eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Usługi odśnieżania dróg na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w 2012r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Lidzbark Warmiński: Usługi odśnieżania dróg na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w 2012r.
Numer ogłoszenia: 24077 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark Warmiński , ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673274, faks 089 7673274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalidzbark.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odśnieżania dróg na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w 2012r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odśnieżania dróg gminnych o łącznej długości ok. 300 km, wg podziału na następujące rejony odśnieżania : Rejon Nr 1 obejmuje miejscowości : Koniewo-Koniewo Osada-Żytowo-Kotowo-Morawa - łączna długość dróg ok.50 km; Rejon Nr 2 obejmuje miejscowości : Runowo-Ignalin-Łaniewo-Bobrownik-Wróblik - łączna długość dróg ok.50 km; Rejon Nr 3 obejmuje miejscowości : Redy-Redy Osada, Nowa Wieś Wielka-Widryki- Lauda-Wielochowo-Jagoty - łączna długość dróg ok.50 km; Rejon Nr 4 obejmuje miejscowości : Kochanówka-Stryjkowo-Chełm-Miłogórze-Pomorowo - łączna długość dróg ok.50 km; Rejon Nr 5 obejmuje miejscowości : Suryty-Blanki-Jarandowo-Kierz- łączna długość dróg ok.50 km; Rejon Nr 6 obejmuje miejscowości : Markajmy-Knipy-Sarnowo-Wojdyty-Rogóż- łączna długość dróg ok.50 km; 2. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na odrębne zlecenie przedstawiciela zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia wykonawcy odśnieżania dróg w innych miejscowościach. Szacunkowa wielkość zamówienia - ok. 100 godzin odśnieżania na każdy rejon podany w pkt 1. Podana ilość godzin jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość godzin odśnieżania wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy wg potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 3. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował całodobowym kontaktem telefonicznym oraz kontaktem z operatorem sprzętu w celu sprawnego przeprowadzenia usługi odśnieżania. 3) W przypadku awarii sprzętu i przerw w usłudze odśnieżania Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Awarię sprzętu lub przestój w usłudze należy niezwłocznie zgłosić upoważnionej osobie Zamawiającego. 4) Zamawiający zastrzega, że koszty czasu dojazdu do wyznaczonego rejonu, odśnieżania powyżej 5 km będzie ponosił Wykonawca. 5) Rozpoczęcie wykonywana usługi określa się na 2 godziny od chwili zlecenia usługi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 6) Wykonawca będzie sporządzał wykaz odśnieżonych dróg z podaniem terminu i liczby godzin odśnieżania, wykaz musi być potwierdzony przez Sołtysa lub upoważnioną przez Zamawiającego osobę. 7) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8) Wszystkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9) Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji od Nr 1 do Nr 6 stanowią jej integralną część. 10) Oferent zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia: kontakt - Fabian Andrukajtis, tel. 0-89-767-32-74 w.13. 4. Wymagania dotyczące sprzętu : 1) maszyna do odśnieżania musi być wyposażona w silnik o mocy nie mniejszej niż 90 KM, 2) napęd na dwie osie, 3) pług wielofunkcyjny lub w pług czołowy tzw. strzała ze stalową listwą zgarniającą, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza inną listwę zgarniającą niż stalowa, 4) min. szerokość jednorazowego przejścia pługa 2,8 m 5) w przypadku utrudnień w czasie jazdy pojazd musi być wyposażony w łańcuchy przeciwślizgowe 6) pojazd musi być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, stosownie do art.54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. prawo o ruchu drogowym (Dz.U. Nr 98, poz.602 z późn. zm.) odpowiadającym warunkom określonym w § 38 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 01 kwietnia 1999r. (Dz.U. Nr 44, poz.432) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie służy roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1 , którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1 , którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna posiadanie niezbędnego sprzętu tj. dysponowania min. 1 pojazdem kołowym z napędem na dwie osie o mocy min. 90 KM z pługiem odśnieżnym z zastrzeżeniem, że jeden pojazd będzie obsługiwał 1 rejon (dotyczy składania ofert częściowych na poszczególne rejony.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1 , którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1 , którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stawka za 1 godzinę odśnieżania może ulec zmianie w okresie realizacji zamówienia tylko w przypadku wynikającego z przepisów prawa zmiany stawki podatku VAT, w stosunku do stawki z dnia sporządzenia oferty wykonawcy, złożonej w wymienionym na wstępie umowy postępowaniu. Nowa stawka z VAT za 1 godzinę odśnieżania będzie równa sumie stawki netto wynikającej z oferty Wykonawcy i należnej kwoty podatku VAT. 2. W przypadku zmiany osób wymienionych w umowie reprezentujących strony; 3. Wszystkie zmiany muszą być zawarte na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lidzbark Warmiński ul. Krasickiego 1, p.31 11-100 Lidzbark Warmiński lub pobrać ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1 , pokój Nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 1 obejmuje miejscowości : Koniewo-Koniewo Osada-Żytowo-Kotowo-Morawa - łączna długość dróg ok.50 km;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 2 obejmuje miejscowości : Runowo-Ignalin-Łaniewo-Bobrownik-Wróblik - łączna długość dróg ok.50 km;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 3 obejmuje miejscowości : Redy-Redy Osada, Nowa Wieś Wielka-Widryki-Lauda-Wielochowo-Jagoty - łączna długość ok.50 km;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 4 obejmuje miejscowości : Kochanówka-Stryjkowo-Chełm-Miłogórze-Pomorowo- łączna długość dróg ok.50 km;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 5 obejmuje miejscowości : Suryty-Blanki-Jarandowo-Kierz- łączna długość dróg ok.50 km;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rejon Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 6 obejmuje miejscowości : Markajmy-Knipy-Sarnowo-Wojdyty-Rogóż- łączna długość dróg ok.50 km;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.