eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Termomodernizacja budynku Filii Szko³y Podstawowej Nr 2 ul. B³±dzonka w Suchej Beskidzkie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-07-15

Sucha Beskidzka: Termomodernizacja budynku Filii Szko³y Podstawowej Nr 2 ul. B³±dzonka w Suchej Beskidzkie
Numer og³oszenia: 240198 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sucha Beskidzka , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. ma³opolskie, tel. 033 8742341, 8749544, faks 033 8742266.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sucha-beskidzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Filii Szko³y Podstawowej Nr 2 ul. B³±dzonka w Suchej Beskidzkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Filii Szko³y Podstawowej Nr 2 przy ul. B³±dzonka 73 w Suchej Beskidzkiej polegaj±ca na wykonaniu docieplenia ¶cian zewnêtrznych. Zmówienie obejmuje równie¿ realizacjê robót towarzysz±ce, tj.: - wymianê parapetów zewnêtrznych, - wymianê rynien i rur spustowych, - wykonanie zabudowy podstrzechowej, - roboty malarskie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiaj±cego zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Termin realizacji zamówienia: Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia do 30.10.2009 r. przy czym g³ówne prace (w szczególno¶ci prace wymagaj±ce korzystania z rusztowañ oraz prace na wysoko¶ci) nale¿y wykonaæ do dnia 30.09.2009 r. W okresie od 01.10.2009 r. do 30.10.2009 r. mo¿na prowadziæ tylko i wy³±cznie drobne prace oraz roboty, które nie wymagaj± rusztowañ (np. prace malarskie, prace porz±dkowe, itp.)..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1 i nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie przynajmniej jedno zamówienie polegaj±ce na dociepleniu ¶cian budynku na powierzchni min. 500 m2 (wskazana powierzchnia dotyczy jednego zadania!) Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca spe³nia³ wszystkie wy¿ej opisane warunki. Ocena bêdzie dokonywana przez komisjê przetargow± powo³an± przez Zamawiaj±cego na zasadzie: spe³nia - nie spe³nia wszystkich tych warunków. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców nale¿y z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia zgodnie z informacjami podanymi powy¿ej..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy musz± dostarczyæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) podpisane o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wg za³±czonego wzoru (za³±cznik nr 2 do SIWZ); 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpis do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 5) aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy Pzp, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, polegaj±cych na dociepleniu ¶cian budynków, z podaniem ich warto¶ci, ilo¶ci robót (powierzchni ocieplonych ¶cian) oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (np. referencje) (za³±cznik nr 3 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 32 (cena 10 z³).

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urz±d Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 23 (sekratariat).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.