eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi sprzątania pomieszczeń Radia PiK S.A. w Bydgoszczy i Toruniu, dostawy środków czystości oraz przejęcie części pracowników Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Bydgoszcz: Usługi sprzątania pomieszczeń Radia PiK S.A. w Bydgoszczy i Toruniu, dostawy środków czystości oraz przejęcie części pracowników Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 241250 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191538 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A., ul. Gdańska 48-50, 85-006 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 327-41-41 3274156, faks 052 3456013.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3. ust. 1. pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń Radia PiK S.A. w Bydgoszczy i Toruniu, dostawy środków czystości oraz przejęcie części pracowników Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, która będzie obejmować kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, magazynowych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych Zamawiającego i jego jednostek, a w szczególności: a) zmywanie posadzek twardych (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych, gresu, lastrico, żywicy epoksydowej, drewna i wykładzin PCV) w ciągach komunikacyjnych (schody, korytarze) - codziennie, b) odkurzanie posadzek pokrytych wykładziną dywanową w ciągach komunikacyjnych (schody, korytarze) - codziennie, c) opróżnianie koszy na śmieci i niszczarek dokumentów wraz z zabezpieczeniem w worki foliowe - codziennie, d) mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych wraz z dezynfekcją - nie rzadziej niż raz dziennie, a w przypadkach widocznego zabrudzenia w miarę potrzeb, e) zabezpieczenie sanitariatów w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie i kostki zapachowe do toalet - codzienne, f) zmywanie posadzek twardych (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych, gresu, lastrico, żywicy epoksydowej i wykładzin PCV) w pomieszczeniach biurowych - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, a w przypadkach widocznego zabrudzenia w miarę potrzeb, g) odkurzanie posadzek pokrytych wykładziną dywanową w pomieszczeniach biurowych - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, a w przypadkach widocznego zabrudzenia w miarę potrzeb, h) niezależnie od powyższych utrzymywanie w ciągłej czystości ciągów komunikacyjnych o dużym ruchu w pobliżu wejścia do budynku i w łączniku, i) odkurzanie i konserwacja mebli - dwa razy w tygodniu, j) wycieranie kurzu z parapetów okiennych, mebli i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach - dwa razy w tygodniu, k) mycie posadzek twardych (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych, gresu, lastrico, żywicy epoksydowej, drewna i wykładzin PCV) w pomieszczeniach zaliczonych do grupy 3 - 4 razy w roku roku, l) konserwacja posadzek twardych przy użyciu środków chemicznych odpowiednich dla danego typu powierzchni (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych, gresu, lastrico, żywicy epoksydowej i wykładzin PCV ) - dwa razy w roku - do 30 kwietnia i do 30 listopada, m) mycie okien i przeszkleń w pomieszczeniach wymienionych w załączniku nr 2 1. zaliczonych do grupy 3 - jeden raz w roku, 2. zaliczonych do grupy 1 i 2 (z wyjątkiem wymienionych w podpunkcie 3)- dwa razy w roku w okresie do 15 kwietnia oraz do 30 listopada, 3. zaliczanej do grupy 1 i 2 oznaczonych w załączniku nr 2 kolorem żółtym - 3 razy w roku. 3.3. Wykaz pomieszczeń wraz z podaniem powierzchni przeznaczonej do sprzątania przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej siwz. 3.4. Wykaz powierzchni okiennych stanowi załącznik nr 2 do siwz. Ze względu na utrudniony dostęp do niektórych okien (szczególnie okna łącznika), Zamawiający sugeruje dokonanie wizji lokalnej każdemu Wykonawcy zainteresowanemu udziałem w postępowaniu. 3.5. Usługa sprzątania będzie wykonywana we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem niedziel i świąt w godzinach ustalonych z Kierownikiem Biura Organizacji i Zarządzania zamawiającego lub osobą przez niego wyznaczoną. 3.6. Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wstąpił w miejsce Zamawiającego z chwilą zawarcia umowy, na podstawie art. 23 (ze znakiem 1) kodeksu pracy, w stosunek pracy w odniesieniu do 3 pracowników, wykonujących dotychczas prace z zakresu sprzątania i usług pomocniczych w pomieszczeniach Radia. Obecne warunki pracy ww. pracowników określa załącznik nr 8 do siwz...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Ciak przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej VANNER s.c., ul. Świerkowa 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Jakub Sabatowski przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej VANNER s.c., ul. Świerkowa 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 291375,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 229876,05

  • Oferta z najniższą ceną: 229876,05 / Oferta z najwyższą ceną: 799714903,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.