dniu podpisania umowy akt własności lub umowę dzierżawy gruntów przeznaczonych do zagospodarowania min. transzy osadów tj. 600 Mg czyli +/- 30 ha; grunty muszą znajdować się na terenie województwa śląskiego z wyjątkiem sytuacji opisanej w art. 9 ust. 4 Ustawy o odpadach; oraz zgodę właściciela gruntów na zastosowanie na nich osadów ściekowych (w przypadku dzierżawy gruntów), jeżeli nie przewiduje tego treść umowy. b) oświadczenie Wykonawcy, że grunty przeznaczone do odzysku zgodnego z art. 43 ust.1 pkt 4,5 będą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 01.08.2002r w sprawie stosowania komunalnych osadów ściekowych c) oświadczenie Wykonawcy, że przy zagospodarowywaniu komunalnych osadów ściekowych spełnione będą wszystkie warunki ich stosowania określone w art. 43 ust. 6 Ustawy o odpadach; lub 7.4) decyzję na unieszkodliwianie osadów ( np. składowanie) ; lub 7.5) decyzję na zbieranie odpadów UWAGA! W przypadku posiadania przez Wykonawcę decyzji tylko na zbieranie odpadów należy przedstawić umowę z firmą posiadającą pozwolenie na odzysk ( odzysk art 43 ust 1 pkt 3 Ustawy o odpadach), w przypadku odzysku zgodnego z art. 43 ust 1 pkt 4,5 dokumenty wymienione w ppkt 7.3 lub decyzję na unieszkodliwianie osadów. 8) Oświadczenie, iż Wykonawca zobowiązuje się do: - w przypadku posiadania decyzji ważnych na okres krótszy niż czas realizacji zadania przewidziany przez zamawiającego, przekazania kserokopii nowych decyzji do jednego miesiąca po upływie terminu ważności pozwolenia. 9) Oświadczenie, iż Wykonawca zapewni wystarczający aerał gruntów do zagospodarowania osadów ściekowych będących przedmiotem zamówienia tj. 6000 Mg. 10) Opis sposobu zagospodarowania osadów ściekowych (do jakich celów osady będą wykorzystane, jakie rośliny będą uprawiane itp.) 11) Oświadczenia wymagane w pkt VI ppkt 6 na podpisanym formularzu ofertowym (wg załącznika nr 1 do siwz)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.skoczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Skoczowie ul. Olszyna 10 43 - 430 Skoczów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Skoczowie ul. Olszyna 10 43 - 430 Skoczów pok. nr 2 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.