eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Opole: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
Numer ogłoszenia: 240840 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)cienkopis czerwony-17 szt.;2)cienkopis zielony-20 szt.;3)cienkopis czarny-10 szt.;4)cienkopis niebieski-10 szt.;5)długopis żelowy-10 szt.;6)długopis wymazywalny-6 szt.;7)długopis-5 szt.;8)etykiety grzbietowe do segregatorów 50 mm pakowane po 10 szt.-2 szt.;9)etykiety grzbietowe do segregatorów 25 mm pakowane po 10 szt.-2 szt.; 10)flamastry biurowe zestaw 4 szt. (czarny, czerwony, zielony, niebieski)-10 szt.;11)gumki recepturki-1 szt.;12)gumka-5 szt.; 13)karteczki samoprzylepne 40x50 pakowane po 3 szt.-30 op.;14)karteczki samoprzylepne 75x75-30 szt.;15)klej w płynie-3 szt.;16)klej w sztyfcie-23 szt.; 17)korektor w piórze-10 szt.;18)korektor w płynie-3 szt.; 19)korektor w taśmie-10 szt.;20)kostka samoprzylepna-15 szt.;21)kostka wkład do pojemnika biały 8,5x8,5x3,5-4 szt.;22)koszulka groszkowa A4 100 szt.-15 op.;23)koszulki z klapką 10 szt.-2 op.;24) koszulki A4 Maxi 25szt/op-5 op.;25)marker czarny-6 szt.;26)marker niebieski-2 szt.;27)marker zielony-2 szt.;28)marker pernamentny czarny-1 szt.;29)marker pernamentny czerwony-1 szt.;30)marker pernamentny niebieski-1 szt.;31)marker pernamentny zielony-1 szt.;32)marker flipchard czarny-1 szt.; 33)marker flipchard czerwony-1 szt.;34)marker flipchard niebieski-1 szt.; 35)marker flipchard zielony-1 szt.;36)marker do płyt CD/DVD-2 szt.; 37)mechanizm skoroszytowy 25 szt-1 op.;38)naboje atramentowe 5 szt-30 szt.; 39)naboje atramentowe 6 szt-10 op.;40)nożyczki 15,5 cm-5 szt.; 41)ołówek-5 szt.;42)pióro kulkowe czarne-1 szt.;43)pióro kulkowe niebieskie-1 szt.;44)poduszka do stempli 160x90-3 szt.;45)pojemnik kartonowy z wkładem kolorowym 8,5x8,5x8,5-1 szt.;46)przekładki z kolorowego polipropylenu A4 5 kart-10 szt.;47)przekładki z kolorowego polipropylenu A4 10 kart-5 szt.; 48)rozszywacz-2 szt.;49)samoprzylepne zakładki indeksujące wąskie-15 szt.; 50)samoprzylepne zakładki indeksujące 25x43 żółte-5 szt.;51)separatory kartonowe 1/3 A4 100szt zielony-4 op.;52)separatory kartonowe 1/3 A4 100szt niebieski-1 op.;53) skoroszyt kartonowy oczkowy pełny-200 szt.; 54)skoroszyt kartonowy oczkowy połówkowy-100 szt.;55)skoroszyt PCV A4 zawieszkowy zielony 10 szt.-3 op.;56) skoroszyt PCV A4 zawieszkowy niebieski 10 szt-3 op.;57)skoroszyt kartonowy oczkowy barwiony niebieski-5 szt.; 58)skoroszyt kartonowy oczkowy barwiony zielony-5 szt.;59)spinacze w pudełku magnetycznym-6 szt.;60)spinacze biurowe trójkątne 25mm-2 szt.; 61)tablica korkowa w ramie drewnianej 90x60-1 szt.;62)tablica korkowa w ramie drewnianej 60x40-1 szt.;63)taśma biurowa 24x30 6szt-2 op.;64)taśma biurowa 19x30-6 szt.;65)taśma biurowa-2 szt.;66)taśma dwustronna 50x10-1 szt.; 67)teczka z gumką granat-3 szt.;68)teczka z gumką niebieski-3 szt.; 69)teczka z gumką czerwony-3 szt.;70)teczka z gumką zielony-2 szt.; 71)teczka z gumką żółty-2 szt.;72)Teczka kaszerowana na gumkę czerwona-3 szt.;73)Teczka kaszerowana na gumkę granat-3 szt.;74)Teczka kaszerowana na gumkę niebieski-3 szt.;75)Teczka kaszerowana na gumkę zielony-3 szt.;76)Teczka kaszerowana na gumkę żółta-3 szt.;77)teczka skrzydłowa z rzepem niebieska-1 szt.;78)teczka skrzydłowa z rzepem czerwona-1 szt.;79)teczka wiązana kartonowa-10 szt.;80)teczka organizer niebieska-1 szt.;81)Temperówka-2 szt.;82)tusz do stempli czarny-5 szt.;83)tusz do stempli czerwony-6 szt.;84)wkłady do długopisu żelowego Pentel OH! GEL-10 szt.;85)wkłady do pióra FRIXION 3 szt-1 op.;86)zakładki indeksujące-30 szt.;87)zestaw cienkopisów 6 szt-3 op.;88)zestaw cienkopisów 12 szt-2 op.;89)zestaw zakreślaczy 4 szt (żółty, różowy zielony pomarańczowy)-8 op.;90)znaczniki samoprzylepne-10 szt.;91)zszywacz-3 szt.;92)zszywki op.1000-20 op.;93)zszywki-1 op.;94)Kalkulator biurowy-3 szt.;95)Kalkulator-2 szt.;96)gąbka do zwilżania palców - maczałka wodna-1 szt.; 97)pianka do czyszczenia LCD-15 szt.;98)ręczniki papierowe 3 warstwowy 1 kg papieru-35 szt.;99)papier A4 (ryza)-260 szt.;100)papier toaletowy duża rolka-150;101)ręczniki składane 200 listków-100 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 39.29.24.00 - Przybory do pisania 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTIM Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7767,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9346,21

  • Oferta z najniższą ceną: 9346,21 / Oferta z najwyższą ceną: 9445,32

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych ze względu na fakt, że przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.