eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › Zakup sprzętu ratownictwa drogowego i przeciwpożarowego gwarancją bezpiecznej krainy Gór Stołowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Radków: Zakup sprzętu ratownictwa drogowego i przeciwpożarowego gwarancją bezpiecznej krainy Gór Stołowych
Numer ogłoszenia: 242422 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków , ul. Rynek 1, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8735000, faks 074 8735015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu ratownictwa drogowego i przeciwpożarowego gwarancją bezpiecznej krainy Gór Stołowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia Zakup sprzętu ratownictwa drogowego i przeciwpożarowego gwarancją bezpiecznej krainy Gór Stołowych tj: 1.Urządzenie do cięcia pojazdów samochodowych, składający się z następujących elementów: pompa hydrauliczna - 1 szt. o parametrach: - ciśnienie robocze 720 bar; - zasilanie dwóch narzędzi jednocześnie (DUO) - zwijadła z wężami 2x20 m; - silnik spalinowy o mocy min 5 KM; - wydajność I/II stopień min. 2500/600 cm3/min; - waga do 90 kg. nożyce hydrauliczne - 1 szt. o parametrach: - rozwarcie ostrzy na całej głębokości min 180 mm; - maksymalna siła cięcia min 90 ton; - maksymalna średnica przecinanego pręta 40 mm; - waga do 20 kg. rozpieracz hydrauliczny - 1 szt. o parametrach: - rozwarcie ramion min 680 mm; - maksymalna siła rozpierania min 20 ton; - maksymalna siła ściskania min 6 ton; - maksymalna siła ciągnięcia min 8 ton; - waga do 20 kg. teleskopowy rozpieracz hydrauliczny - 1 szt. o parametrach: - siła rozpierania przy I stopniu wydajności pompy min 22 tony przy II stopniu min 8 ton; - waga do 20 kg. adaptory i łańcuchy ciągnące - komplet. Wymieniony sprzęt winien charakteryzować się następującymi cechami: tylko jedno szybkozłącze przy narzędziach; brak zaworów uwalniających i przełączających ciśnienie na pompie; wąż zasilający wewnątrz węża powrotnego; oświetlenie punktowe w rękojeści narzędzi; konstrukcja sworznia głównego nożyc oparta na konstrukcji i-Bolt; system Speed valve - zawór przyśpieszający pracę (rozkładanie) nieobciążonych rozpieraczy. 2. Aparat oddechowy z butlą stalową i maską - 2 szt. 3. Sygnalizator bezruchu z czujnikiem temperatury - 2 szt 4. Ubranie bojowe (straży pożarnej) US-03 - 6 kompletów. Asortyment wymieniony w pkt. 1-4 winien spełniać wymogi i posiadać stosowne atesty i certyfikaty wymagane w Państwowej Straży Pożarnej oraz posiadać gwarancję na okres co najmniej 24 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu stosując formułę spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta ostateczna pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego musi zawierać następujące dokumenty: a)Wypełniony Formularz Ofertowy, b)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz. c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e) Doświadczenie zawodowe, tj. wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy. Wykaz musi zawierać co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, poparty dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru)- załącznik nr 4 siwz. f)Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym -załącznik nr 5 do siwz ( jeżeli dotyczy), g)Certyfikat zgodności na wymagany specjalistyczny sprzęt do ratownictwa drogowego i przeciwpożarowego, wystawiony przez CNBOP,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkow.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, Rynek 1, 57-420 Radków, pok. nr 2c, w dni robocze, w godz. od 8.00-15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, Rynek 1, 57-420 Radków, pok. nr 10 ( sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.