eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przebudowa i modernizacja obiektu Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie przy ul. Porannej 41.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Olsztyn: Przebudowa i modernizacja obiektu Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie przy ul. Porannej 41.
Numer ogłoszenia: 240586 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn , ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5229529, faks 089 5229505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja obiektu Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie przy ul. Porannej 41..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku koszarowo-szkoleniowego Ośrodka Szkolenia KW PSP w Olsztynie, położonego na działce nr 3, obręb 142 miasta Olsztyn, ul. Poranna 41, woj. warmińsko-mazurskie wraz z zagospodarowaniem terenu. Dane ogólne: 1) budynek koszarowo szkoleniowy: - powierzchnia zabudowy - 590,00 m2 - powierzchnia użytkowa - 1080,70 m2 - wysokość budynku - 12,80 m - kubatura - 5200 m3 Roboty budowlane: a) nadbudowa budynku koszarowo-szkoleniowego o kondygnację poddasza, b) dobudowa wiatrołapu do budynku, c) przebudowa klatki schodowej, d) demontaż naczynia zbiorczego znajdującego się na budynku koszarowo-szkoleniowym oraz demontaż masztu. Założenia funkcjonalno-przestrzenne: a) na parterze - nowo projektowane zaplecze świetlicy oraz siłownia i zaplecze techniczne, garaże, b) na piętrze - siedem pokoi wypoczynkowych, sala wykładowa z zapleczem, aneks kuchenny, hall oraz łazienka ogólnodostępna, c) na poddaszu - dziewięć pokoi, sala wykładowa oraz aneks kuchenny. Projekt zagospodarowania terenu: Na działce - wymieniono nawierzchnie placów manewrowych przed budynkami na kostkę betonową. Zaplanowano odnowienie trybun na boisku oraz nowe ogrodzenie wraz z bramą wjazdową na teren ośrodka szkolenia. Ogrodzenie - istniejące /wymiana na nowe - z paneli zgrzewanych z drutów pionowych i poziomych O 5 mm w formie kraty o oczkach 50x200 mm o wysokości 180 cm oraz szerokości 250 cm w kolorze zielonym. Zaprojektowano plac z kostki betonowej szarej z istniejącymi spadkami. Uwagi: Zgodnie z pozwoleniem nr 880/2008 z dnia 23.10.2008 r. wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie podczas prac remontowo-budowlanych przy ul. Porannej 41 w Olsztynie będą prowadzone badania archeologiczne. Zaprojektowano instalacje: a) wodociągową, b) kanalizacji sanitarnej, c) elektryczną, d) centralnego ogrzewania: Istniejący budynek koszarowo-szkoleniowy zasilany jest obecnie w ciepło z kotłowni olejowej, znajdującej się w piwnicy. e) wentylacji grawitacyjnej, f) sieci c.o. i wodnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.48.00 - Ośrodki szkoleniowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 70.000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w ppkt 1 musi spełnić, każdy z tych Wykonawców. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: roboty budowlane polegające na - wybudowaniu lub przebudowaniu co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej o wartości robót, za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 2 000 000,00 zł. znaczenie - 100%. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w ppkt 2 musi spełnić, co najmniej jeden z tych Wykonawców. 3) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: a) Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych), c) Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. d) Kierownika robót teletechnicznych - - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót teletechnicznych oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie warunek opisany w ppkt 4 lit. a - d. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają aktualną polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł., b) posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. c) posiadają sprzedaż w okresie ostatnich trzech lat tj. 2005, 2006, 2007 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł. rocznie w każdym roku obrotowym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie każdy z warunków wymienionych w ppkt 5 lit. a-c 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz musi być przez nich podpisany. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Obowiązek ustanowienia pełnomocnika dotyczy również wspólników spółki cywilnej o ile nie wynika takie umocowanie bezpośrednio z umowy spółki. Umocowanie (oryginał pełnomocnictwa) należy przedłożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. . w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: roboty polegające na - wybudowaniu lub przebudowaniu co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej o wartości robót za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 2 000 000,00 zł. - znaczenie - 100%. Ocena tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IBWB/ IBMax X 10 pkt X 100% gdzie: LP:- liczba punktów IBWB: - ilość wybudowanych lub przebudowanych budynków użyteczności publicznej przez badanego Wykonawcę o wartości robót za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 2 000 000,00 zł. IBMax: - maksymalna ilość - wybudowanych lub przebudowanych budynków użyteczności publicznej o wartości robót za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 2 000 000,00 zł. W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności Wykonawców zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań (tzn. zadań spełniających wymagania Zamawiającego). Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - formularz wniosku dostępny w siedzibie Zamawiającego lub można otrzymać faxem tel: 089/500-95-05, 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych) 7) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, zobowiązany jest oddzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt od 2 do 7. 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania tj. wymagane jest wykazanie w tym okresie, że Wykonawca wykonał roboty budowlane polegające na - wybudowaniu lub przebudowaniu co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej o wartości robót, za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 2 000 000,00 zł. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. wymagane jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, takimi jak: a) Kierownik robót budowlanych (Kierownik budowy) - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych), c) Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. d) Kierownika robót teletechnicznych - - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót teletechnicznych oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej. Do wykazu należy załączyć kopie właściwych uprawnień budowlanych w specjalnościach wymaganych przez Zamawiającego oraz aktualne tj. ważne na dzień składania wniosków, zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 10) Rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2005, 2006, 2007) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata ( w tym pozycja: przychód netto ze sprzedaży). - wymagana roczna sprzedaż na poziomie nie mniejszy niż 10.000.000 PLN. 11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na realizację tego zadania, na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 12) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. 13) Oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia lub w przypadku, gdy wniosek podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów przedłożonych razem z wnioskiem. Dokumenty wymienione w pkt 8 i 9 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, tj. składający wniosek wspólnie, składają łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert. Cena 300 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2008 godzina 08:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, ul. Niepodległości 16 pok. Nr 2 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.