eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa zastawy stołowej, czajników, suszarek do rąk i lodówki absorbcyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Wrocław: dostawa zastawy stołowej, czajników, suszarek do rąk i lodówki absorbcyjnej
Numer ogłoszenia: 241288 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, faks 071 7663701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zastawy stołowej, czajników, suszarek do rąk i lodówki absorbcyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zastawy stołowej, czajników, suszarek do rąk i lodówki absorbcyjnej; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:203957,70 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 39.22.11.23 - Szklanki do napojów 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 42.71.62.00 - Suszarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przy czym dla poszczególnych części wadium wynosi: część I - 450,00 zł. (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) część II - 180,00 zł.; (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100) część III - 200,00 zł.; (słownie: dwieście złotych 00/100) część IV - 3170,00 zł.; (słownie: trzy tysiące sto siedemdziesiąt złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1.1. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) 6.1.2. oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); 6.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.4. dowód wniesienia wadium. 6.1.5. Dla zastawy stołowej KAMELIA oraz lodówek absorpcyjnej atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Europejskiej dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością. 6.1.6. do oferty dołączyć oryginalny katalog oferowanego sprzętu lub wydruk strony internetowej producenta wraz ze ścieżką dostępu, zawierający opis w języku polskim. Nie dopuszcza się dokumentów wykonanych samodzielnie przez oferenta. 6.1.7. pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Poznańska 58 bud. 24 pok. 7 lub za pośrednictwem poczty. Opłata za siwz 7,60 zł. przy odbiorze w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna od poniedziałku do piątku od 11.00 do 13.00) lub za zaliczeniem pocztowym 14,10 zł. Prośby o przesłanie siwz proszę kierować na fax nr 071/7663701.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii jawnej bud. 13 pok. 113. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.11.2008r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - bud.24 pok. nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa:CZAJNIK ELEKTRYCZNY BEZPRZEWODOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa:CZAJNIK ELEKTRYCZNY BEZPRZEWODOWY; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:22950,82 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa: ZESTAW KAWOWY PORCELANOWY -KAMELIA - ZŁOTY PASEK-NA 6 OSÓB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: ZESTAW KAWOWY PORCELANOWY -KAMELIA - ZŁOTY PASEK-NA 6 OSÓB; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:9139,35 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00-8, 39.22.11.23-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa: LODÓWKI ABSORBCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: LODÓWKI ABSORBCYJNE; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:12295,10 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa: SUSZARKI ELEKTRYCZNE DO RĄK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: SUSZARKI ELEKTRYCZNE DO RĄK; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:159572,43 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.62.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.