Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Łódź: 1. Przedmiotem zamówienia jest (CPV - 74610000-8) całodobowa ochrona mienia, pomieszczeń
i rzeczy znajdujących się w pomieszczeniach, (CPV - 93411200-4) świadczenie usług portierskich i obsługa centrali telefonicznej w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi mieszczącej się przy al. Kościuszki 120 a.
Numer ogłoszenia: 242028 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Łodzi, al. Kościuszki 120a, 90-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371867, fax 042 6360385.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest (CPV - 74610000-8) całodobowa ochrona mienia, pomieszczeń i rzeczy znajdujących się w pomieszczeniach, (CPV - 93411200-4) świadczenie usług portierskich i obsługa centrali telefonicznej w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi mieszczącej się przy al. Kościuszki 120 a..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest (CPV - 74610000-8) całodobowa ochrona mienia, pomieszczeń i rzeczy znajdujących się w pomieszczeniach, (CPV - 93411200-4) świadczenie usług portierskich i obsługa centrali telefonicznej w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi mieszczącej się przy al. Kościuszki 120 a. 2. Usługa będzie realizowana na każdej zmianie roboczej przez 1 pracownika ochrony bez licencji. Usługa będzie realizowana w wymiarze nie większym niż 744 godziny miesięcznie. 3. W ramach usługi, w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem chronionego mienia, wykonawca podejmie działania interwencyjne za pośrednictwem grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 15 minut od zgłoszenia zdarzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 93.41.12.00 - Usługi portierskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone przepisami art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówieniach publicznych. 3. W ciągu trzech ostatnich lat wykonali co najmniej 3 zamówienia polegające na ochronie mienia w budynku o powierzchni minimum 1500 m2 o wartości nie mniejszej niż 60 000 (brutto) rocznie. 4. Spełniają wszystkie wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV. WYMAGANE OŚWIADCZENIA 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych . 3. Oświadczenie wykonawcy o akceptacji warunków umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie o gotowości odnowienia polisy ubezpieczeniowej OC jeśli jej ważność będzie się kończyć w okresie realizacji zamówienia. 5. Oświadczenie wykonawcy, że umożliwi zamawiającemu dokonywanie odpisów na PERON (dotyczy tylko Zakładów Pracy Chronionej) V. WYMAGANE DOKUMENTY 1. Oferta szczegółowa wypełniona według załączonego wzoru (załącznik Nr 1) 2. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przez wykonawcę usług w zakresie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 3) uwzględniający: a) nazwę i adres zlecającego zamówienie b) terminu realizacji zamówienia, c) powierzchnia chronionego budynku d) wartość brutto zamówienia Do wykazu wykonawca jest zobowiązany dołączyć referencje od zleceniodawców ujętych w wykazie potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz stanowi załącznik do formularza oferty szczegółowej. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowej. Za ważne uznaje się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Za ważne uznaje się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Kserokopia koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 6. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej obejmującą ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności oraz oświadczenie o gotowości do jej odnowienia, jeśli jej ważność będzie się kończyć w okresie realizacji zamówienia. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuratorium.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-446 Łódź al. Kościuszki 120a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 10:00, miejsce: 90-446 Łódź al. Kościuszki 120a pok. 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.