eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, dozowników, serwet operacyjnych, oleju w sprayu, strzygarki chirurgicznej, fartuchów chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Kartuzy: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, dozowników, serwet operacyjnych, oleju w sprayu, strzygarki chirurgicznej, fartuchów chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7.
Numer ogłoszenia: 24245 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. , ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, dozowników, serwet operacyjnych, oleju w sprayu, strzygarki chirurgicznej, fartuchów chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, dozowników, serwet operacyjnych oleju w sprayu na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 Szczegółowy przedmiot zamówienia przedstawiony został w załączniku Nr 2 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 31.41.20.00-0, 33.14.13.00-0, 33.17.11.00-0, 33.00.00.00-0, 33.14.13.10-0, 33.14.16.42-0, 33.18.41.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.00-0, 33.14.16.15-4, 33.14.12.00-2, 33.14.16.20-2, 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.16.41-5, 09.21.16.20-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Próbki i dokumenty zawarte pod zał Nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin realizacji reklamacji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na towary będące przedmiotem Umowy w czasie jej trwania Wykonawca zawiadomi o tym Zamawiającego na 14 dni przed dniem wejścia w życie przepisów zmieniających. Zmiana stawek podatku VAT spowoduje zmianę kwot podatku VAT i cen brutto wynikających Arkuszu Asortymentowo - Cenowego, cena netto pozostaje niezmienna. Powyższe nie dotyczy przypadków, gdy Wykonawca nieprawidłowo ustalił stawki podatku VAT w ofercie, w takim wypadku skutki nieprawidłowego wskazania stawki podatku obciążają wyłącznie Wykonawcę. Nie dotyczy to przypadków zawyżenia stawki VAT w ofercie. 7. Jeśli w trakcie obowiązywania niniejszej umowy ustalone zostaną przez odpowiednie organy państwowe cen urzędowych towarów określonych w Arkuszu Asortymentowo - Cenowym ceny jednostkowej dla tych towarów zostaną określone w następujący sposób: a) jeżeli cena urzędowa przedmiotu zamówienia będzie niższa od cen wskazanych w Arkuszu Asortymentowo - Cenowym, od dnia wejścia w życiem powszechnie obowiązujących przepisów określających ceny urzędowe, do wszelkich zrealizowanych po tym terminie dostaw będą miały zastosowanie ceny urzędowe określone w odpowiednim przepisach, b) jeżeli cena urzędowa przedmiotu zamówienia będzie wyższa od cen wskazanych w Arkuszu Asortymentowo - Cenowym do umowy w dalszym ciągu zastosowanie będą miały ceny określone w Arkuszu Asortymentowo - Cenowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pczkartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - dział administracyjno gospodarczy pok. Nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 10:00, miejsce: 18.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7- sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - 27 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - 22 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dozowniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 77 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku-61 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 11 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.48-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku, maska chirurgiczna , pościel, podkłady- 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 38 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 11 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- sąda żołądkowa - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Serweta operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta operacyjna 1 - pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku laboratoryjny - 12 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - 28 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Strzygarka chirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzygarka chirurgiczna i ostrza- 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Fartuchy chirurgiczne, osłony na kable, serwety,.....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy chirurgiczne, osłony na kable, serwety,- 15 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Olej w sprayu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej w sprayu - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Mankiety do pomiaru NIBP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mankiety do pomiaru NIBP- 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Klipsy naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy naczyniowe - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Koc do ogrzewacza pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koc do ogrzewacza pacjenta - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.