eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › roboty budowlane dotyczące termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej Powiatu Słupeckiego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Słupca: roboty budowlane dotyczące termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej Powiatu Słupeckiego
Numer ogłoszenia: 241802 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166746 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane dotyczące termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej Powiatu Słupeckiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej Powiatu Słupeckiego. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45321000-3 izolacja cieplna. 2.Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające w szczególności na: ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu stopów poddaszy, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu stropodachów, modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zgodnie z przedmiarem robót, szczegółowymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacją projektową. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: 1) dokumentacje projektowe, 2) przedmiary robót, 3)szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Zamawiający przewiduje zamówienia częściowe. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 8. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w następujących sytuacjach, oraz na następujących warunkach: 1)rozszerzenie zakresu rzeczowego zamówienia może nastąpić na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, iż w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 proc wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, 2) zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku : działania siły wyższej (m.in. powódź, śnieżyca, zalegający śnieg, długotrwałe podtopienia, bardzo niskie temperatury powietrza i intensywne ulewy uniemożliwiające terminową realizacje przedmiotu umowy); wstrzymania czasowego robót przez Zamawiającego lub wstrzymania robót wskutek decyzji administracyjnej; wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej powodujących brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; wystąpienia robót dodatkowych jeśli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; zajścia konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; wstrzymania prac objętych umową przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia zmian technicznych technologicznych; 3) w przypadku wystąpienia konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w szczególności w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu w związku z ujawnieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, technicznych, stanu obiektów będących przedmiotem termomodernizacji; a także w przypadku zmiany standardów materiałów (na korzyść Zamawiającego) planowanych do wykonania przedmiotu zamówienia, strony sporządzają protokół dotyczący zastosowanych zmian, 4) w sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena netto podana przez wykonawcę w ofercie pozostaje niezmienna, natomiast w cenie brutto wykonawca zobowiązany jest zawrzeć kwotę przedmiotowego podatku wyliczoną wg właściwych przepisów obowiązujących w momencie powstania obowiązku podatkowego; zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej biorąc pod uwagę cenę brutto, obliczając cenę oferty wykonawca powinien przyjąć stawkę podatku VAT obowiązującą w czasie składania oferty, 5) w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1-3) wykonawca i zamawiający zobowiązani są do niezwłocznego pisemnego poinformowania o niniejszym fakcie drugą stronę umowy. 9.Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10.Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie 19 faktur częściowych, które wystawiane będą po odbiorze każdego z 19 obiektów budowlanych. 11.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 12. Prace należy wykonać zgodnie z ekspertyzą ornitologiczną i chiropterologiczną oraz z opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, które stanowią załączniki do SIWZ. 13.Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot zamówienia w sposób, jak najmniej utrudniający funkcjonowanie instytucji znajdujących się w termomodernizowanych obiektach. 14.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozliczenie robót uzupełniających nastąpi przy stałych cenach jednostkowych zgodnych z ofertą i zmiennych jednostkach obmiarowych faktycznie wykonanych. 15. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części: Część 1 Prace termomodernizacyjne Budynku Starostwa Powiatowego w Słupcy ul. Poznańska 16 Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Ocieplenie stropu poddasza, - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Wymiana stolarki otworowej: drzwi wejściowe do budynku okna, - Modernizacja instalacji c.o, wykonanie nowej wysokosprawnej instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników i montażem zaworów termostatycznych termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2012 r. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie z opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, stanowiącą załącznik do SIWZ. Wszystkie roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej. W związku z powyższym, roboty można rozpocząć od dnia podpisania umowy, jednakże wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz stolarki okienno - drzwiowej należy dokonać w taki sposób, by nie zakłócić normalnej i prawidłowej pracy starostwa i w momencie kiedy będą pozwalały na to warunki atmosferyczne. Prace termomodernizacyjne Budynku Starostwa Powiatowego w Słupcy ul. Poznańska 16 ABC Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Ocieplenie stropu poddasza, - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Wymiana stolarki otworowej: drzwi wejściowe i bramy do budynku, okna - Modernizacja instalacji c.o, wykonanie nowej wysokosprawnej instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników i montażem zaworów termostatycznych termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2012 r. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie z opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, stanowiącą załącznik do SIWZ. Wszystkie roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej. W związku z powyższym, roboty można rozpocząć od dnia podpisania umowy, jednakże wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz stolarki okienno - drzwiowej należy dokonać w taki sposób, by nie zakłócić normalnej i prawidłowej pracy starostwa i w momencie kiedy będą pozwalały na to warunki atmosferyczne. Prace termomodernizacyjne Budynku Starostwa Powiatowego w Słupcy ul. Poznańska 18 - Ocieplenie stropu poddasza, - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Wymiana stolarki otworowej: drzwi wejściowe do budynku, okna, - Modernizacja instalacji c.o, wykonanie nowej wysokosprawnej instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników i montażem zaworów termostatycznych termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2012 r. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie z opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, stanowiącą załącznik do SIWZ. Wszystkie roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej. W związku z powyższym, roboty można rozpocząć od dnia podpisania umowy, jednakże wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz stolarki okienno - drzwiowej należy dokonać w taki sposób, by nie zakłócić normalnej i prawidłowej pracy starostwa i w momencie kiedy będą pozwalały na to warunki atmosferyczne. Prace termomodernizacyjne Budynku Gospodarczego SP ZOZ w Słupcy ul. Traugutta 7 Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Ocieplenie stropodachu, - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Wymiana stolarki otworowej: drzwi wejściowe do budynku, okna, - Modernizacja instalacji c.o, wykonanie nowej wysokosprawnej instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników i montażem zaworów termostatycznych termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2012 r. Część 2 Prace termomodernizacyjne Budynku Głównego Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Ocieplenie stropodachu, - Modernizacja instalacji c.o.: wymiana instalacji (grzejniki, przewody), montaż zaworów termostatycznych, hermetyzacja instalacji Termin realizacji: 01.07.2012 r. -27.08.2012 r. Prace termomodernizacyjne Budynku Warsztatów Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Ocieplenie dachu budynku głównego, - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych, - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Ocieplenie stropodachu hali pracowni, - Modernizacja instalacji c.o.:wymiana instalacji (grzejniki, przewody), montaż zaworów termostatycznych, hermetyzacja instalacji Termin realizacji: 01.07.2012 r. -27.08.2012 r. Część 3 Prace termomodernizacyjne Budynku Domu Pomocy Społecznej w Skubarczewie Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Ocieplenie stropu poddasza, - Wymiana stolarki otworowej, - Ocieplenie stropodachu budynku głównego, - Ocieplenie ścian zewnętrznych przyziemia, -Regulacja instalacji z uzupełnieniem izolacji cieplnej przewodów, Termin realizacji: 01.04.2013 r. - 30.09.2013 r. Część 4 Prace termomodernizacyjne Budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych, - Ocieplenie ścian zewnętrznych oraz ścian zewnętrznych logii, - Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy, - Modernizacja instalacji c.o.: wymiana instalacji (grzejniki, przewody), montaż zaworów termostatycznych, hermetyzacja instalacji Termin realizacji: 01.07.2013 r. - 31.08.2013 r. Prace termomodernizacyjne Budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Słupcy przy Placu Szkolnym Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych, - Ocieplenie stropu poddasza, - Ocieplenie dachu płaskiego, - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Ocieplenie dachu skośnego międzykrokwiowo, - Modernizacja instalacji c.o.: wymiana instalacji (grzejniki, przewody), Montaż zaworów termostatycznych, hermetyzacja instalacji Termin realizacji: 01.03.2013 r. - 31.10.2013 r. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie z opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, stanowiącą załącznik do SIWZ. Część 5 Prace termomodernizacyjne Budynku A Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych, - Ocieplenie stropodachu wentylowanego, - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Ocieplenie stropodachu nad pawilonem, - Montaż armatury wodooszczędnej (napowietrzającej), wykonanie instalacji solarnej - kolektory słoneczne płaskie z absorberem meandrycznym, - Regulacja instalacji c.o.:uzupełnienie izolacji cieplnej przewodów, Termin realizacji: 01.04.2013 r. - 30.09.2013 r. Prace termomodernizacyjne Budynku C Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych, - Montaż armatury wodooszczędnej (napowietrzającej), wykonanie instalacji solarnej - kolektory słoneczne próżniowe rurkowe, - Regulacja instalacji c.o.: uzupełnienie izolacji cieplnej przewodów Termin realizacji: 01.04.2013 r. - 30.09.2013 r. Prace termomodernizacyjne Budynku D Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych, - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Regulacja instalacji c.o.:,Uzupełnienie izolacji cieplnej przewodów Termin realizacji: 01.04.2013 r. - 30.09.2013 r. Prace termomodernizacyjne Budynku B Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych , - Ocieplenie stropodachu, - Montaż armatury wodooszczędnej (napowietrzającej), wykonanie instalacji solarnej- kolektory słoneczne płaskie, - Modernizacja instalacji c.o.: wymiana instalacji (grzejniki, przewody), montaż zaworów termostatycznych, hermetyzacja instalacji Termin realizacji: 01.04.2013 r. - 30.09.2013 r. Część 6 Prace termomodernizacyjne Budynku Administracyjno socjalnego Placówek Wspierania Rodziny Szansa w Kosewie Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych, - Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic, - Ocieplenie dachu, - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Modernizacja instalacji c.o.: wymiana instalacji (grzejniki, przewody), montaż zaworów termostatycznych, hermetyzacja instalacji Termin realizacji: 01.05.2014-31.08.2014 r. Prace termomodernizacyjne Budynku Domu dla Dzieci i Młodzieży Placówek Wspierania Rodziny Szansa w Kosewie Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych , - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Modernizacja instalacji c.o.: wymiana instalacji (grzejniki, przewody), montaż zaworów termostatycznych, hermetyzacja instalacji Termin realizacji: 01.05.2014-31.08.2014 r. Prace termomodernizacyjne Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy Placówek Wspierania Rodziny Szansa w Kosewie Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Regulacja instalacji c.o.: uzupełnienie izolacji cieplnej przewodów. Termin realizacji: 01.05.2014-31.08.2014 r. Prace termomodernizacyjne Budynku po szkole Placówek Wspierania Rodziny Szansa w Kosewie Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Ocieplenie stropodachu, - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych, - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Modernizacja instalacji c.o.: wymiana instalacji (grzejniki, przewody), montaż zaworów termostatycznych, hermetyzacja instalacji Termin realizacji: 01.05.2014-31.08.2014 r. Część 7 Prace termomodernizacyjne Budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Strzałkowie Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Ocieplenie stropodachu kotłowni, - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych, - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic, Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje modernizacji instalacji c.o. Termin realizacji: 01.07.2014 r. - 31.08.2014 r. Prace termomodernizacyjne Budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Słupcy przy ul. Wojska Polskiego Roboty budowlane obejmujące w szczególności następujące prace: - Wymiana stolarki otworowej wraz z montażem układu nawiewnego i nawiewników automatycznych, - Ocieplenie stropodachu, - Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy, - Ocieplenie ścian zewnętrznych:, - Modernizacja instalacji c.o.: wymiana instalacji (grzejniki, przewody), montaż zaworów, termostatycznych i podpionowych, hermetyzacja instalacji Termin realizacji: 01.07.2014 r. - 31.08.2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zamówienie dotyczy projektu: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Słupeckiego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LECH s.c. Włodzimierz i Zbigniew Borowscy, 62-410 Zagórów ul. Dojazdowa 19, 62-410 Zagórów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1277283,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1094101,91

  • Oferta z najniższą ceną: 1048599,62 / Oferta z najwyższą ceną: 1471681,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TWARDY Sp. z o. o., ul. Wrzesińska 78, 62-307 Borzykowo, 62-307 Borzykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1768253,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1799432,84

  • Oferta z najniższą ceną: 1648750,71 / Oferta z najwyższą ceną: 2216026,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe CEGIEŁKA Włodzimierz Gościniak, 63-200 Jarocin, Wilkowyja, ul. Polna 36, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1229585,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1024822,42

  • Oferta z najniższą ceną: 1024822,42 / Oferta z najwyższą ceną: 1633970,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TWARDY Sp. z o. o., ul. Wrzesińska 78, 62-307 Borzykowo, 62-307 Borzykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1064342,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 993555,16

  • Oferta z najniższą ceną: 904299,02 / Oferta z najwyższą ceną: 1352520,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.