eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztabin › Przebudowa drogi gminnej nr 102836B Jastrzębna Pierwsza - Hruskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Sztabin: Przebudowa drogi gminnej nr 102836B Jastrzębna Pierwsza - Hruskie
Numer ogłoszenia: 241275 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztabin , ul. Augustowska 53, 16-310 Sztabin, woj. podlaskie, tel. 087 6439750, fax. 087 6439751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 102836B Jastrzębna Pierwsza - Hruskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej Jastrzębna Pierwsza - Hruskie od km 0+000 do km 5+175 polegającej na : 1)wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego, 2)wykonaniu nawierzchni bitumicznej. Droga gminna Jastrzębna Pierwsza - Hruskie jest drogą klasy L o nawierzchni nieutwardzonej. Projektowany odcinek drogi przebiega przez tereny rolnicze, leśne o luźnej zabudowie oraz przez wieś Hruskie. Początek trasy ustalono w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką Augustów - Lipsk nr 664. Na odcinku drogi od km 0+000 - do km 3+955 nawierzchnia drogi jest gruntowa, natomiast na pozostałym odcinku drogi tj. od km 3+955 do km 5+175 wykonane jest powierzchniowe utwardzenie emulsją asfaltową. Szerokość pasa drogowego wynosi 15 m. Przedsięwzięcie zrealizowane zostanie w całości w pasie drogi gminnej bez korekty przebiegu trasy. Droga przebiega w większości przez terenu użytkowane rolniczo tj. przez grunty rolne i użytki zielone. W środkowej części, na odcinku ok. 800 m do drogi przylega z jednej strony las liściasty ( olcha, osika, wierzba ) oraz na odcinku ok. 150 m las iglasty ( sosna ). Na odcinku o długości ok. 150 m. W kilometrażu 1+000 - 1+200 droga przebiega przez las iglasty ( sosna ). Prowadzenie robót będzie ograniczone do terenu będącego we władaniu zarządzającego. Przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie drogi gminnej poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej na dwóch odcinkach drogi: od km 0+000 i do km 1+ 500 i od km 3+280 do km 5+175. Na pozostałym odcinku drogi czyli ok km 1+ 500 do km 3+280 droga posiadać będzie nawierzchnię z kruszywa naturalnego. W ramach przedsięwzięcia przewiduje się wykonanie nawierzchni mineralno - bitumicznej jezdni o szerokości 4,0 m i o grubości warstwy ścieralnej 5 cm , podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 15 cm. na odcinku od km 1+500 do km 5+175, oraz wyrównawczej warstwy z pospółki żwirowej o gr. 5 cm. na odcinku od km 0+000 do km 1+500. Odwodnienie odcinka objętego projektem będzie się odbywać metodą powierzchniowego spływu wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych oraz skarp do odparowujących rowów przydrożnych. W ramach zamówienia wykonane będą 3 przepusty drogowe o przekroju 400 mm. Projektowane roboty nie kolidują z urządzeniami obcymi. W ramach projektowanych robót nie przewiduje się wykopów i rozkopów poza koroną drogi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w kwocie 10 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji tj. : w zakresie potencjału ekonomiczno - finansowego niezbędnej wiedzy, doświadczenia potencjału technicznego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać, że : a)dysponuje osobami wraz z uprawnieniami z odpowiednich branż i zaświadczeniami o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, b)posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia w postaci narzędzi i urządzeń, c)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane z zakresu przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż 200 000 tys. a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d)wniosą wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w niniejszej specyfikacji, e)udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. f)wskażą w ofercie części zamówienia, które zamierzają powierzyć do wykonania podwykonawcom,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 9.Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ)- bez wprowadzania zmian. 10.Wypełniony formularz kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie przedmiarów robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 11.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 12.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), 13.Podpisany projekt umowy ( zał. nr 5 do SIWZ ), 14.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością , ( zał. nr 6 do SIWZ), 15.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( zał. nr 7 do SIWZ ), wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( dotyczy to w szczególności kierowników robót ): uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, aktualne zaświadczenia kierowników budowy o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 16.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca i które będą użyte do realizacji zamówienia ( zał. nr 8 do SIWZ ), 17.Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.( zał. nr 9 do SIWZ )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztabin.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.