Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Białystok: dostawa sprzętu komputerowego do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 240829 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 26A, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6510229, 6510337, fax 085 6510229, 6510337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.wiw.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieregenerowanego sprzętu komputerowego na warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie pięciu części zamówienia: I część zamówienia - dostawa pięciu zestawów składających się z jednostki centralnej, monitora LCD 19 cali i drukarki laserowej; II część zamówienia - dostawa siedmiu notebooków; III część zamówienia - dostawa 22 pakietów Microsoft Office Professional 2007 - licencja grupowa (OPEN) - w tym 1 nośnik instalacyjny; IV część zamówienia - dostawa 2 kserokopiarek; V część zamówienia - dostawa dwóch drukarek laserowych, skanera, 9 zasilaczy UPS o mocy 500 VA oraz 1 zasilacza UPS o mocy 650 VA. Wykonawca zobowiązany jest udzielić przynajmniej: - 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone jednostki centralne i monitory LCD 19 cali; - 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone drukarki laserowe; - 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone notebooki; - 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone kserokopiarki; - 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony skaner; - 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone zasilacze UPS.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w artykule 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.wiw.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 26A, 15-959 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 26A, 15-959 Białystok (SEKRETARIAT).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej na parterze budynku przy ul. Zwycięstwa 26A, w dniu 12 grudnia 2007 r. o godz. 12:15. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Jerzy Nowicki, Kierownik Zespołu ds. Administracyjno-Gospodarczych, Zaopatrzenia, Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, P.poż. i Obrony Cywilnej, tel. (085) 651 02 29 w. 129, faks (085) 651 03 37, e-mail: sekretariat@wiw.bianet.com.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa pięciu zestawów składających się z jednostki centralnej, monitora LCD 19 cali i drukarki laserowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pięciu zestawów składających się z jednostki centralnej, monitora LCD 19 cali i drukarki laserowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.12.50-4, 30.23.32.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa siedmiu notebooków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa siedmiu notebooków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 22 pakietów Microsoft Office Professional 2007.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 22 pakietów Microsoft Office Professional 2007 - licencja grupowa (OPEN) - w tym 1 nośnik instalacyjny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa 2 kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 2 kserokopiarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa dwóch drukarek laserowych, skanera, 9 zasilaczy UPS o mocy 500 VA oraz 1 zasilacza UPS o mocy 650 VA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dwóch drukarek laserowych, skanera, 9 zasilaczy UPS o mocy 500 VA oraz 1 zasilacza UPS o mocy 650 VA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa panelu cyfrowego RTG DR z montażem oraz serwera PACS DX - R - archiwum zdjęć RTG
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- "Świadczenie usługi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup subskrypcji licencji dla Systemu Wideokonferencyjnego wraz z integracją w środowisku teleinformatycznym statystyki publicznej
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.