eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › SPRZĄTANIE I CZYSZCZENIE POMIESZCZEŃ INSTYTUTU TECHNICZNEGO PRZY UL. ZAMENHOFFA 1A WRAZ Z PRZYLEGŁYM TERENEM, ORAZ POMIESZCZEŃ INSTYTUTU KULTURY FIZYCZNEJ PRZY UL. KOŚCIUSZKI 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Nowy Sącz: SPRZĄTANIE I CZYSZCZENIE POMIESZCZEŃ INSTYTUTU TECHNICZNEGO PRZY UL. ZAMENHOFFA 1A WRAZ Z PRZYLEGŁYM TERENEM, ORAZ POMIESZCZEŃ INSTYTUTU KULTURY FIZYCZNEJ PRZY UL. KOŚCIUSZKI 1.
Numer ogłoszenia: 241727 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE I CZYSZCZENIE POMIESZCZEŃ INSTYTUTU TECHNICZNEGO PRZY UL. ZAMENHOFFA 1A WRAZ Z PRZYLEGŁYM TERENEM, ORAZ POMIESZCZEŃ INSTYTUTU KULTURY FIZYCZNEJ PRZY UL. KOŚCIUSZKI 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń: a) Instytutu Technicznego w Nowym Sączu - ul. Zamenhoffa 1A wraz z przyległym terenem, b) Instytutu Kultury Fizycznej w Nowym Sączu - ul. Kościuszki 1. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w: a) arkuszu kalkulacyjnym dla wykonania usługi w Instytucie Technicznym - zawierającym wykaz pomieszczeń, w których świadczone będą usługi, z zakresu sprzątania i czyszczenia stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji; b) arkuszu kalkulacyjnym dla wykonania usługi w Instytucie Kultury Fizycznej - zawierającym wykaz pomieszczeń, w których świadczone będą usługi z zakresu sprzątania i czyszczenia stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji; c) szczegółowym zakresie czynności oraz częstotliwość wykonywania usługi w Instytucie Technicznym stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji; d) szczegółowym zakresie czynności oraz częstotliwość wykonywania usługi w Instytucie kultury Fizycznej - stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. 3. Wykonawca wykonywać będzie usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia własnymi pracownikami wyposażonymi w sprzęt, środki czystości oraz środki higieny osobistej. 4. Koszty sprzętu, urządzeń, środków i materiałów o których mowa w pkt.4 wliczone są w wynagrodzenie za wykonanie usługi. 5. Stosowane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające do stosowania na terenie RP. 6. Odpady i zanieczyszczenia po wykonaniu usługi Wykonawca składał będzie w specjalnych pojemnikach (koszach, kontenerach) przeznaczonych na ten cel i ustawionych przez Zamawiającego w dostępnym miejscu. 7. Zamawiający umożliwia Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z pojemników (koszy, kontenerów), o których mowa w ust.8. 8. Zamawiający umożliwia Wykonawcy nieodpłatny dostęp w sprzątanych obiektach do energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody oraz instalacji kanalizacyjnej. 9. Wykonawca obowiązany jest do oszczędnego korzystania z energii elektrycznej oraz ciepłej i zimnej wody. 10. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej pomieszczeń biurowych i budynków przeznaczonych do sprzątania oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 11. Wykonanie zamówienia przebiegać będzie zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak określone we ww. wzorcu. 12. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. 13. Zamawiający na podst. art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że: 1) podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań wykonawcy; 2) wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników; 3) zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać ze wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich; 4) wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje obowiazku wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru albo zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający będzie rozpatrywał oferty wykonawców, którzy w ciągu trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali z należytą starannością przynajmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej wykonawcy. 4. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt: 1, 2, oraz 4, natomiast przy weryfikacji spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 3 pod uwagę będzie brany potencjał wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia). 7. Niedopełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy. 8. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c) oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu spo?rządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej. 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 6 do specyfikacji, 2. DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wymogi określa Rozdz. VI pkt 3 specyfikacji - wg załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji; c) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 niniejszego Rozdziału należy przedstawić w formie oryginału. 4. Dokumenty, o którym mowa w pkt 2 niniejszego Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt 2 lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 5, należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 6 stosuje się odpowiednio. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu ul. Staszica 1, pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 12:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica 1 - Sekretariat Ogólny - pokój 16 (parter),.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.