eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy materiałów eksploatacyjnych dodrukarek, kserrokopiarek, urządzeń wielofunkcyujnych, telefaksów oraz nośników elektronicznych i kopert na płyty CD.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Tarnów: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do: drukarek, kserrokopiarek, urządzeń wielofunkcyujnych, telefaksów oraz nośników elektronicznych i kopert na płyty CD.
Numer ogłoszenia: 242088 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika , ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 63 10 341, faks 14 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do: drukarek, kserrokopiarek, urządzeń wielofunkcyujnych, telefaksów oraz nośników elektronicznych i kopert na płyty CD..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do: drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów oraz nośników elektronicznych i kopert na płyty CD dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wymieniony i opisany został w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, parametry techniczne przedmiotu zamówienia dla Pakietu Nr 7 poz. 1-5, Pakietu Nr 8 poz. 1-2 określa Załacznik Nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 Pakietów. Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert równoważnych w Pakietach Nr: 2, 3, 4 (poz. 1-11), 6 (poz. 7-20). Zamawiający pod pojęciem produkt równoważny rozumie produkt o parametrach takich samych bądż lepszych (pojemność: tuszu, tonera; wydajność i jakość wydruku), kmpatybilny ze sprzętem, do ktorego jest zamawiany. Sprawa AE/ZP-27-45/13.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.19.92.30-1, 30.23.43.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.1 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.2 SIWZ.Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.4 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w Załącznikach Nr 1 i 6 do SIWZ oraz oferowane zgodnie z Załącznikami Nr 1 i 6 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że oferowane w Pakietach Nr: 1, 5, 6 poz. 1-6 i 21-24 materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych są oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi czyli pochodzącymi od producenta sprzętu drukującego. 4. Oświadczenie, że oferowane w Pakietach Nr 2, 3, 4 (poz. 1-11), 6 (poz. 7-20) materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urzadzeń wielofunkcyjnych są oryginalnymi materiałami (tj. pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego) materiałami eksploatacyjnymi lub materiałami równoważnymi [tj. o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność: tuszu, tonera; wydajność i jakość wydruku), kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany)], a ponadto wykonane są w całości z 100% nowych (tj. nie pochodzących z regeneracji) części. 5. Oświadczenie, że oferowane w Pakiecie Nr 2 monochromatyczne kasety z tonerem do drukarek, kserokopiarek i urżadzeń wielofunkcyjnych nie będące oryginalnymi (tj. pochodzacymi od producenta danego sprzętu drukującego) materiałami posiadają wydajność, mierzoną z godnie z normą ISP/IEC 19752 (lub równoważną). 6. Oświadczenie, że oferowne w Pakiecie Nr 2 kolorowe tonery do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych nie będace oryginalnymi (tj. pochodzacymi od producenta danego sprzetu drukującego) materiałami posiadają wydajność, mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (lub równoważną). 7. Oświadczenie, że oferowane w Pakiecie Nr 3 wkłady atramentowe do drukarek, kserokopiarek i urzadzeń wielofunkcyjnych nie będące oryginalnymi (tj. pochodzacymi od producenta danego sprzetu drukującego) materiałami posiadają wydajność, mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 24711(lub równoważną). 8. Oświdczenie, że oferowny w Pakietach Nr 1, 2, 3, 4 (poz. 1-6, 9-11), 5, 6 przedmiot zamówienia jest opakowany w oryginalne opakowania producentów, posiada na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu, producenta, jest opakowany wewnętrznie w szczelne i hermetyczne opakowania zabezpieczajace przed kontaktem z otoczeniem. 9. Wypełnione i podpisane Załączniki Nr 1 i 6 do SIWZ określające wymagane i oferowane parametry przedmiotu zamówienia. 10. Deklarację wydajności ISO/IEC 19752 (lub równoważną) dla każdego z oferowanych rodzajów monochromatycznych tonerów do drukarek laserowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wymienionych w Pakiecie Nr 2 jeżeli oferowane materiały nie są oryginalne. 11. Deklarację wydajności ISO/IEC 19798 (lub równoważną) dla każdego z oferowanych rodzajów kolorowych tonerów do drukarek laserowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wymienionych w Pakiecie Nr 2 jeżeli oferowane materiały nie są oryginalne. 12. Deklarację wydajności ISO/IEC 2474 (lub równoważną) dla każdego z oferowanych rodzajów wkładów atramentowych wymienionych w Pakiecie Nr 3 jeżeli oferowane materiały nie są oryginalne. 13.Oświdczenie producenta lub dokument równoważny - potwierdzający, oferowane w Pakietach Nr: 2, 3, 4 (poiz. 1-11), 6 (poz. 7-20) materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych nie będące oryginalnymi (tj. pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego) materiałami eksploatacyjnymi są wykonane w całości z 100% fabrycznie nowych (tj. nie pochodzących z regeneracji ) części.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt IV.3 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy wymaga się załączenia do oferty oryginału lub kopii informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub ich zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę, którą Wykonawca pozyska od tych podmiotów. 5. Wykonawca polegając na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt-cie III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia wymienione pkt. IV.1.2 SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt IV.3.2 - IV.3.3 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z uwzględnieniem punktu XIV ppkt. 11 SIWZ oraz art.144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w przypadku: a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b) wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, c) zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d) zmiany numerów katalogowych produktu, e) zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, f) obniżenia ceny, g) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego h) w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, i) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13, pokój nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Oryginalne tonery do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowychkserokopiarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy oryginalnch tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych, kserokopirek wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-14 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Tonery do kserokopiarek i drukarek laserowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy tonerów do kserokopiarek, drukarek laserowych i urządzen wielofunkcyjnych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-42 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Atramenty (tusze) do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy atramentów (tuszy) do drukarek wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-16 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Taśmy do drukarek igłowych i pozostałe materiały eksploatacyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy taśm do drukarek igłowych i pozostałe matriały eksploatacyjne wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-12 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Materiały eksploatacyjne do Printer Rimage 2000i..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do Printer Rimage 2000i wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Bębny światłoczułe i inne elementy zużywalne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bębnów światłoczułych i innych elementów zużywalnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-24 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Etykiety..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy etykiet wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym o parametrach okreśonych w Załączniku nr 6 do SIWZ- dotyczy pozycji 1-5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Taśmy i etykiety do drukareki Zabra P4T TM (TM-indeks górny)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy taśm i etykiet do drukarki Zebra P4T TM (TM-indeks górny) wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym o parametrach okreśonych w Załączniku nr 6 do SIWZ- dotyczy pozycji 1-2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Nośniki elektroniczne i koperty na płyty CD..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy nośników elektronicznych i kopert na płyty CD wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-7 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1, 30.23.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.