Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-23
Bolesławiec: Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec
Numer ogłoszenia: 24129 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec , ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, faks 075 7351783.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec W zakres zamówienia wchodzi usługa serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec, stanowiącą jej własność. Serwisem i bieżącą konserwacją objętych będzie 2 827 opraw oświetlenia zewnętrznego zamontowanych na 2677 słupach oświetleniowych (w tym 181 opraw z lampami metalohalogenkowymi) znajdujących się w 30 wsiach gminy Bolesławiec. Zakres czynności obejmuje: 1) Czynności eksploatacyjne, w tym między innymi : a) Oględziny sieci oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami branżowymi. b) Wykonywanie niezbędnych pomiarów urządzeń i sieci oświetlenia w terminach zgodnych zobowiązującymi przepisami. c) Przegląd techniczny urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, d) Oględziny urządzeń oświetlenia. e) Przeglądy techniczne opraw latarni oświetleniowych. f) Konserwacja szafek i tablic rozdzielczych. g) Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. h) Regulacja zegarów sterujących pracą oświetlenia. i) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowych. j) Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych zegarów astronomicznych i urządzeń z nimi współpracujących. k) Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo-zabezpieczających. l) Prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego. m) Utrzymanie opraw w należytej czystości. n) Zabezpieczenie antykorozyjne słupów oświetleniowych. o) Wykonywanie raz w miesiącu oględzin oświetlenia drogowego (zewnętrznego) w celu kontroli jego sprawności. p) Kontrole w terenie Wykonawca przeprowadzi w porze nocnej, po zaświeceniu się lamp i sporządzi na tę okoliczność stosowną notatkę. Sporządzone przez Wykonawcę notatki z tych kontroli winny być udostępniane Zamawiającemu na każde żądanie. 2) Awaryjne usuwanie uszkodzeń (również powstałych w wyniku kolizji drogowych), w tym między innymi: a) Wymiana uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych. b) Naprawa uszkodzonych odcinków kabli. c) Wymiana uszkodzonych źródeł światła, opraw, dławików i kondensatorów, układów zapłonowych. d) Wymiana uszkodzonych wysięgników, drzwiczek wnękowych i tablic bezpiecznikowych słupowych. e) Wymiana uszkodzonych słupów oświetleniowych. f) Prostowanie przekrzywionych słupów, opraw i wysięgników do prawidłowej pozycji. g) Przycinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających źródła światła, wg. potrzeb i wskazań Zamawiającego. h) Bieżące pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej słupów stalowych i rezystancji izolacji kabli (w przypadku awarii i przy każdej naprawie wymagającej wymiany przewodów lub kabli)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) jedno zadanie polegające na należytej konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) o wielkości przynajmniej 2500 punktów oświetlenia drogowego w ramach jednego zamówienia obejmującego jeden pełny okres co najmniej 12-sto miesięczny. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwuosobową brygadą serwisową, w której minimum 2 osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia do wykonywania prac pod napięciem na urządzeniach elektroenergetycznych do 1kV (np. przynajmniej zaświadczenie o ukończeniu odpowiedniego kursu). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Okres o jaki Wykonawca skróci czas na usunięcie awarii - 4
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art.144 ust.1 upzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec ul. Teatralna 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec ul. Teatralna 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Budowa drogi ul. Generała Józefa Hallera i ul. Sokolej w formule zaprojektuj i wybuduj oraz budowa drogi ul. Generała Tadeusza Rozwadowskiego.
- Budowa drogi ul. Stokrotek
- Sukcesywne dostawy leków (neuroleptyki, antybiotyki, środki przeciwepileptyczne, środki przeciwbólowe, neuroanaleptyki, produkty lecznicze dla układu nerwowego)
- Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Bolesławcu
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Poświętne
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Adamskiego w Imielinie wraz z przebudową drogi."
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2024 r. Etap I
- Rozbudowa ul. Kościelnej w Bystrej, Gmina Wilkowice
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Małdyty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.