eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów › Przebudowa budynku hotelu robotniczego na budynek mieszkalny z mieszkaniami socjalnymi przy ul. Merkurego 8 w G³ogowie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-09-29

G³ogów: Przebudowa budynku hotelu robotniczego na budynek mieszkalny z mieszkaniami socjalnymi przy ul. Merkurego 8 w G³ogowie.
Numer og³oszenia: 240275 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska G³ogów , ul. Rynek 10, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.sbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa budynku hotelu robotniczego na budynek mieszkalny z mieszkaniami socjalnymi przy ul. Merkurego 8 w G³ogowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Powierzchnia mieszkalna - 2.875,00 m2 Powierzchnia komunikacji i pomieszczeñ gospodarczych - 794,00 m2 Powierzchnia gara¿u - 863,00 m2 w tym: - powierzchnia pomieszczeñ technicznych - 192,00 m2 - powierzchnia u¿ytkowa - 688,00 m2 Ca³kowita powierzchnia u¿ytkowa - 4.505,00 m2 Ca³kowita kubatura - 11.622,00 m3 Wysoko¶æ / szeroko¶æ / d³ugo¶æ - 20,5 m / 14,5 m / 74,0 m Struktura mieszkañ (razem 95 mieszkañ) - mieszkania jednopokojowe o pow. 20 - 30 m2 - 65 - mieszkania dwupokojowe o pow. 38 - 43 m2 - 29 - mieszkanie dozorcy - 1 Zakres robót: 1. Bran¿a budowlana: 1.1. Prace rozbiórkowe: - demonta¿ ¶cian os³onowych (z p³yt azbestowo - cementowych), - demonta¿ sufitów podwieszanych z p³yt gipsowych (z zawarto¶ci± w³ókien azbestowych) - skucie p³ytek coko³owych, - demonta¿ schodów zewnêtrznych, - demonta¿ schodów wewnêtrznych, - demonta¿ dachu i obróbek blacharskich, - demonta¿ stolarki drzwiowej i okiennej, - usuniêcie pod³ogi i posadzki piwnic do poziomu gruntu, - usuniêcie warstw posadzkowych, - demonta¿ ¶cian dzia³owych na wszystkich kondygnacjach (czê¶ciowo zawieraj±cych azbest) 1.2. Prace budowlane: - ocieplenie stropodachu i po³o¿enie nowego pokrycia, - wykonanie nowych klatek schodowych zewnêtrznych i wewnêtrznych, - modernizacja d¼wigu, - kontrola i zabezpieczenie konstrukcji stalowej, - wykonanie izolacji i nowych obróbek blacharskich, - wykonanie nowych ¶cian os³onowych z bloczków betonu komórkowego, - wykonanie izolacji akustycznej stropów, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, - wykonanie i monta¿ nowej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie nowych ¶cian dzia³owych, - wykonanie ocieplenia budynku, - roboty wykoñczeniowe wewn±trz budynku. 2. Bran¿a elektryczna: - demonta¿ instalacji elektrycznej i odgromowej, - monta¿ linii zasilaj±cych (WLZ) do tablic rozdzielczo - pomiarowych, - monta¿ instalacji mieszkaniowych: o¶wietleniowych i gniazdowych, - monta¿ instalacji administracyjnych, - monta¿ po³±czeñ wyrównawczych, - monta¿ instalacji odgromowej i uziemiaj±cej, - monta¿ instalacji domofonowej, - monta¿ instalacji telefonicznej, - pomiary kontrolne i ochronne 3. Bran¿a sanitarna: - demonta¿ istniej±cych instalacji wod. kan. i c.o., - monta¿ wewnêtrznych instalacji wod. kan., - monta¿ wewnêtrznej instalacji c.o. bez wêz³a c.o., - wykonanie kanalizacji sanitarnej zewnêtrznej, - wykonania kanalizacji deszczowej. 4. Bran¿a drogowa: 4.1. Dane ogólne Droga wewnêtrzna manewrowa szer. 5,50 m, KR 1 Stanowiska postojowe prostopad³e szer. 2,3 - 2,5 m, d³ugo¶æ 4,5 m dla osób niepe³nosprawnych szer. 3,6 m Chodniki szer. Od 1,7 do 2,5 m Rampa zjazdowa do gara¿u szer. 5,5 m Pochylnia dla osób niepe³nosprawnych szer. 1,5 m Powierzchnia ogó³em - 0,32 ha 4.2. Krawê¿niki: - betonowe 15 x 30 na podsypce cementowo - piaskowej, ³awa betonowa z oporem, beton C12/15, wystaj±ce 320,0 m, obni¿one 140,0m - 460,0 m 4.3. Obrze¿a: - betonowe 30 x 8 na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wype³nione zapraw± cementow± - 345,0 m 4.4. Nawierzchnie: - droga manewrowa z kostki betonowej gr. 8 cm szarej, na podbudowie t³uczniowej gr. 30 cm - 383,0 m2, - nawierzchnia miejsc postojowych z kostki betonowej gr. 8 cm grafitowej na podbudowie z kruszywa kamiennego ³amanego 0/31,5 gr.20 cm - 270,0 m2 - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm kolorowej na podbudowie z kruszywa ³amanego kamiennego 0/31,5 gr. 15 cm - 708 m2 - nawierzchnia rampy zjazdowej z kostki betonowej gr. 8 cm o podwy¿szonej szorstko¶ci na podsypce t³uczniowej gr. 30 cm - 94,0 m2 - nawierzchnia betonowa (poszerzenie drogi wewnêtrznej) gr. 20 cm, beton C 20/25 na podbudowie z kruszywa kamiennego 0/31,5 - 29,50 m2 - warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm na podbudowie zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7 cm i podbudowie pomocniczej z kruszywa ³amanego 0/31,5 gr. 30 cm - 15,50 m2 4.5. Trawniki: - roz¶cie³anie humusu - 247,50 m3 - trawniki dywanowe - 1.650,0 m2 4.6. Oznakowanie: a) pionowe - stupki z rur stalowych - 4 szt. - znaki drogowe o pow. Do 0,30 m2 - 1 szt. - znaki drogowe o pow. Ponad 0,30 m2 - 7 szt. b) poziome - rêczne malowanie linii segregacyjnych (linie stanowisk postojowych) farb± chlorokauczukow± - 5,50 m2 Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 14.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 130.000,- z³

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1) Spe³niaj± wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Wykonali w okresie piêciu lat roboty budowlane, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, odpowiadaj±ce swym rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy za robotê podobn± uzna robotê polegaj±c± na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego o kubaturze wiêkszej lub równej 10.000 m3 . 4) Dysponuj± osobami posiadaj±cymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci telekomunikacyjnej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia posiadaj±cymi aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do OIIB, 5) Posiadaj± ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 700.000,00 z³ lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 700.000,00 z³ . 6) Posiadaj± ubezpieczenie dzia³alno¶ci od OC, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów na zasadzie spe³nia-nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Formularz oferty - za³. Nr 1 do SIWZ. 2) Protokó³ z wizji terenu objêtego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru. 3) Informacjê o uprawnieniach do wykonywania prac w zakresie demonta¿u, transportu i utylizacji materia³ów zawieraj±cych azbest lub wskazanie firmy podwykonawczej posiadaj±cej niezbêdne uprawnienia w tym zakresie. 4) Kosztorys ofertowy opracowany metod± szczegó³ow±. 5) Harmonogram rzeczowo - finansowy w uk³adzie miesiêcznym - wg za³±czonego wzoru - za³. Nr 9 do SIWZ. Na etapie zawierania umowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego. Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów maj± jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosowaæ przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulacjê w³asn±. 6) Dowód wniesienia wadium. 7) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej musi posiadaæ adnotacjê w³a¶ciwego organu wydaj±cego to za¶wiadczenie o aktualno¶ci zapisów - dokonan± w terminie jak wy¿ej. 8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zmówienie zobowi±zani s± z³o¿yæ do wniosku: . Pe³nomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozosta³ych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postêpowaniu albo reprezentowaniu w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, . Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy ,umowê reguluj±c± wspó³pracê tych wykonawców. 9) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art.22 pzp - za³. Nr 2 do SIWZ, 10) Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, - zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SIWZ 11) Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 12) Informacja na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie , -za³. Nr 4 do SIWZ , 13) Wykazu osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - za³. Nr 5 do SIWZ , 14) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie,- za³. Nr 3 do SIWZ, 15) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych w wysoko¶ci co najmniej 700.000,- z³. lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê co najmniej 700.000,- z³. wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 16) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski Rynek 10 67-200 G³ogów pok.314.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Urz±d Miejski Rynek 10 67-200 G³ogów pok.314.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.