eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Realizacja kampanii internetowej dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Kraków: Realizacja kampanii internetowej dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A
Numer ogłoszenia: 241699 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, faks 012 6176666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii internetowej dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii internetowej dla trzech produktów MARR: 1) Funduszu: Inwestycje Kapitałowe (zwanego dalej produktem 1); 2) Pożyczek MARR dla mikro, małych i średnich firm (zwanego dalej produktem 2); 3) Oferty MARR i udziału Spółki w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości [ŚTP], który odbędzie się w dniach 15-21 listopada 2010 (zwanego dalej produktem 3); zgodnie z załącznikiem numer 1 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) Część I- emisja linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google 2) Część II- reklama banerowa (dla produktów 1,2,3) i emisja ogłoszenia na portalu szukam-inwestora.com (dla produktu 1). Celem realizacji zamówienia jest dotarcie z informacją o konkretnych produktach Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego do potencjalnych klientów Spółki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4, 79.34.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W części I warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem menadżerem kampanii, w zakresie kampanii AdWords, który posiada certyfikat Google AdWords Qualified Individual i ma doświadczenie w realizacji co najmniej 5 kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google o budżecie minimum 50.000 złotych netto każda. W części II warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem menadżera kampanii display, który ma doświadczenie w realizacji co najmniej 5 kampanii banerowych o budżecie minimum 50.000 złotych netto każda

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11, Sekretariat Biura Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kampania Funduszu Inwestycje Kapitałowe realizowana jest w ramach projektów Kapitał na innowacje oraz Fundusz Kapitałowy - Technologie Medyczne - MedFund współfinansowanych są ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013. Kampania Pożyczek MARR dla mikro, małych i średnich firm realizowana jest w ramach projektu: Małopolski Fundusz Pożyczkowy dla pożyczek udzielanych w ramach Funduszu dofinansowanego z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Emisja linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest emisja linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku numer 1 do specyfikacji: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4, 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 10
    • 2. liczba kliknięć ze wszystkich słów kluczowych produktu 1 - 21
    • 3. liczba kliknięć ze wszystkich słów kluczowych produktu 2 - 4
    • 4. liczba kliknięć ze wszystkich słów kluczowych produktu 3 - 8
    • 5. liczba konwersji ze wszystkich słów kluczowych produktu 1 - 35
    • 6. liczba konwersji ze wszystkich słów kluczowych produktu 2 - 7
    • 7. opis kampanii oraz zgodność słów kluczowych z tematyką, celami kampanii i z zainteresowaniami grup docelowych produktu 1 - 2
    • 8. opis kampanii oraz zgodność słów kluczowych z tematyką, celami kampanii i z zainteresowaniami grup docelowych produktu 2 - 2
    • 9. opis kampanii oraz zgodność słów kluczowych z tematyką, celami kampanii i z zainteresowaniami grup docelowych produktu 3 - 2
    • 10. atrakcyjność marketingowa linku sponsorowanego, jego poprawność językowa oraz zgodność z zasadami googlewritingu dla produktu 1 - 3
    • 11. atrakcyjność marketingowa linku sponsorowanego, jego poprawność językowa oraz zgodność z zasadami googlewritingu dla produktu 2 - 3
    • 12. atrakcyjność marketingowa linku sponsorowanego, jego poprawność językowa oraz zgodność z zasadami googlewritingu dla produktu 3 - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Reklama banerowa (dla produktów 1,2,3) i emisja ogłoszenia na portalu szukam-inwestora.com (dla produktu 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest reklama banerowa (dla produktów 1,2,3) i emisja ogłoszenia na portalu szukam-inwestora.com (dla produktu 1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4, 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. liczba odsłon reklamy na portalach z grupy A dla produktu 1 - 16
    • 3. liczba odsłon reklamy na portalach z grupy A dla produktu 2 - 5
    • 4. liczba odsłon reklamy na portalach z grupy A dla produktu 3 - 3
    • 5. liczba odsłon reklamy na portalach z grupy B dla produktu 1 - 15
    • 6. liczba odsłon reklamy na portalach z grupy B dla produktu 2 - 4
    • 7. liczba odsłon reklamy na portalach z grupy B dla produktu 3 - 2
    • 8. ocena portali z grupy C dla produktu 1 - 20
    • 9. ocena forów z grupy D dla produktu 1 - 5
    • 10. ocena portali z grupy E dla produktu 3 - 4
    • 11. opis kampanii produktu 1 - 2
    • 12. opis kampanii produktu 2 - 2
    • 13. opis kampanii produktu 3 - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.