Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Góra św. Anny: Budowa parkingu w Górze św. Anny - parking dolny. Kod CPV 45223300-9 parkingi
Numer ogłoszenia: 240290 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Klasztor Zakonu Braci Mniejszych , ul. Klasztorna 6, 47-154 Góra św. Anny, woj. opolskie, tel. 0-77 4625361, faks 0-77 4625320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swanna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna kościoła katoliskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu w Górze św. Anny - parking dolny. Kod CPV 45223300-9 parkingi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa parkingu dla samochodów osobowych i autobusów etap dolny - 1393 m2. Wykonanie ogrodzenia - 84 m. Wykonanie ciągów kanalizacyjnych, studni połączeniowych i rewizyjnych. Wykonanie szaty roślinnej na terenie parkingu - 1300 m2 Wykonanie oświetlenia i monitoringu parkingu - 3 kamery, 2 lampy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają doświadczenie jako główny wykonawca budowlany w ciągu ostatnich 5 lat w co najmniej trzech przedsięwzięciach budowlanych o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty, potwierdzonych referencjami. b)zapewnili pozyskanie w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) niezbędnego sprzętu dla realizacji robót. c) posiadają środki obrotowe i/lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne na kwotę 400 000 PLN. d) Akceptują ogólne warunki na jakich zamawiający chce udzielić zamówienia publicznego określone w propozycji umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie, o którym mowa w art.44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp .- załącznik nr 2 do SIWZ. d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 400 000 PLN wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Oświadczenie stanowiące wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia oraz wykaz podwykonawców, jeżeli są przewidziani do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. g) Uprawnienia kierownika budowy oraz zaświadczenie z izby inżynierskiej. h) Wykaz prac jako główny wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat w co najmniej trzech przedsięwzięć budowlanych o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty, potwier-dzonych referencjami. - załącznik nr 4 do SIWZ. i) Harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany wg wzoru załączonego do specyfikacji - załącznik nr 5. j) Pełnomocnictwo pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie - jeżeli dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - gwarancje - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swanna.pl/przetarg/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pielgrzyma, al. Jana Pawła II 7, 47-154 Góra św. Anny..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pielgrzyma, al. Jana Pawła II 7, 47-154 Góra św. Anny. - recepacja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie finansowana ze środków uzyskanych z pomocy finansowej pochodzącej z Europej-skiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW), w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla Województwa Opolskiego oś trzecia (Odnowa i rozwój wsi). W przypadku nie uzyskania pomocy finansowej Zamawiający zastrzega sobie prawo na wstrzymanie robót bez konsekwencji finansowych. W takim przypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia z tytuły części wykonanej umowy..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
- Rewitalizacja centrum Orchowa
- "Budowa infrastruktury sportowo-kulturalnej na terenie Gminy Świnna"
- Wykonanie miejsc postojowych przed szpitalem w Suchej Beskidzkiej
- Zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem I i II etapu robót budowlanych polegających budowie parkingu oraz odtworzeniu drogi wewnętrz
- Poprawa infrastruktury kulturalnej w popegeerowskiej miejscowości Babule, gmina Padew Narodowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.