eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › dostawa opatrunków specjalistycznych, leków z pełnymi wskazaniami i worków na wymioty dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Tarnów: dostawa opatrunków specjalistycznych, leków z pełnymi wskazaniami i worków na wymioty dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 240857 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa opatrunków specjalistycznych, leków z pełnymi wskazaniami i worków na wymioty dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa opatrunków specjalistycznych, leków z pełnymi wskazaniami i worków na wymioty dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie - ZAKRES :1 L.P. NAZWA:KOMPRESY GAZOWE Z NITKĄ RADIACYJNĄ JM ILOŚĆ/12miesięcy 1. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n8w 5cmx5cmx10 szt..; reguła 7 klasa II a OP 20 000 2. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n8w 10cm x 10cm x 10szt.; reguła 7 klasa II a OP 20 000 3. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n16w 10cm x 20cm x10szt.; reguła 7 klasa II a OP 10 000 4. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n8w 5cmx5cmx20 szt..; reguła 7 klasa II a OP 500 5. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n8w 10cm x 10cm x 20szt.; reguła 7 klasa II a OP 1 000 6. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n16w 10cm x 20cm x20szt.; reguła 7 klasa II a OP 1 000 ZAKRES :2 L.P. OPATRUNEK J.M. ILOŚĆ/12miesięcy 1. Kompres oczny włókninowo - celulozowy , jałowy , hypoalergiczny o rozmiarze 4,5cm x 6,5cm (+/- 1cm) Szt. 2 400 2. Opatrunek oczny z wkładem chłonnym , samoprzylepny, pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym , centralnie umieszczony wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu , rozmiar opatrunku 5cm x 7,5cm (+/- 0,5cm) Szt. 600 ZAKRES:3 L.P. Opis wyrobu J.M. ILOŚĆ/12 miesięcy Opatrunek błona przeźroczysta, wodoodporna, nie przepuszczająca bakterii, umożliwiająca wymianę gazową, na rany ziarninujące, ochraniająca świeży naskórek, sterylny. Wymagana karta techniczna produktu. 1. 10cm x 10cm (+/- 3cm ) Szt. 200 2. 15cm x 15cm (+/- 3 cm ) Szt. 200 3. 10cm x 23cm (+/- 3 cm ) Szt. 200 ZAKRES: 4 L.P. Opis wyrobu J.M. ILOŚĆ/12 miesięcy Nieprzylepny opatrunek trójwarstwowy z warstwą węgla aktywnego, wchłaniający nieprzyjemny zapach i lepki wysięk z warstwą kontaktową tricotex, sterylny. Wymagana karta techniczna produktu. 1. 10cmx10cm (+/-2cm) Szt. 20 2. 15cmx15cm(+/-2cm) Szt. 30 ZAKRES: 5 L.P. Opis wyrobu J.M. ILOŚĆ/12miesięcy 1. worki przeźroczyste na wymiociny ze skalą o pojemności 1,5 L Szt. 4200 ZAKRES: 6 L.P. Opis wyrobu J.M. ILOŚĆ/10 miesięcy 1. Pantoprazol Dawka:inj.40mg Szt. 10000 ZAKRES:7 L.P. Nazwa leku J.M. ilość/4m-ce 1. ReoPro inj. 10Mg/5ml Szt. 80 Zakres: 8 L.P. Nazwa leku J.M. ilość/3m-cy 1. Myocet inj. 0,05x2 zestawy po 3 fiolki Op. 12 Zakres 9 L.P. Nazwa leku J.M. ilość/3m-cy 1. Tyverb tabl. 0,25mg x 140 tabl.(butelka) Op. 6 Zakres 10 L.P. Nazwa leku J.M. ilość/3m-cy 1. Votrient tabl. 400mgx60szt. Op. 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: -

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    - oświadczenie, że oferowane wyroby/produkty są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadają wymagane świadectwa rejestracji. (deklaracja zgodności CE producenta / wpis do rejestru wyrobów medycznych) -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis) potwierdzający spełnienie wymagań określonych w SIWZ - dotyczy zakresów 1-6 - Karta techniczna produktu - dot. Zakresu 3 i 4.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. - oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Szpitalu Wojewódzkim im. św. Łukasza w Tarnowie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178 a (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 10:00, miejsce: w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza w Tarnowie Samodzielnym Publiczny Zakładzie Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPRESY GAZOWE Z NITKĄ RADIACYJNĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.P. NAZWA:KOMPRESY GAZOWE Z NITKĄ RADIACYJNĄ JM ILOŚĆ/12miesięcy 1. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n8w 5cmx5cmx10 szt..; reguła 7 klasa II a OP 20 000 2. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n8w 10cm x 10cm x 10szt.; reguła 7 klasa II a OP 20 000 3. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n16w 10cm x 20cm x10szt.; reguła 7 klasa II a OP 10 000 4. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n8w 5cmx5cmx20 szt..; reguła 7 klasa II a OP 500 5. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n8w 10cm x 10cm x 20szt.; reguła 7 klasa II a OP 1 000 6. Inwazyjne komp. gaz. jałowe z podwijanymi brzegami 13n16w 10cm x 20cm x20szt.; reguła 7 klasa II a OP 1 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: opatrunek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompres oczny włókninowo - celulozowy , jałowy , hypoalergiczny o rozmiarze 4,5cm x 6,5cm (+/- 1cm) Szt. 2 400 2. Opatrunek oczny z wkładem chłonnym , samoprzylepny, pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym , centralnie umieszczony wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu , rozmiar opatrunku 5cm x 7,5cm (+/- 0,5cm) Szt. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek błona przeźroczysta, wodoodporna, nie przepuszczająca bakterii, umożliwiająca wymianę gazową, na rany ziarninujące, ochraniająca świeży naskórek, sterylny. Wymagana karta techniczna produktu. 1. 10cm x 10cm (+/- 3cm ) Szt. 200 2. 15cm x 15cm (+/- 3 cm ) Szt. 200 3. 10cm x 23cm (+/- 3 cm ) Szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: nieprzylepne opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieprzylepny opatrunek trójwarstwowy z warstwą węgla aktywnego, wchłaniający nieprzyjemny zapach i lepki wysięk z warstwą kontaktową tricotex, sterylny. Wymagana karta techniczna produktu. 1. 10cmx10cm (+/-2cm) Szt. 20 2. 15cmx15cm(+/-2cm) Szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: worki na wymiociny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. worki przeźroczyste na wymiociny ze skalą o pojemności 1,5 L Szt. 4200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 1Pantoprazol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pantoprazol Dawka:inj.40mg Szt. 10000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ReoPro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ReoPro inj. 10Mg/5ml Szt. 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Myocet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Myocet inj. 0,05x2 zestawy po 3 fiolki Op. 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Tyverb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tyverb tabl. 0,25mg x 140 tabl.(butelka) Op. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Votrient.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Votrient tabl. 400mgx60szt. Op. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.