eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › pn. Usługa ochrony osób i mienia oraz dozór obiektów Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Wrocław: pn. Usługa ochrony osób i mienia oraz dozór obiektów Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 242088 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu , ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3306800, faks 071 3306801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.pa.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pn. Usługa ochrony osób i mienia oraz dozór obiektów Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pn. Usługa ochrony osób i mienia oraz dozór obiektów Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.14.00 - 93.41.14.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w artykule 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Zamawiający wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa osoby (osób) podpisującej ofertę, uprawnionej do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z w/w dokumentów. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. W przypadku Wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 604) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7. Wypełniony druk Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający także zapis o akceptacji warunków wymienionych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ. 8. Kopię aktualnej licencji wydanej przez MSWiA. 9. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC na kwotę minimum 500.000 PLN. 10. Oświadczenie o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej działającej przez całą dobę lub kopię umowy z innym podmiotem na współpracę takiej grupy z Wykonawcą przy czym oświadczenie lub umowa musi zawierać klauzulę, iż maksymalny czas od zawiadomienia grupy do jej przybycia na miejsce wezwania jest nie większy niż 15 minut. 11. Wykonawca, w przypadku posiadania umowy z innym podmiotem na współpracę grupy interwencyjnej, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym, dostarczy pod rygorem jej unieważnienia aneks, w którym wyszczególnione będą wszystkie chronione przez Wykonawcę obiekty Zamawiającego do których współpracująca grupa interwencyjna ma obowiązek dotrzeć w ciągu 15 minut od czasu zgłoszenia takiej potrzeby..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.pa.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40 50 - 059 Wrocław pokój 504, V piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40 50 - 059 Wrocław pokój 504, V piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.