eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Opracowanie projektu budowlanego stacji uzdatniania wody wraz z ujęciami wody, zbiornikami wody, remontem, budową i przebudową sieci wodociągowych wraz z urządzeniami towarzyszącymi dla Miasta Dynowa Projekt p.n. Transgraniczna wymiana doświadczeń -opraco

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Dynów: Opracowanie projektu budowlanego stacji uzdatniania wody wraz z ujęciami wody, zbiornikami wody, remontem, budową i przebudową sieci wodociągowych wraz z urządzeniami towarzyszącymi dla Miasta Dynowa Projekt p.n. Transgraniczna wymiana doświadczeń -opracowanie dokumentacji technicznej kanalizacji i wodociągów w Dynowie Realizowany w ramach Programu Sąsiedztwa Polska -Białoruś-Ukraina INTERREG IIIA/TACIS CBC współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Numer ogłoszenia: 242006 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dynów, Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, fax 016 6521093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego stacji uzdatniania wody wraz z ujęciami wody, zbiornikami wody, remontem, budową i przebudową sieci wodociągowych wraz z urządzeniami towarzyszącymi dla Miasta Dynowa Projekt p.n. Transgraniczna wymiana doświadczeń -opracowanie dokumentacji technicznej kanalizacji i wodociągów w Dynowie Realizowany w ramach Programu Sąsiedztwa Polska -Białoruś-Ukraina INTERREG IIIA/TACIS CBC współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego stacji uzdatniania wody wraz z ujęciami wody, zbiornikami wody, remontem , budową i przebudową sieci wodociągowych wraz z urządzeniami towarzyszącymi dla Miasta Dynowa. Opracowanie projektu winno być poprzedzone wykonaniem pełnej analizy stanu istniejącego, warunków hydrogeologicznych, koncepcji zaopatrzenia miasta Dynowa w wodę oraz wizją w terenie. 2)Zakres rzeczowy robót obejmuje: Zakres opracowania dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202,poz.2072) winien obejmować - dokumentację projektową ( budowlano-wykonawczą), - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót, - kosztorys inwestorski - sporządzony na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. Kosztorys inwestorski należy złożyć Inwestorowi w zamkniętej i zalakowanej kopercie. Dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy + 1 egz. w wersji elektronicznej (CD), natomiast kosztorys inwestorski w ilości 1 egzemplarza + wersja elektroniczna przedmiarów (CD). Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje ponadto: 1. przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, jeżeli jest ona wymagana zgodnie z przepisami o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2. sporządzenie raportu lub materiałów do decyzji środowiskowych, 3. przygotowanie materiałów do uzyskania pozwolenia na budowę (wraz z kompletem umów z właścicielami działek na wejście w teren) , 4. pełnienie funkcji nadzoru autorskiego (oferent winien uwzględnić w cenie co najmniej 10 pobytów na budowie), 5. udział w naradach roboczych organizowanych przez Inwestora w siedzibie Gminy (niezależnie od nadzoru autorskiego) min. 10 razy, 6. obligatoryjny udział w odbiorze końcowym zadania inwestycyjnego, zrealizowanego na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej. Wszystkie materiały niezbędne do opracowania dokumentacji technicznej, materiały do projektowania m. in. mapy syt. - wys., do decyzji o lokalizacji celu publicznego, decyzji środowiskowej, koszt wymaganych uzgodnień itp., oraz nadzór autorski oferent winien uwzględnić w podanej cenie ryczałtowej oferty. Cały system winien mieć zaprojektowany monitoring. 7. Do obowiązków wykonawcy należy również: b) dołączenie do protokołu przekazania dokumentacji oświadczenia, że projekt budowlany wykonawczy oraz kosztorysy wraz z przedmiarami robót zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 8. Dokumentację należy opracować z zachowaniem poniższych warunków: a) część projektową - zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Z dnia 16.04. 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133). b) część kosztorysową - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowych kosztów prac projektowych oraz planowych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcyjno - użytkowym (Dz. U. Z dnia 8.06.2004r. Nr 130 poz. 1389). 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 3 lat, licząc od daty uznania przedmiotu zamówienia jako należycie wykonanego. 10. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają: w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie dokumentacji projektowej, lecz nie dłużej niż 3 lata od daty odbioru dokumentacji. 11.Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację stanowiącą przedmiot zamówienia wraz z majątkowymi prawami autorskimi do wykonanych opracowań. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcy. Minimalny żądany okres gwarancji na wykonanie robót - 3 lata

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepi- sów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 6 części A SIWZ, wchodzących w skład ofert. 4.Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ oraz następujących oświadczeń: 1)oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 2 do oferty); 1)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie kwalifikacje i wymagane uprawnienia: wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi dotyczącymi ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z danymi dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3 do oferty wg wzoru). Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalnościach wymaganych dla poszczególnych branż, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba danej specjalności z w/w wykazu, posiada wymagane uprawnienia zawodowe i spełniają przepisy ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) (zał. oznaczone jako 3.1., 3.2., 3.3. itd. do oferty). 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech projektów budowlanych odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.( zał. Nr 4 do oferty). (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca udowodni, że wykonał należycie przynajmniej trzy projekty budowlane odpowiadające swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia, przy czym przedmiotem co najmniej jednego projektu była stacja uzdatniania o wydajności powyżej 700 m3/dobę. Dokumenty potwierdzające, że projekty wykazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (zał. oznaczone jako 4.1., 4.2., itd. do oferty.). 4.Do oferty należy także dołączyć parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (wzór umowy - stanowiący zał. nr 3 do SIWZ). Parafowany wzór umowy stanowić będzie zał. nr 5 do oferty. 5.Dowód wniesienia wadium - nie dotyczy. 6.Wykaz podwykonawców przewidzianych przez Wykonawcę w wykonaniu robót - zał. nr 6 do oferty. UWAGI DO § 6 1.W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie przepisy uPzp oraz postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. W treści udzielonego pełnomocnictwa muszą się znaleźć następujące wskazania: pełnomocnictwo dotyczy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nazwa z określeniem adresu i siedziby wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia, ustanowiony pełnomocnik oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców składających wspólną ofertę. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dynow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2, 36-065 Dynów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2, 36-065 Dynów, pok. nr 10 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.n. Transgraniczna wymiana doświadczeń -opracowanie dokumentacji technicznej kanalizacji i wodociągów w Dynowie Realizowany w ramach Programu Sąsiedztwa Polska -Białoruś-Ukraina INTERREG IIIA/TACIS CBC współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.