Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Rzeszów: Usługa ochrony, obsługi portierni i centrali telefonicznej
Numer ogłoszenia: 241100 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Rycerska 2, 35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8611421 w. 380, faks 017 861 14 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgchip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony, obsługi portierni i centrali telefonicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony, obsługi portierni i centrali telefonicznej dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Rzeszowie, ul. Rycerska 2. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) świadczenie usługi ochrony: codziennie w godz. od 19:00 do 7:00 - 1 osoba; b) świadczenie usługi obsługi portierni: codziennie całodobowo - 1 osoba (w tym obsługa centrali telefonicznej w dni robocze od 15:00 do 7:00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i dni wolne od pracy - całodobowo); c) świadczenie usługi obsługi centrali telefonicznej: w dni robocze od 7:00 do 15:00 - 1 osoba. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wyposażenie wszystkich pracowników ochrony i portierów w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory; b) przeszkolenie pracowników w zakresie wykonywanej pracy; c) zapoznanie pracowników z regulaminem organizacyjnym obowiązującym w SZGiChP, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; d) zapewnienie znajomości przez pracowników ochrony i portierów topografii obiektów, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp.; e) składanie niezwłocznie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru; f) prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony i portierni; g) w razie potrzeby wspieranie patrolami interwencyjnymi. 4. Do obowiązków pracowników ochrony w szczególności należy: a) w ramach służby obchodowej wyznacza się trasę, szkic - załącznik nr 6 do SIWZ. Patrol wg zaznaczonej trasy należy wykonywać co 60 minut; b) sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy; c) reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi; d) utrzymywanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie (budynki i teren); e) doprowadzenie do opuszczenia obiektu osób dopuszczających się zakłócania porządku (w razie potrzeby wezwanie patrolu interwencyjnego). 5. Do obowiązków pracowników portierni w szczególności należy: a) wydawanie kluczy do pomieszczeń i gabinetów pracownikom Zespołu, prowadzenie ewidencji kluczy; b) informowanie Zamawiającego na bieżąco o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego; c) obowiązek otwierania drzwi wejściowych do budynku głównego w godzinach porannych, otwieranie drzwi sali konferencyjnej o godz. 6:30, zamykania wszystkich drzwi wejściowych po godzinach pracy za wyjątkiem drzwi wejścia do Izby Przyjęć otwartych całodobowo; d) włączanie i wyłączanie źródeł światła na zewnątrz budynku oraz kontrola stanu instalacji wodnej, ściekowej, gazowej i elektrycznej - zgodnie z poleceniami kierownictwa Zespołu; e) odbieranie prasy i przekazywanie do sekretariatu Zespołu do godz. 7:00; f) pilnowanie i egzekwowanie zakazu parkowania w obrębie dojazdu do Izby Przyjęć; g) obsługa centrali telefonicznej w dni robocze w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i dni wolne od pracy - całodobowo. 6. Do obowiązków pracownika obsługującego centralę telefoniczną w szczególności należy: a) obsługa centrali w godzinach od 7:00 do 15:00 w dni robocze; b) prowadzenie rozliczeń za rozmowy zamiejscowe w rozbiciu na Zespół i rozmowy prywatne;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji, o których mowa w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2.Formularz cenowy (załącznik nr 5 do SIWZ) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Rycerska 2
35-241 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Rycerska 2 35-241 Rzeszów Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Rozbudowa Infrastruktury badawczej WBIŚiA - budowa kontenerów badawczych
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 986 Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Ociecka w km 2+254; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Ocieka w km 7+950
- Opracowanie raportu z monitoringu Strategii Innowacji Województwa Podkarpackiego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wag laboratoryjnych oraz pipety automatycznej 1-kanałowej
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Usługa ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Niepodległości tj.siedziba i Oddziały- Muzeum Więzienia Pawiak, Muzeum X Pawilonu CW, Mauzoleum Walki i Męczeństwa i Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 r.
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia obiektów Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie - od 1 sierpnia 2024 - do 1 sierpnia 2026
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
więcej: Usługi centrali telefonicznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.