eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Rzeszów: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 242349 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie, ul. gen. St. Maczka, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 7172000, fax 017 7172020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla OIP w Rzeszowie i Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (jego określenie i zapotrzebowanie ilościowe) zawarty jest w załączniku numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 2) Wykonawca zobowiązany będzie, po uzgodnieniu terminów dostaw etapowych z osobą upoważnioną z ramienia Zamawiającego, do dostarczania (bezpłatny transport) przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Dostawy mają być realizowane w godz. od 800 do1500 i obejmować dowóz i przemieszczenie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 3) Przedmiot zamówienia ma być dostarczony w terminie do 3 dni roboczych od telefonicznego lub faksowego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie potwierdzić przyjęcie zamówienia faksem. 4) Okres obowiązywania umowy: od daty zawarcia umowy do 31 października 2008 lub do wcześniejszego wyczerpania wartości umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42712,58 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Resgraph Sp. z o.o., ul. B. Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42712.58
  • Oferta z najniższą ceną: 42712.58 / oferta z najwyższą ceną: 44954.81
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.