eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąglikowice › Odbudowa i zmiana sposobu użytkowania XIX w. budynku gospodarczego na funkcję sanitariatu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Wąglikowice: Odbudowa i zmiana sposobu użytkowania XIX w. budynku gospodarczego na funkcję sanitariatu
Numer ogłoszenia: 241488 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160472 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, , 83-406 Wąglikowice, woj. pomorskie, tel. 58 6861130, faks 58 6861130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa i zmiana sposobu użytkowania XIX w. budynku gospodarczego na funkcję sanitariatu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie i zmianie sposobu użytkowania XIX w. budynku gospodarczego na funkcję sanitariatu na terenie Muzeum - Kaszubskiego Parku Etnograficznego im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, działka 179/2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a/ roboty budowlane: branża architektura i konstrukcja - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie fundamentów, - wykonanie ścian parteru, - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, - wykonanie docieplenia i podłogi poddasza, - wykonanie podłoża i posadzki, - wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, - prace malarskie i okładziny z glazury, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie ciągów pieszych, b/ roboty budowlane: branża sanitarna - wykonanie ogrzewania pomieszczeń, - wykonanie instalacji wodociągowej, - wykonanie kanalizacji sanitarnej, - wykonanie wentylacji mechanicznej, - wykonanie łazienki dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie instalacji wodociągowej poza budynkiem, - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej poza budynkiem c/ roboty budowlane: branża elektryczna - wykonanie linii kablowej - zasilania, - wykonanie instalacji odgromowej budynku, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie rozdzielni n.n. 3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik nr A do SIWZ, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr B do SIWZ, 3) Przedmiary robót - załącznik nr C do SIWZ, które należy traktować pomocniczo. 4. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca, za wyjątkiem materiałów określonych w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót SST - B 01.01.00 pkt. 7.1.3., 7.1.4 i 7.1.5., które dostarczy Zamawiający. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogom, jakie zostały określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczną. 5. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w ilości trzech egzemplarzy w wersji papierowej. 6. Okres gwarancji i rękojmi: a) na roboty budowlane i instalacje - 3 lata od daty odbioru końcowego; b) na urządzenia i materiały budowlane wbudowane przez Wykonawcę - zgodnie z gwarancją producenta. 7. Z uwagi na specyfikę terenu budowy, położonego wśród terenu zadrzewionego zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Wielkość zamówienia jest mniejsza niż 5 000 000,00 EURO..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. MIREX Mirosław Damaszk, ul. Sienkiewicza 3, 83-340 Sierakowice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237337,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265065,00

  • Oferta z najniższą ceną: 198030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 310125,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.