eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont pokrycia dachowego pawilonu wielofunkcyjnego - kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45453000- 7 roboty remontowe i renowacyjne w szacunkowej ilości około 864,24 m2 pokrycia dachowego do remontu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Łódź: Remont pokrycia dachowego pawilonu wielofunkcyjnego - kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45453000- 7 roboty remontowe i renowacyjne w szacunkowej ilości około 864,24 m2 pokrycia dachowego do remontu.
Numer ogłoszenia: 241084 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Łodzi , ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. (42) 675 00 00, faks (42) 675 03 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego pawilonu wielofunkcyjnego - kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45453000- 7 roboty remontowe i renowacyjne w szacunkowej ilości około 864,24 m2 pokrycia dachowego do remontu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Świadczenie usług robót remontowych i renowacyjnych - kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne w szacunkowej ilości około 864,24 m2 pokrycia dachowego do remontu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Remont pokrycia dachu pawilonu wielofunkcyjnego położonego w Łodzi, przy ul. Smutnej 21, na terenie Aresztu Śledczego, powierzchnia remontowanego dachu wynosi 864,24 m2, dach kryty jest papą asfaltową.  Parametry techniczne budynku: 1.Rok budowy obiektu: 1963. 2.Powierzchnia dachu: 864,24 m2. 3.Powierzchnia zabudowy: 504,48 m2. 4.Kubatura: 8520,00 m3. 5.Wysokość: 10,00 m. 6.Konstrukcja dachu: stropodach żelbetowy, ze wspornikiem żelbetowym na ryglach. 7.Pokrycie dachu: papa asfaltowa na lepiku, podkładowa wraz z wierzchniego krycia. 8.Rynny okapowe: 145,52 mb. 9.Rury spustowe: 8 szt. 10.Instalacja odgromowa. Zakres prac: 1.Demontaż wraz z ponownym montażem, zwodów poziomych i ew. pionowych instalacji odgromowej, na czas wymiany poszycia. 2.Demontaż wraz z ponownym montażem zabezpieczeń tech.- ochronnych, na czas wymiany poszycia. 3.Remont tynków (na kominach oraz elementach wystających ponad dach), polegający na naprawie uszkodzeń będących w elemencie. 4.Remont konstrukcji dachu, polegający na naprawie uszkodzeń będących w elemencie. Należy mieć świadomość, że wspornik konstrukcji dachu znajduje się na wysokości ok. 10,00 m od poziomu terenu. 5.Remont warstwy wyrównawczej/ spadkowej, polegający na naprawie uszkodzeń będących w elemencie. 6.Remont rynien i rur spustowych, polegający na wymianie całego elementu na nowy wykonany z blach stalowych ocynkowanych, gr. 0,55 mm. 7.Remont obróbek blacharskich, polegający na wymianie całego elementu na nowy wykonany z blach stalowych ocynkowanych, gr. 0,55 mm. 8.Remont przewodów kominowy, polegający na naprawie uszkodzeń będących w elemencie. 9.Remont poszycia, polegający na wymianie całego elementu na poszycie z papy termozgrzewalne. Należy mieć na uwadze, że obecne poszycie jest mocno zawilgocone. 10.Remont wraz ze sprawdzeniem skuteczności instalacji odgromowej i przekazanie protokołów z pomiarów. 11.Po zakończeniu robót, przeprowadzenie badania drożności kominów i przekazaniu Zamawiającemu protokołu ze sprawdzenia. 12.Wykonanie wszystkich robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz kartami technicznymi zastosowanych produktów. 13.Zgłaszanie Zamawiającemu prac dodatkowych pod rygorem utraty wynagrodzenia za ich wykonanie. 14.Prowadzenie dziennika remontu i zgłaszanie w nim oraz także telefonicznie funkcjonariuszowi wyznaczonemu przez Zamawiającego fragmentów robót wykonanych, a podlegających zakryciu, pod rygorem utraty, za niezgłoszone fragmenty robót, wynagrodzenia. 15.Zabezpieczenie pomieszczeń Zamawiającego znajdujących się w pawilonie wielofunkcyjnym, przed zalaniami z dachu podczas prowadzenia robót. 16.Naprawa wszelkich uszkodzeń powstałych z winy Wykonawcy. 17.Wywiezienie materiałów z rozbiórki i wystawienie Zamawiającemu protokołu z utylizacji odpadów. 18.Przestrzegania obowiązujących na terenie aresztu praw, zarządzeń oraz norm zachowania. 19.Sporządzenie kosztorysu powykonawczego. 20.Uporządkowanie placu po robotach. Szacunkowe ilości robót podane są w przedmiarze i nie mogą być podstawą wyceny, a jedynie mogą być pomocne w celu określenia zakresu zlecanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną i samemu wykonać inwentaryzację pokrycia dachu niezbędną do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Nieprzeprowadzenie wizji skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jako oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli dołączy Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 1 remont pokrycia dachowego przy czym powierzchnia remontowanego pokrycia dachowego musi wynosić min. 500 m2. W celu spełnienia warunku Wykonawca dołącza do oferty Załącznik nr 6 + przedłoży dokument, potwierdzający, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli dołączy Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli dołączy Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli dołączy Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym zawierającym przedmiar oraz zestawienie cen jednostkowych. b)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22) c)Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania (art. 24) d)Oświadczenie w stosunku do osób fizycznych. e)Oświadczenie o posiadaniu odpowiednich uprawnień. f)Wykaz wykonanych robót. g)Zaakceptowany wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lok.: 110, lub otrzymać za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz na stronie internetowej www.sw.gov.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24-07-2012 r. do godz. 12:00 w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w sekretariacie Aresztu Śledczego w Łodzi, lok 209 lub przesłać za pomocą Poczty Polskiej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.