Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-06
Starogard Gdański: Usługi sprzątania szkół objętych projektem Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne
Numer ogłoszenia: 242413 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański , ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, faks 058 5306111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania szkół objętych projektem Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków osób zatrudnionych w ramach niniejszego zamówienia będzie należało utrzymanie czystości w salach w których odbywać się będą zajęcia z dziećmi, w szczególności: 1)utrzymanie w czystości powierzchni podłogowych poprzez ich odkurzanie, zamiatanie i mycie, 2)opróżnianie koszy na śmieci, ich mycie i dezynfekcja oraz wymiana worków na śmieci, 3)odkurzanie mebli w miejscach dostępnych, ścieranie kurzu z biurek, stołów, stolików, krzeseł, półek, szafek, gablot, parapetów i innych znajdujących się sprzętów, 4)mycie stolarki drzwiowej, w tym skrzydeł, futryn, klamek, tabliczek na drzwiach, szyb w drzwiach, 5)mycie tablic, 6)mycie i dezynfekcja umywalek, 7)dezynfekcja klamek przy użyciu profesjonalnego środka dezynfekującego, 8)mycie lamp sufitowych, 9)mycie lamperii. Wykonywanie czynności o których mowa powyżej nastąpi przy użyciu materiałów (środki czystości) przekazanych przez zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje przynajmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zadania opisane w pkt II.1.3 dla każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę (np. wykonawca musi wykazać dysponowanie przynajmniej trzema osobami w przypadku składania oferty na trzy części).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok nr 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa sprzątania w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Starogardzie Gdańskim:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków osób zatrudnionych w ramach niniejszego zamówienia będzie należało utrzymanie czystości w salach w których odbywać się będą zajęcia z dziećmi, w szczególności: 1)utrzymanie w czystości powierzchni podłogowych poprzez ich odkurzanie, zamiatanie i mycie, 2)opróżnianie koszy na śmieci, ich mycie i dezynfekcja oraz wymiana worków na śmieci, 3)odkurzanie mebli w miejscach dostępnych, ścieranie kurzu z biurek, stołów, stolików, krzeseł, półek, szafek, gablot, parapetów i innych znajdujących się sprzętów, 4)mycie stolarki drzwiowej, w tym skrzydeł, futryn, klamek, tabliczek na drzwiach, szyb w drzwiach, 5)mycie tablic, 6)mycie i dezynfekcja umywalek, 7)dezynfekcja klamek przy użyciu profesjonalnego środka dezynfekującego, 8)mycie lamp sufitowych, 9)mycie lamperii. Wykonywanie czynności o których mowa powyżej nastąpi przy użyciu materiałów (środki czystości) przekazanych przez zamawiającego. Ilości: - 25 sal tygodniowo, - średnia powierzchnia sali lekcyjnej - 50 m. kw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Starogardzie Gdańskim:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków osób zatrudnionych w ramach niniejszego zamówienia będzie należało utrzymanie czystości w salach w których odbywać się będą zajęcia z dziećmi, w szczególności: 1)utrzymanie w czystości powierzchni podłogowych poprzez ich odkurzanie, zamiatanie i mycie, 2)opróżnianie koszy na śmieci, ich mycie i dezynfekcja oraz wymiana worków na śmieci, 3)odkurzanie mebli w miejscach dostępnych, ścieranie kurzu z biurek, stołów, stolików, krzeseł, półek, szafek, gablot, parapetów i innych znajdujących się sprzętów, 4)mycie stolarki drzwiowej, w tym skrzydeł, futryn, klamek, tabliczek na drzwiach, szyb w drzwiach, 5)mycie tablic, 6)mycie i dezynfekcja umywalek, 7)dezynfekcja klamek przy użyciu profesjonalnego środka dezynfekującego, 8)mycie lamp sufitowych, 9)mycie lamperii. Wykonywanie czynności o których mowa powyżej nastąpi przy użyciu materiałów (środki czystości) przekazanych przez zamawiającego. Ilości: - 54 sale tygodniowo, - średnia powierzchnia sali lekcyjnej - 50 m. kw.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa sprzątania w Publicznym Gimnazjum Nr 1 w Starogardzie Gdańskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków osób zatrudnionych w ramach niniejszego zamówienia będzie należało utrzymanie czystości w salach w których odbywać się będą zajęcia z dziećmi, w szczególności: 1)utrzymanie w czystości powierzchni podłogowych poprzez ich odkurzanie, zamiatanie i mycie, 2)opróżnianie koszy na śmieci, ich mycie i dezynfekcja oraz wymiana worków na śmieci, 3)odkurzanie mebli w miejscach dostępnych, ścieranie kurzu z biurek, stołów, stolików, krzeseł, półek, szafek, gablot, parapetów i innych znajdujących się sprzętów, 4)mycie stolarki drzwiowej, w tym skrzydeł, futryn, klamek, tabliczek na drzwiach, szyb w drzwiach, 5)mycie tablic, 6)mycie i dezynfekcja umywalek, 7)dezynfekcja klamek przy użyciu profesjonalnego środka dezynfekującego, 8)mycie lamp sufitowych, 9)mycie lamperii. Wykonywanie czynności o których mowa powyżej nastąpi przy użyciu materiałów (środki czystości) przekazanych przez zamawiającego. Ilości: - 2 sale tygodniowo, - średnia powierzchnia sali lekcyjnej - 50 m. kw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługa sprzątania w Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Starogardzie Gdańskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków osób zatrudnionych w ramach niniejszego zamówienia będzie należało utrzymanie czystości w salach w których odbywać się będą zajęcia z dziećmi, w szczególności: 1)utrzymanie w czystości powierzchni podłogowych poprzez ich odkurzanie, zamiatanie i mycie, 2)opróżnianie koszy na śmieci, ich mycie i dezynfekcja oraz wymiana worków na śmieci, 3)odkurzanie mebli w miejscach dostępnych, ścieranie kurzu z biurek, stołów, stolików, krzeseł, półek, szafek, gablot, parapetów i innych znajdujących się sprzętów, 4)mycie stolarki drzwiowej, w tym skrzydeł, futryn, klamek, tabliczek na drzwiach, szyb w drzwiach, 5)mycie tablic, 6)mycie i dezynfekcja umywalek, 7)dezynfekcja klamek przy użyciu profesjonalnego środka dezynfekującego, 8)mycie lamp sufitowych, 9)mycie lamperii. Wykonywanie czynności o których mowa powyżej nastąpi przy użyciu materiałów (środki czystości) przekazanych przez zamawiającego. Ilości: - 8 sal tygodniowo, - średnia powierzchnia sali lekcyjnej - 50 m. kw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługa sprzątania w Publicznym Gimnazjum Nr 3 w Starogardzie Gdańskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków osób zatrudnionych w ramach niniejszego zamówienia będzie należało utrzymanie czystości w salach w których odbywać się będą zajęcia z dziećmi, w szczególności: 1)utrzymanie w czystości powierzchni podłogowych poprzez ich odkurzanie, zamiatanie i mycie, 2)opróżnianie koszy na śmieci, ich mycie i dezynfekcja oraz wymiana worków na śmieci, 3)odkurzanie mebli w miejscach dostępnych, ścieranie kurzu z biurek, stołów, stolików, krzeseł, półek, szafek, gablot, parapetów i innych znajdujących się sprzętów, 4)mycie stolarki drzwiowej, w tym skrzydeł, futryn, klamek, tabliczek na drzwiach, szyb w drzwiach, 5)mycie tablic, 6)mycie i dezynfekcja umywalek, 7)dezynfekcja klamek przy użyciu profesjonalnego środka dezynfekującego, 8)mycie lamp sufitowych, 9)mycie lamperii. Wykonywanie czynności o których mowa powyżej nastąpi przy użyciu materiałów (środki czystości) przekazanych przez zamawiającego. Ilości: - 25 sal tygodniowo, - średnia powierzchnia sali lekcyjnej - 50 m. kw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Wymiana istniejących wyeksploatowanych okien skrzynkowych na nowe zespolone o wymaganym współczynniku przenikania ciepła UW w Pawilonie nr XII - oddział psychiatryczny dla dzieci i młodzieży.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji projektu pn."Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Powiecie Starogardzkim - Etap I"
- Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia - przetarg II
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2707G
- Modernizacja ul. Staszica - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.