Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-11
Rzeszów: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Sądu Okręgowego w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 241336 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie , Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, faks 017 8756299.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Sądu Okręgowego w Rzeszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Sądu Okręgowego w Rzeszowie, którego siedziba mieści się w Rzeszowie przy Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów (obiekt będący własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Rzeszowie). II.1.3.2. Sąd Okręgowy w Rzeszowie w następstwie niniejszego postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego, zamierza zawrzeć umowę, której przedmiotem będzie świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla obiektu o których mowa w pkt. II.1.3.1. Usługi telekomunikacyjne świadczone dla Sądu Okręgowego w Rzeszowie muszą być świadczone w całym okresie obowiązywania umowy wyłącznie drogą kablową. Nie dopuszcza się świadczenia usług telekomunikacyjnych drogą radiową, a także czasowego świadczenia usług telekomunikacyjnych w oparciu o technologię dostępu radiowego czy za pośrednictwem czy pomocą sieci Internet. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej polegających na realizacji wychodzących i przychodzących połączeń telefonicznych po istniejącej numeracji telefonicznej Zamawiającego, w tym połączeń krajowych w ruchu: lokalnym (miejscowym) i strefowym, międzystrefowym (międzymiastowym), do sieci telefonii komórkowej (ruchomej), połączeń w ruchu międzynarodowym oraz innych połaczeń z numeracją skróconą - specjalną obejmującą połączenia do: biura numerów, serwisów informacyjnych, informacji kolejowej, biura zleceń itp. oraz połączenia z nr 80x, zamawiania rozmów międzystrefowych i międzynarodowych itp. (bez połączeń do sieci inteligentnej zaczynającej się wskaźnikiem nr 70x). Świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmuje również zapewnienie transmisji dla faksów. Świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmuje również zapewnienie bezpłatnych połączeń z: numerami alarmowymi (np. 112, 999, 998, 997 itp.). Inne, bezpłatne usługi telekomunikacyjne świadczone przez cały okres obowiązywania umowy: numery DDI i numery MSN, poczta głosowa, przekierowanie połączeń, prezentacja numeru (CLIP), blokada prezentacji numeru, dostarczanie podstawowego wykazu wykonanych usług telekomunikacyjnych bezpłatnie z każdą fakturą, dostarczanie - na żądanie abonenta - szczegółowego bezpłatnego wykazu wykonanych na jego rzecz usług telekomunikacyjnych w formie uniemożliwiającej osobom trzecim bezpośredni dostęp do informacji w nim zawartych, bezpłatne blokowanie - na żadanie abonenta - połączeń wychodzących, świadczenie usługi w systemie naliczania sekundowego, brak opłaty za rozpoczęcie połączenia oraz brak opłaty za niezrealizowane połączenia, brak opłata za zachowanie dotychczasowej numeracji. II.1.3.3. Zewnętrzną sieć Zamawiającego stanowią łącza: a) ISDN PRA 30B+D (300 DDI) - 1 łącze, przyłączone do centrali telefonicznej Sądu zlokalizowanej w budynku Sądu Okręgowego w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3 z zakresem numeracyjnym 17/87-56-200 do 87-56-499 (wymaga się zachowania dotychczasowej numeracji, a wszelkie koszty związane z przeniesieniem numerów do sieci Wykonawcy od dotychczasowego operatora świadczącego usługi telekomunikacyjne będą obciążać Wykonawcę). b) ISDN BRA 2B+D - 7 łączy, wszystkie usytuowane w budynku Sądu Okręgowego w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3. Aktualną numerację dla 7 łączy ISDN 2B+D stanowią numery: od 17/85-06-710 do 85-06-715 oraz i 17/862-72-65 (wymaga się zachowania dotychczasowej numeracji, a wszelkie koszty związane z przeniesieniem numerów do sieci Wykonawcy od dotychczasowego operatora świadczącego usługi telekomunikacyjne będą obciążać Wykonawcę). c) 2 linie analogowe - o następującej numeracji: 17/862-83-30, 17/862-92-19 (wymaga się zachowania dotychczasowej numeracji, a wszelkie koszty związane z przeniesieniem numerów do sieci Wykonawcy od dotychczasowego operatora świadczącego usługi telekomunikacyjne będą obciążać Wykonawcę). II.1.3.4. UWAGI: a) Za powyższe łącza nie może być naliczana dodatkowa opłata z tytułu instalacji, aktywacji itp. (opłata instalacyjna, opłata aktywacyjna), Zamawiający dopuszcza wyłącznie opłaty za zrealizowane połączenia. b) Zamawiający wymaga zachowania w pełnym zakresie dotychczasowej numeracji. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci numerów telefonów przydzielonych i dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez przerwy w pracy) zgodnie z przepisami art. 69-73 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy w szczególności przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2009r. - w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych - (Dz. U. z 2009r., Nr 97, poz. 810). Wykonawca poniesie koszty związane z zachowaniem dotychczasowej numeracji. c) Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do sprzężenia łączy objętych umową z centralą telefoniczną Zamawiającego oraz przeprowadzenie wymaganych i niezbędnych testów i konfiguracji. d) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie wykonywał okresowe przeglądy stanu technicznego łączy oraz sprawdzał parametry łączy poprzez ich cykliczne pomiary techniczne i usuwał wszelkie awarie i usterki. e) Wykonawca zapewnia pomoc techniczą i przywrócenie pełnej sprawności łączy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zdarzenia związanego z nieprawidłowym ich działaniem. Czas nieprawidłowego działania łączy liczony jest od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego do czasu ostatecznego usunięcia uszkodzenia. Zamawiający będzie zgłaszał usterki, awarie i nieprawidłową pracę łączy pisemnie, za pośrednictwem faksu lub telefonicznie. f/ Zamawiający zapłaci Wykonawcy należne wynagrodzenie tylko i wyłacznie za faktycznie wykonane usługi telekomunikacyjne stanowiące przedmiot umowy (zgodnie z § 4 ust. 3 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). g) Zamawiający zastrzega sobie, iż w trakcie realizacji przedmiotu umowy może nastąpić zmniejszenie ilości łączy ISDN BRA 2B+D lub linii analogowych poprzez ich likwidację, której nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy o zamówienie publiczne, a wynikać one będą ze zmiany uwarunkowań technicznych lub organizacyjnych po stronie Zamawiającego, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia lub odszkodowania. Likwidacja danej linii lub łącza, stanowić będzie podstawę do zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w trybie określonym stosownymi zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego na usługi, które są przedmiotem obecnego postępowania, możliwość udzielenia Wykonawcy (którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu za najkorzystniejszą i zostanie z nim zawarta umowa na niniejsze zamówienie publiczne), zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego i polegać muszą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.00.00.00 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał w tym zakresie warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia ( zgodnie z załącznikiem Nr. 4 do SIWZ). Wykonawca tym samym potwierdza, że jest wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. - Prawo Telekomunikacyjne i posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego postępowania. Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia (ń) ( zgodnie z załącznikiem Nr 4) wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą spełniać w taki sposób żeby wymagane przepisami prawa uprawnienia posiadał co najmniej ten z wykonawców( wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia), który będzie realizował tę część zamówienia z którą wiąże się obowiązek posiadania takich uprawnień .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał w tym zakresie warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia ( zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia (ń) ( zgodnie z załącznikiem Nr 4) wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał w tym zakresie warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia ( zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ) . Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia(ń) ( zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ) wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał w tym zakresie warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia ( zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ) . Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia (ń) ( zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ) wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał w tym zakresie warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia (zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ) . Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia (ń) ( zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ) wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP - następujących zmian postanowień umowy (zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia) w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany przez Zamawiającego wybór wykonawcy: a) wystąpieniem zmian lub okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a których wprowadzenie jest konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy - zgodnie z przepisami ustawy Prawa telekomunikacyjnego lub wydanych na tej podstawie przepisów wykonawczych. b) zmiany cen jednostkowych określonych dla usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej będącej wyłącznie skutkiem zmiany stawki podatku Vat. c) zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego); d) zmiany w okresie obowiązywania umowy cen jednostkowych za połączenia telekomunikacyjne lub cen opłat abonamentowych, które wynikają z obniżenia przez Wykonawcę tych cen, wskutek jego wewnętrznie podjętych decyzji o obniżce tych cen. e) zmiany - poprzez likwidację, której nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy o zamówienie publiczne, a wynikać one będą ze zmiany uwarunkowań technicznych lub organizacyjnych po stronie Zamawiającego - cześci łączy ISDN BRA 2B+D lub łączy (linii) analogowych. f) zmiany terminu zakończenia świadczenia usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej w przypadku, gdy wartość przedmiotu umowy w trakcie jej realizacji osiągnie maksymalną wartość brutto przedmiotu umowy, określoną w zawartej umowie, z zastrzeżeniem, że: - jeżeli osiągnięcie maksymalnej wartości brutto przedmiotu umowy nie nastąpi na koniec okresu rozliczeniowego (koniec miesiąca) umowa ulega rozwiązaniu z ostatnim dniem pełnego okresu rozliczeniowego (ostatni dzień miesiąca poprzedzający miesiąc, w którym nastąpi przekroczenie maksymalnej wartości brutto przedmiotu umowy). Zamawiający o zaistnieniu takiej okoliczności skutkujacej rozwiązaniem umowy na koniec ostatniego pełnego okresu rozliczeniowego, poinformuje Wykonawcę pisemnie z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca wyraża zgodę na taki tryb rozwiązania umowy. g) zmiany maksymalnej szacunkowej wartości zamówienia, wynikającej z okoliczności opisanych w pkt. oznaczonych literą b, d e i f. Zmiany o których mowa powyżej, a dotyczące zmian cen jednostkowych za świadczone usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej lub opłat abonamentowych, będą mogły mieć zastosowanie wyłącznie do tej części wynagrodzenia za usługi, których jeszcze nie wykonano. Zmiany postanowień treści umowy (zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia) w stosunku do treści oferty, na podstawie której został dokonany przez Zamawiającego wybór wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Oddział Gospodarczy, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, parter, pok. 43.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Oddział Gospodarczy, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, parter, pok. 43.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi depozytorów i administrowania systemem
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Remont elewacji i attyki budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Lubaczowie, ul. Rynek 25
- "Wykonanie operatu wodnoprawnego w miejscowości Nowy Żmigród".
- Sprzedaż i dostawa wyposażenia bazy sportowej I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.