eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa odczynników do morfologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Zamość: Dostawa odczynników do morfologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
Numer ogłoszenia: 240921 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II , Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, faks 084 6386669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do morfologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do morfologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych - 3 zadania asortymentowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 38.43.45.20 - Analizatory krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą oświadczenia, dokumenty złożone w ofercie. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowania zastosowana będzie formuła spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r z późn. zm. w związku z art. 44. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zam.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość, pok. 215.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość, pok. 248.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta: 1.Formularz oferta wykonawcy (sporządzony według wzoru strona 2 i 3 SIWZ) przedstawiony dla każdego zadania oddzielnie. 2.Oferta cenowa, sporządzona w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 9, zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3.Charakterystyka techniczna oferowanych w ramach dzierżawy analizatorów hematologicznych, zawierająca minimum dane na temat parametrów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem producenta i kraju pochodzenia - dotyczy zadania nr 1. 4.Oświadczenie wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania oferowanych odczynników, kontroli, probówek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z jednoczesnym zobowiązaniem Wykonawcy, że na każde żądanie Zamawiającego stosowne dokumenty zostaną przedstawione w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 5.Deklaracje zgodności, certyfikaty jednostek notyfikowanych (jeżeli są wymagane certyfikaty CE) dla oferowanych w ramach dzierżawy analizatorów - dotyczy zadania nr 1. 6.Informacja na temat ceny netto i brutto oferowanych w ramach dzierżawy analizatorów- dotyczy zadania nr 1. 7.Oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu ciągłości pracy wydzierżawionych analizatorów hematologicznych przez cały okres obowiązywania umowy oraz o udzieleniu pełnej gwarancji na wydzierżawione analizatory na cały okres trwania umowy, z podaniem następujących informacji: czasu usunięcia usterek licząc od daty zgłoszenia naprawy (wymagany przez Zamawiającego czas usunięcia usterek to 48 godzin); czasu reakcji serwisowej na zgłoszenie awarii (wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu to 24 godziny) - dotyczy zadania nr 1. 8.Oświadczenie o terminie płatności za dostawy odczynników - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił 30 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferta wykonawcy wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności. 9.Oświadczenie wykonawcy, że przedstawione w ofercie ilości odczynników oraz kontroli wystarczą Zamawiającemu do wykonania wymaganej w SIWZ ilości badań, wraz z jednoczesnym zobowiązaniem, iż w przypadku gdy zaoferowane ilości odczynników lub kontroli okażą się niewystarczające do wykonania określonej w SIWZ ilości badań, wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu brakujących odczynników i kontroli na swój koszt - dotyczy zadania nr 1. 10.Informacja o warunkach dzierżawy analizatorów hematologicznych. Zamawiający wymaga by płatności za dzierżawę były realizowane w okresach miesięcznych licząc od daty zainstalowania i uruchomienia analizatorów - dotyczy zadania nr 1..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Odczynniki do oznaczania morfologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do oznaczania morfologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych. 1.Ilość morfologii rocznie - 69 000 oznaczeń w tym 100% ozn. 5 Diff (na dwa aparaty). 2.Ilość retikulocytów rocznie - 2 000 oznaczeń (na dwa aparaty). 3.Probówki w ilości 70 000 szt. do pracy z podajnikiem automatycznym analizatora w tym 5% mikrometoda (z palca). 4.Kontrola jakości wykonywana codziennie na trzech poziomach oraz kontrola międzynarodowa wykonana raz na dwa miesiące potwierdzona certyfikatem. Dostawa krwi kontrolnej w oparciu o ustalony harmonogram.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.45.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Odczynniki do aparatu Micros-60..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ABX Minidil LMG (10 l) - 12 op. 2. ABX Miniclean (1 l) - 48 op. 3. ABX Minilyse LMG (1 l) - 48 op. 4. Minoclair/ odcz. Myjący (0,5 l) - 2 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Pozostałe odczynniki dla Pracowni Hematologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test do oznaczania mononukleozy - test aglutynacji szkiełkowej do jakościowego wykrywania z surowicy ludzkiej przeciwciał heterofilnych związanych z mononuklozą. Czułość metody - 100%, specyficzność metody - 97% - 200 oz. 2. Barwnik May-Grunwalda (1 x 500 ml) - 24 op. 3. Barwnik Giemzy (1 x 500 ml) - 12 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.