eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dokończenie budowy ul. Kmicica i ul. Zagłoby w ramach zadania budżetowego p.n. Os. Gutkowo Pod Lasem - uzbrojenie i drogi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Olsztyn: Dokończenie budowy ul. Kmicica i ul. Zagłoby w ramach zadania budżetowego p.n. Os. Gutkowo : Pod Lasem - uzbrojenie i drogi
Numer ogłoszenia: 242443 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy ul. Kmicica i ul. Zagłoby w ramach zadania budżetowego p.n. Os. Gutkowo : Pod Lasem - uzbrojenie i drogi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy ul. Kmicica i ul. Zagłoby na osiedlu Gutkowo w Olsztynie. 2. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia : - rozbiórka płyt drogowych, - roboty ziemne, - roboty w zakresie nawierzchni ulicy, wjazdów na posesje i chodników, - roboty w zakresie zieleni, - roboty zakresie wpustów ulicznych i przykanalików. 3. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej opracowanej przez Biuro Projektów NOW-EKO ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania na cały okres realizacji umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Zamawiający przewiduje kosztorysowe rozliczenie robót objętych przedmiotem niniejszego postępowania ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed terminem składania ofert, Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 13000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie nowej drogi o całkowitej wartości wykonanej roboty równej co najmniej 600 000 PLN ( z VAT ) - wymóg minimalny. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) Dysponują co najmniej następującymi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia : - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (drogowe) uzyskane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (sanitarne sieciowe) uzyskane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Zamawiający zaprosi do składania ofert 7 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 7, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku : za każdą należycie wykonaną robotę budowlaną spełniającą warunek Zamawiającego - Wykonawca otrzyma 1 punkt. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, o kolejności Wykonawców decydować będzie łączna wartość robót wymienionych w wykazie, które spełniają wymogi Zamawiającego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 7, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi dostarczyć : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu . 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu . 4) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 1.3) zostały należycie wykonane ( np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu . 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej wydaną na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi ( drogowe ), które były wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy, b) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydaną na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi (sanitarne - sieciowe ) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy c) aktualne zaświadczenia wyżej wymienionych osób o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przesłana wybranym Wykonawcom razem z zaproszeniem do składania ofert ..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przesłana wybranym Wykonawcom razem z zaproszeniem do składania ofert, zgodnie z art. 51, ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. P. z. p...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych; Pl. Jana Pawła II Nr 1; 10-101 Olsztyn, pok. 402..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.um.olsztyn.pl . 2. Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą wniosek wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 w terminie do dnia 09.10.2008r. do godz. 10:00 lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego) na adres: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402 3. Wnioski będą podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Każdy przyjęty wniosek zostanie opatrzony adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia, tzn. datę kalendarzową oraz godzinę i minutę, w której została przyjęta. Do czasu otwarcia wniosków, będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. 4. Koperta (opakowanie) powinna być opisana: Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, z dopiskiem : WNIOSEK o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na dokończenie budowy ul. Kmicica i ul. Zagłoby w Olsztynie . 5. Na kopercie (opakowaniu) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Konsekwencje złożenia wniosku niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. 6. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek : - musi być sporządzony w języku polskim, - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę, - musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką, - upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych lub z dołączonego do wniosku pełnomocnictwa, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - wniosek i pełnomocnictwo/a/ nalezy złożyć w formie oryginałów, - pozostałe dokumenty (nie dotyczy pełnomocnictw) należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone na każdej zapisanej stronie klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone (identyfikowalnym podpisem) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wykonawcy, którzy chcą skorzystać z przepisu jawności postępowania zgłaszają to w formie pisemnej. Zamawiający wyznaczy miejsce i termin wglądu do jawnych dokumentów postępowania. 8. Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia protestu - umotywowany, pisemny lub w formie faksu protest należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych pok. 402 (IV piętro). 9. Zamawiający określa sposób porozumiewania się z zachowaniem zasad określonych w art. 27 ustawy P.z.p. - pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz informacji oraz zawiadomień faksem . W celu sprawnego przekazywania informacji Wykonawca zobowiązany jest we wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu podać numer faksu . Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje faksem lub pocztą elektroniczną zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą faksu . 10. Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą wymagać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej . 11. Zamawiający przewiduje kosztorysowe rozliczenie robót objętych przedmiotem zamówienia , 12. Termin wykonania zamówienia : 29.05.2009 r. 13. Znak sprawy : ZP.G.3410-150/2008..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.