Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-18
Jeziorzany: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, bezpiecznej nawierzchni i ogrodzenia na plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Przytocznie
Numer ogłoszenia: 241216 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorzany , ul. Rynek 22, 21-146 Jeziorzany, woj. lubelskie, tel. 81 8578001, faks 81 8578002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jeziorzany.eu ;
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, bezpiecznej nawierzchni i ogrodzenia na plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Przytocznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych, bezpiecznej nawierzchni i ogrodzenia na plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Przytocznie. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych współfinansowanego w ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1.Zmieniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą spełniać następujące warunki: posiadać minimum trzy letnią gwarancję, posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych słońce, deszcz itp. oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia), spełniać wymagania z grupy norm PN-EN 1176 odnośnie bezpieczeństwa oraz jakości, jak również posiadać: certyfikaty na zgodność z wyżej wymienioną normą sporządzone w języku polskim, deklarację zgodności, kartę techniczną urządzenia, tabliczkę znamionową, instrukcję użytkowania, instrukcje konserwacji, dmuszą być fabrycznie nowe i wolne od wad, materiały wykorzystane do produkcji urządzeń: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń, muszą posiadać wymagane atesty i dopuszczenia, elementy metalowe, drewniane powinny być pomalowane i zakonserwowane farbami dopuszczonymi do kontaktu z dziećmi oraz odporne na warunki atmosferyczne, montaż urządzeń wykonać z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa zgodnie z normą PN EN 1177. Ogrodzenie zaprojektowano z metalowej siatki ogrodzeniowej w kolorze zielonym. Ze względów bezpieczeństwa ogrodzenie nie może zawierać ostro zakończonych elementów. Ogrodzenie musi spełniać wymogi zawarte w normie PN EN 1176 1 2009 Nawierzchnia żwirowa. Technologia wykonania nawierzchni wykorytowanie ziemi, ułożenie obrzeży betonowych jednofazowych o wymiarach 20x6x100 cm . Na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, ułożenie i zagęszczenie odsączającej warstwy piasku o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu, rozścielenie warstwy żwiru bez zagęszczenia o grubości warstwy 15 cm, żwir toczony, bez frakcji pyłowych i iłowych , frakcja 2-8 mm. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, gdzie będą montowane urządzenia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw 37.53.52.10 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw 37.53.52.50 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (załącznik nr 4 do SIWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. - Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę urządzeń zabawowych o wartości minimum 50 000,00 zł brutto. Należy dołączyć dowody, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp//bip.jeziorzany.eu;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Jeziorzany, ul. Rynek 22, 21-146 Jeziorzany
pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Gmina Jeziorzany, ul. Rynek 22, 21-146 Jeziorzany, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych współfinansowany ze środków UE w ramach EFS Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie terenów rekreacyjnych w miejscowościach Fiukówka, Krzywda, Okrzeja i Wola Okrzejska
- Budowa integracyjnego i ogólnodostępnego placu zabaw w Starym Polu - inwestycja dofinansowana w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna".
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 -edycja 1 w Samorządowym Klubie Dziecięcym w Biłgoraju, wraz z poprawą dostępności.
- Budowa placu zabaw przy ul. Gagarina w Toruniu.
- Rozbudowa istniejącego placu zabaw o huśtawkę, zjazd linowy, urządzenie street workaut, zestaw zabawowy ławki w ilości 3 szt. w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.