eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie robót remontowych w lokalach i budynkach Zarządu Mienia Komunalnego oraz wykonanie robót drogowych na os. Bema w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Białystok: Wykonanie robót remontowych w lokalach i budynkach Zarządu Mienia Komunalnego oraz wykonanie robót drogowych na os. Bema w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 242005 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w lokalach i budynkach Zarządu Mienia Komunalnego oraz wykonanie robót drogowych na os. Bema w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych w lokalach i budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: - remont kominów budynku mieszkalnego przy ul. Sukiennej 5 w Białymstoku - zadanie nr 1; - wymiana okna, witryn i drzwi w lokalach użytkowych przy ul. Jurowieckiej 34 w Białymstoku-zadanie nr 2; - naprawa nawierzchni dróg dojazdowych do budynków mieszkalnych na os. Bema w Białymstoku - zadanie nr 3; - roboty remontowe w lokalu mieszkalnym przy ul. Dojnowskiej 80C m 97 - zadanie nr 4, - roboty remontowe sanitarne w lokalu mieszkalnym przy ul. Barszczańskiej 2 m.20 - zadanie nr 5, - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Nowogródzkiej 3 m.33 w Białymstoku- zadanie nr 6, - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Żabiej 10 m 60, ul. J. Piłsudskiego 36 m.34 w Białymstoku- zadanie nr 7, - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Sienkiewicza 7 m.102, ul. Kraszewskiego 23a m.5 w Białymstoku- zadanie nr 8, - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Nowy Świat 8 m.17, ul. M.C. Skłodowskiej 19 m.18 w Białymstoku- zadanie nr 9, - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. J. Matejki 26 m.6, ul. Przędzalnianej 4a m.19, Gradowej 6 m.8 w Białymstoku- zadanie nr 10. - zgodnie z dokumentacją projektową (przedmiarami robót) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdziale XVIII SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 10. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wymaga się udzielenia: 1) zadanie nr 1: co najmniej 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami; 2) zadanie nr 2: co najmniej 5 letniej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną i drzwiową oraz na pozostałe roboty wraz z materiałami na okres 12 miesięcy; 3) zadanie nr 3: co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami; 4) zadanie nr 4: co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami; 5) zadanie nr 5: co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami; 6) zadanie nr 6: co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami, 7) zadanie nr 7: co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami, 8) zadanie nr 8: co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami, 9) zadanie nr 9: co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami, 10) zadanie nr 10: co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.20-9, 45.42.11.32-8, 45.23.32.23-8, 45.33.20.00-3, 45.31.11.00-0, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów: 1) wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 2, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 ppkt 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy następujących przypadkach: 1) wystąpienia robót dodatkowych, awaryjnych, zamiennych, których wykonanie wiąże się z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia, 2) działaniem siły wyższej, tzn. zjawisk mających charakter nagły, gwałtowny, nieprzewidywalny (np. powódź, huragan, śnieżyce), 3) przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 4) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienia odpowiedniej ich jakości (ciągłe opady deszczu, niska temperatura powietrza), 5) opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących m.in. terminów przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej. Wynagrodzenie ryczałtowe można zmienić, jeśli w trakcie realizacji umowy zajdą potrzeby zmian, m.in. ilości lub jakości zamówionych robót w stosunku do ustaleń, zawartych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 111..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont kominów budynku mieszkalnego przy ul. Sukiennej 5 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy:montaż ław kominowych , remont kominów ponad dachem budynku, wykonanie nowych czap betonowych, ochrona narożników kominów kątownikiem metalowym, montaż siatki i wykonanie wyprawy elewacyjnej, montaż krat przeciw ptakom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana okna, witryn i drzwi w lokalach użytkowych przy ul. Jurowieckiej 34 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz wymiana drzwi wejściowych metalowych na aluminiowe w lokalach użytkowych położonych na parterze budynku zgodnie z zakresem zamówienia 1.0. Zakres przedmiotu zamówienia:demontaż okien szt. 3 i drzwi szt. 1, wykonanie i montaż okien PCV w miejsce istniejących okien drewnianych skrzynkowych, reperacja parapetów wewnętrznych (uzupełnienie ubytków po wymianie okien), uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży okien i drzwi, uzupełnień tynków i szpachlowanie gładzią gipsową ościeży wewnętrznych, pomalowanie naprawionych powierzchni ościeży farbą emulsyjną, wykonanie i montaż drzwi wejściowych metalowych na aluminiowe na zapleczu budynku, wywóz zdemontowanej stolarki na wysypisko 2.0. Konstrukcja : 2.1. okna z wysokoudarowych, min. 5- komorowych profili PCV w kolorze białym RAL 9010, z rozszczelnieniem na okuciach, zapewniających mikrowentylację, ponadto zastosować w ramie okiennej nawietrzaki okienne AMO-45 z okapem 30; szklenie 2-szybowe kompakt, współczynnik dla okien U=1,7 W/m2K, 3.0. Schemat okna i drzwi z wymiarami ( załącznik nr 2 ) UWAGA : WYMIARY OKIEN PRZED WYKONANIEM NOWEJ STOLARKI OKIENNEJ NALEŻY SPRAWDZIĆ NA BUDYNKU Z UWZGLĘDNIENIEM OŚCIEŻY DO OCIEPLENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: naprawa nawierzchni dróg dojazdowych do budynków mieszkalnych na os. Bema w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 5cm - WYCIĘCIE fragmentów w pasie jezdni ( w tym dodatek za każdy dalszy 1cm grubości ), Rozbiórka mechaniczna podbudowy betonowej grub. 15cm, Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami. samowyładowczymi na odl.do 15 km, OPŁATA za utylizację, Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 15 cm, Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych. Asfaltowych - warstwa ścieralna grubości 5cm po zagęszczeniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: roboty remontowe w lokalu mieszkalnym przy ul. Dojnowskiej 80C m 97.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.20.00-3, 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: roboty remontowe sanitarne w lokalu mieszkalnym przy ul. Barszczańskiej 2 m.20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Nowogródzkiej 3 m.33 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Żabiej 10 m 60, ul. J. Piłsudskiego 36 m.34 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Sienkiewicza 7 m.102, ul. Kraszewskiego 23a m.5 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Nowy Świat 8 m.17, ul. M.C. Skłodowskiej 19 m.18 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. J. Matejki 26 m.6, ul. Przędzalnianej 4a m.19, Gradowej 6 m.8 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. J. Matejki 26 m.6, ul. Przędzalnianej 4a m.19, Gradowej 6 m.8 w Białymstoku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.