eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siekierczyn › Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn i jednostek organizacyjnych gminy



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Siekierczyn: Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn i jednostek organizacyjnych gminy
Numer ogłoszenia: 241308 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7221778, fax 075 7221750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.bip.bazagmin.pl/siekierczyn

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn i jednostek organizacyjnych gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Siekierczyn i jednostek organizacyjnych gminy na okres 3 lat. Wykaz jednostek : 1. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siekierczynie 59-818 Siekierczyn Nr 271, 2. Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Siekierczynie z/s w Zarębie Zaręba, ul. Osiedlowa Nr 29, 59-800 Lubań, 3. Gminna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie 59-818 Siekierczyn Nr 200 A, 4. Gminne Gimnazjum im. Juliusza Słowackiego w Zarębie Zaręba, ul. Szkolna Nr 2, 59-800 Lubań, 5. Przedszkole w Zarębie Zaręba, ul. Brzechwy Nr 2 59-800 Lubań W zakres usługi wchodzą: 1. obsługa bankowa polegająca na: 1.2 Otwarciu, prowadzeniu i ewentualnej likwidacji rachunków podstawowych i pomocniczych. 1.3 Przyjmowaniu wpłat gotówkowych oraz wpłat obcych (obejmuje wpłaty podatków i innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej). 1.4 Dokonywaniu wypłat gotówkowych. 1.5 Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych - w ramach tego samego banku i zewnętrznych - do innych banków. 1.6 Sporządzaniu i udostępnianiu dziennych wyciągów bankowych wraz z załącznikami w terminie do następnego dnia roboczego Zamawiającemu i pozostałym jednostkom. 1.7 Potwierdzaniu salda na dzień 31 grudnia każdego roku. 1.8 Nieodpłatnym przekazaniu Zamawiającemu oprogramowania do korzystania z home bankingu lub innego programu do transmisji danych. 1.9 Korzystaniu z systemu Home Banking lub innego programu do transmisji danych. 1.10 Bezpłatnym przeszkoleniu osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu transmisji danych. 1.11 Zapewnieniu nieodpłatnego udostępnienia oprogramowania w terminie 24 godzin od zgłoszenia awarii. 1.12 Wymianie sprzętu i oprogramowania w przypadku jego zużycia albo stwierdzenia więcej niż 3 awarii w okresie jednego roku w trakcie obowiązywania umowy. 2. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżącym. 2.1. Środki zgromadzone na rachunkach bankowych oprocentowane będą według stawki oprocentowania kredytu redyskontowego 2.2 Do oferty należy przyjąć stawkę oprocentowania kredytu redyskontowego, która na dzień 01.12.2007 r. wynosi 5,25 %. 3. Wykonawca zapewni spełnienie wymagań Zamawiającego, który żąda, aby: 3.1. Wykonawca nie pobierał opłat i prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. 3.2 wyciągi z rachunków bankowych wraz z załącznikami Zamawiający mógł otrzymywać do godziny 10:00 następnego dnia roboczego po przeprowadzonej operacji, 3.3. zabezpieczeniem kredytu w rachunku bankowym był weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 3.4 nie pobierał opłaty za uruchomienie dopuszczalnego ujemnego salda w rachunku bieżącym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania środków w innych bankach. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru wysokości i terminu zaciągania kredytu w rachunku bieżącym. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji oprocentowania lokat terminowych. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł umowy na obsługę bankową z Gminą Siekierczyn i oddzielnie z każdą jednostką organizacyjną gminy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Posiadają oddział, filię lub punkt kasowy w odległości nie większej niż 500 m od siedziby Zamawiającego. 6) Nie będą pobierać opłat i prowizji bankowych od wpłat i wypłat gotówkowych na/z rachunku Zamawiającego i jednostek organizacyjnych gminy 7) Zapewnią możliwość prowadzenia rachunku i dokonywania przelewów w systemie elektronicznym (on-line).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty - wg zał. nr 1 do SIWZ należy załączyć: 1.1 Wypełniony Formularz cenowy - wg zał. nr. 2 do SIWZ 1.2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp - wg zał nr. 3 do SIWZ 1.3 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - wg zał. nr. 4 do SIWZ. 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest Bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.); 1.6 Zaakceptowany wzór umowy - wg zał. nr 5 do SIWZ. 1.7 Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. oprocentowania środków zgromadzonych na rachunkach bankowych - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bazagmin.pl/siekierczyn

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja jest bezpłatna. Specyfikację można również uzyskać w Urzędzie Gminy Siekierczyn, adres 59-818 Siekierczyn Nr 271 - pokój nr 4, lub może zostać przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Urzędu Gminy Siekierczyn, 59-818 Siekierczyn Nr 271, pokój nr 10 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.