eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego 225 ton drogowej kationowej emulsji szybkorozpadowej K1-65 lub równoważnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-05

Hrubieszów: Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego 225 ton drogowej kationowej emulsji szybkorozpadowej K1-65 lub równoważnej
Numer ogłoszenia: 24046 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962091, fax 084 6962595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdh.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego 225 ton drogowej kationowej emulsji szybkorozpadowej K1-65 lub równoważnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego 225 ton drogowej kationowej emulsji szybkorozpadowej K1-65 lub równoważnej spełniającej wymagania normowe zawarte w Warunkach technicznych (Drogowe kationowe emulsje asfaltowe Ema-99) Warunki dostaw: dostawa do siedziby Zamawiającego, z przetankowaniem emulsji przy użyciu własnej pompy Wykonawcy do zbiorników Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.51.00.00 - Bitum i asfalt Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.00 - Bitum i asfalt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu ustalone przez Zamawiającego: W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, tj: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, tj.: - wypełnionego Załącznika Nr 4 - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem osoby upoważnionej do kontaktów z zamawiającym w sprawie realizacji zamówienia - dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiedniego dla zamówienia potencjału technicznego: - w pełni sprawne jednostka transportowa do przewozu emulsji (min. 1 jednostka - np. ciągnik siodłowy z cysterną na bitum o pojemności min. 16 000 kg), wyposażona w pompę do przetankowywania Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana dla zamówienia wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do ofert dokumentów lub oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz Oferty na Załączniku Nr 2. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - złożone na druku Oświadczenie, stanowiącym Załącznik Nr 3 do Specyfikacji. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Poświadczenia dokumentów wystawionych wcześniej nie będą uznawane. W przypadku Spółki Cywilnej - umowa spółki ustalająca zasady reprezentacji. W przypadku oferty wspólnej - Konsorcjum, umowa ustalająca m. in. sposób i zakres reprezentacji. Uwaga: w.w dokument musi być sporządzony w formie zaświadczenia wydanego przez odpowiedni organ administracji publicznej, zgodnie z art. 218 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 - organ administracji publicznej obowiązany jest wydać zaświadczenie, gdy chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu). Powyższego wymogu nie spełnia dokument wystawiony wcześniej przez organ administracji publicznej i potwierdzony przez ten organ za zgodność z oryginałem. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - Załącznik Nr 4. 5.Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - Załącznik Nr 5. 6.Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy - Załącznik Nr 6. 7.Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot dostawy spełnia wymogi obowiązujących norm (świadectwa jakości, certyfikaty, aprobaty techniczne). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zgodnie z art. 9 Ustawy, oraz poświadczone za zgodność - zgodnie z wymaganiami PZP. 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od podmiotów składających wspólną ofert, dokumenty wymienione w pkt 2 i 3 powinny być przedłożone z osobna przez każdy podmiot Konsorcjum. Pozostałe wymogi uczestnicy Konsorcjum mogą spełniać łącznie lub jeden z Konsorcjonariuszy. UWAGA: WYMAGANE DOKUMENTY NALEŻY PRZEDSTAWIĆ W FORMIE ORYGINAŁÓW ALBO KSEROKOPII. DOKUMENTY ZŁOŻONE W FORMIE KSEROKOPII MUSZĄ BYĆ POŚWIADCZONE ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdh.hrubieszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b 22 - 500 Hrubieszów tel. (084) 6962091; fax. (084) 6962595.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Powiatowego Zarząd Dróg w Hrubieszowie, 22 - 500 Hrubieszów ul. Grabowiecka 18b (Sekretariat - pokój Nr 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.