eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sprzątanie pomieszczeń UKS Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. 2008-2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Zielona Góra: Sprzątanie pomieszczeń UKS Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. 2008-2009
Numer ogłoszenia: 241794 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 207452 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Stefana Batorego, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, fax 0-68 456-08-04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń UKS Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. 2008-2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 - pow. sprzątania 2108 m2, w tym: 1) w każdy dzień pracy Urzędu - 1684 m2: pomieszczenia biurowo-administracyjne, nr pomieszczeń: 014, 017, 022, 023, 101/2, 103, 106-122, 201- 203, 207-223, 301-304, 306-323, 409-412. sanitariaty - nr pomieszczeń: 104, 105, 204, 205, 305, 305a, korytarze: I piętro z holem, II i III piętro oraz część korytarza na parterze (od drzwi sanitariatu w kierunku łącznika do sali narad), klatka schodowa od strony łącznika, 2) raz w miesiącu - 424 m2 pomieszczenie sali narad i szkoleń wraz z korytarzem w łączniku, szatnią i sanitariatem, pomieszczenie salki rekreacyjnej z szatniami i sanitariatami, pokoje gościnne na IV piętrze z częścią kuchenną i sanitarną, nr pomieszczeń 407/408. Sprzątanie pomieszczeń polegać będzie na: codziennym (tylko w dniach pracy Urzędu) sprzątaniu pomieszczeń biurowych, sanitarnych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń pomocniczych, pastowaniu raz na kwartał posadzek na korytarzach, czyszczeniu chemicznym raz na pół roku wykładzin dywanowych w pomieszczeniach 101/2, 103, 120, 121, 122 oraz części korytarza przylegającej do tych pomieszczeń, 2-ukrotnym umyciu w ciągu roku (w maju i we wrześniu) wszystkich okien - pow. przeszklenia ok. 240 m2 z rozkręceniem okien w celu umożliwienia ich umycia ze wszystkich stron; umyciu raz w miesiącu drzwi przeszklonych i przeszklonych ścianek oraz stolarki drzwiowej. Sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń biurowych, sanitarnych i pomocniczych polegać będzie na przecieraniu powierzchni posadzek na mokro, odkurzaniu wykładzin podłogowych i dywanów, przetarciu na mokro, a następnie środkami antystatycznymi na sucho stolarki drzwiowej, parapetów i mebli, uzupełnianiu pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego, wykładaniu workami koszy na śmieci i pojemników niszczarek, wybieraniu śmieci z koszy i pojemników niszczarek i wyrzucaniu ich w workach do pojemników na śmieci znajdujących się przy budynku. Sprzątanie aneksów kuchennych i sanitariatów polegać będzie ponadto na umyciu środkami czystości pisuarów, bidetów, muszli ustępowych, umywalek, zlewozmywaków, kuchenek, baterii, luster, oświetlenia, glazury ściennej, drzwi, przetarciu na mokro i wytarciu na sucho oraz odświeżaniu kubatury pomieszczeń stosownym odświeżaczami zapachowymi. Pomieszczenia te są wyposażone łącznie w 6 sztuk pojemników na ręczniki papierowe typu ZZ. Łączna powierzchnia pomieszczeń sanitarnych w obiekcie - ok. 127 m2. Łączna powierzchnia wykładzin dywanowych w obiekcie - ok. 153 m2. Do sprzątania Wykonawca przedmiotu zamówienia użyje własnego sprzętu oraz własnych środków czystości i worów na śmieci.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 28176 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWEMER SYSTEM Sp. z o. o., ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 28176
  • Oferta z najniższą ceną: 28176 / oferta z najwyższą ceną: 54000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.