eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › usługa ochrony osób i mienia w tym konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Kraśniku, ul. T. Kościuszki 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Kraśnik: usługa ochrony osób i mienia w tym konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Kraśniku, ul. T. Kościuszki 5
Numer ogłoszenia: 241268 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kraśniku , ul. Tadeusza Kościuszki 5, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8843661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-krasnik.is.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa ochrony osób i mienia w tym konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Kraśniku, ul. T. Kościuszki 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1) całodobowej ochrony fizycznej budynku i mienia Urzędu Skarbowego w Kraśniku oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w siedzibie urzędu; 2) monitoring systemów sygnalizacji pożaru, włamania i napadu; 3) konwojowanie wartości pieniężnych. Wspólny słownik zamówień publicznych: 79 71 00 00 - 4 2. Do zadań wykonawcy będzie należało: 1) zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa życia, zdrowia, nietykalności osobistej i mienia osób przebywających na terenie obiektu, 2) ochrona budynku biurowego oraz terenu posesji, 3) ochrona wartości pieniężnych, 4) ochrona mienia znajdującego się na terenie urzędu przed: napadem rabunkowym, włamaniem i kradzieżą, wandalizmem i chuligaństwem, innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju na terenie urzędu, wypadkami losowymi, np. pożarem, zalaniem, 5) kontrolowanie ruchu osobowego osobiście i za pomocą istniejącego systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie obiektu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,w razie potrzeby, na polecenie Naczelnika Urzędu, legitymowanie osób oraz wpisywanie do dziennika przebiegu służby 6) uniemożliwienie przebywania na terenie urzędu osobom będącym pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających oraz osobom nie posiadających uprawnień do przebywania, 7) podejmowanie stosownych interwencji w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla życia lub zdrowia osób, mienia oraz porządku publicznego, powiadamianie przebywających na terenie budynku osób o zaistniałych zagrożeniach 8) po godzinach pracy urzędu kontrola prawidłowości zabezpieczeń mechanicznych oraz budowlanych na zewnątrz i wewnątrz budynku, sprawdzanie pomieszczeń pod kątem przepisów p. poż. poprzez dokonywanie obchodów i obserwacji, 9) ochrona pomieszczenia kasowego w celu uniemożliwienia napadu lub rabunku, 10) wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do poszczególnych pomieszczeń budynku zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, prowadzenie książki wydawania i zdawania kluczy, 11) w dni pracy urzędu konwój i ochrona wartości pieniężnych w asyście kasjera Zamawiającego na trasie: siedziba urzędu - bank na terenie miasta Kraśnika (obecnie ok. 50 m) realizowana z uwzględnieniem wszelkich przepisów prawa odnoszących się do konwojowania i ochrony wartości pieniężnych, 12) obsługa systemu telewizji dozorowej oraz central systemów alarmowych: sygnalizacji napadu, włamania i pożaru 13) udzielanie podstawowych informacji podatnikom w zakresie miejsca załatwiania spraw oraz kierowanie do odpowiednich pokoi, 14) wykonywanie drobnych, bieżących czynności technicznych na rzecz Zamawiającego (np. wymiana żarówek, świetlówek, pomoc w przenoszeniu druków, środków czystości), 15) wykonywanie innych czynności wynikających z umowy oraz z Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony obiektu Urzędu Skarbowego w Kraśniku, 3. Zasady ochrony: 1) usługa będzie wykonywana przez patrol jednoosobowy 24 godziny na dobę przez wszystkie dni tygodni, 2) wykonawca zapewni realizacje zamówienia przez sprawnych i odpowiednio przygotowanych do wykonywania obowiązków pracowników ochrony, posiadających wymagane przez prawo udokumentowane kwalifikacje w tym zakresie, 3) pracownicy ochrony winni mieć do dyspozycji w pełni sprawne, niezależnie od siebie działające środki łączności (telefony komórkowe, radiotelefony i.t.p.) oraz inne wyposażenie techniczne zgodne z prawem, niezbędne do należytego wykonywania usługi ochrony, 4) wykonawca winien mieć całodobowo działający system nadzoru i koordynacji oraz posiadać wyposażenie zgodne z prawem, niezbędne do pełnienia nadzoru, a w razie potrzeby do udzielenia wsparcia pracownikom wykonującym swoje obowiązki w chronionym obiekcie, 5) pracownicy ochrony powinni nosić mundury umożliwiające ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. Ubiory pracowników ochrony zatrudnionych przez wykonawcę powinny posiadać oznaczenia odróżniające w sposób widoczny od mundurów pozostających pod szczególną ochrona, lub których wzory zostały wprowadzone na podstawie odrębnych przepisów. Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony powinny w widoczny sposób różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy i pracowników służb publicznych. Pracownicy ochrony powinni znać rodzaje, sposoby ogłaszania alarmów, treści komunikatów ostrzegawczych oraz śledzić sygnały (radio, TV, telefon, syrena) potwierdzających wiarygodność ogłoszenia alarmu oraz określających ich rodzaj i zasięg zagrożeń. 4. Szczegółowe zasady ochrony określa Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony obiektu Urzędu Skarbowego w Kraśniku stanowiąca wraz z umową załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 Pzp. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów w zakresie zgodności ich treści z treścią i warunkami określonymi przez zamawiającego w SIWZ oraz z ustawą Pzp. 3. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU. 1. Zgodnie z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z póź. zm.) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia musi złożyć następujące dokumenty w odpowiedniej formie (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność przez uprawnione osoby): 1) podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające, iż nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 2) podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) ofertę cenową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające brak zaległości podatkowych wykonawcy lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej nią 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 9) polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej, a w razie jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10) wykaz pracowników przewidzianych do realizacji usługi w obiekcie zamawiającego zawierający dane dotyczące posiadanych licencji stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 11) licencje I-go stopnia dla pracowników ochrony wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczną wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z ustawą z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), 12) licencje II-go stopnia dla pracowników ochrony - upoważniającą do kierowania zespołami pracowników ochrony fizycznej - przynajmniej dla jednej z osób wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z ustawą z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. 2005 Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), 13) dodatkowo w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, tzw. konsorcja, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, tzw. konsorcja, dokumenty o których mowa w podpunktach od 1 do 9 muszą być złożone przez każdy z podmiotów-członków oddzielnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa wymagane dokumenty stosownie do dyspozycji zawartej w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z póź. zm). 4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 5. Zamawiający wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących przedstawionych oświadczeń i dokumentów. 6. Brak któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów wymienionych wyżej po upływie wyznaczonego terminu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-krasnik.is.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Kraśniku ul. Tadeusza Kościuszki 5 23-200 Kraśnik nr tel. 0-81 884 30 37 do 39 wew. 103 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Pan Marcin Saładonis.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Kraśniku ul. Tadeusza Kościuszki 5 23-200 Kraśnik pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.