eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz Pomorski › przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Pępłówek-Pępłówek, gmina Kalisz Pomorski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-26

POZYCJA 24139

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kalisz Pomorski: przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Pępłówek-Pępłówek, gmina Kalisz Pomorski Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kalisz Pomorski reprezentowana przez Burmistrza Kalisza Pomorskiego, do kontaktów: Magdalena Dąbrowska-inspektor ds zamówień publicznych, ul. Wolności 25, 78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3616263, fax 094 3616288, e-mail: ratusz@kaliszpom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kaliszpom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Pępłówek-Pępłówek, gmina Kalisz Pomorski. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto: Kalisz Pomorski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Pępłówek, gmina Kalisz Pomorski. Parametry przebudowy: Długość odcinka przebudowy całkowita : 1655,00 m. Szerokość jezdni zasadnicza ; 3,50 m Wyokrąglenia łuków: W-1 km 0 + 322,70 R = 200,00 * = 15,00g W-2 km 1 + 514,00 R = 150,00 * = 13,50g W-3 km 1 + 597,00 R = 300,00 * = 6,40g W km 0+542,50 załamanie trasy * = 3,49g - nie wymaga stosowania łuku poziomego. Przekroje normalne. - spadki poprzeczne dwustronne 3% na całym odcinku. przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych nawierzchni: warstwa ścieralna - podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją - gr.2 cm warstwa podbudowy zasadniczej- mieszanka mineralno-emulsyjna ME do ziarniona kruszywem w ilości 50% - gr. 15 cm Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera SIWZ , dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wynikające z art. 22 ust.1 i 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2004 Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. c) Spis zleceń w ciągu ostatnich pięciu lat - 2002-2006 o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia -wymagana 1 robota budowlana o wartości min. 300 000 zł brutto (wykonanie przebudowy drogi- podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją) potwierdzony referencjami od inwestora- złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ d) Pracownik odpowiedzialny za realizację zadania z uprawnieniami branży drogowej - kopie aktualnego wpisu na okręgowe listy zawodowe (OIIB), - kopie wpisu do rejestru GINB ( dotyczy osób posiadających uprawnienia wydane po 14.02.1995r ). e) informacja dotycząca podwykonawców (załącznik nr 5) f) dowód wpłacenia wadium g) oświadczenie o okresie gwarancji i rękojmi ( nie może być krótszy niż 36 miesięcy ), h) oświadczenie czy w stosunku do wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. i) wypełniony przedmiar (załącznik nr 7) j) oświadczenie o zapoznaniu się z umową i akceptacji zawartych w niej warunków (projekt umowy - załącznik nr 6). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro a poniżej 5278000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9 000 zł.słownie- dziewięć tysięcy złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, udokumentują wykonanie (robota zakończona) w ciągu ostatnich 5 lat (2002-2006) - 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze (podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją ) i wartości min. 300 000,00 zł brutto, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z wytycznymi pkt. II.1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaliszpom.pl. Opłata: 36,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem,przelewem lub gotówką. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 11:15, sala narad Urzędu Miejskiego w Kaliszu Pomorskim.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.