eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych polegających na pomocy psychologicznej grupowej w ramach realizacji projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych w Gimnazjum w Przemkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-25

Przemków: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych polegających na pomocy psychologicznej grupowej w ramach realizacji projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych w Gimnazjum w Przemkowie
Numer ogłoszenia: 24018 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych polegających na pomocy psychologicznej grupowej w ramach realizacji projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych w Gimnazjum w Przemkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-02-041/11-00 z dnia 8 listopada 2011 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w postaci prowadzenia pomocy psychologicznej grupowej w wymiarze łącznie 250 godzin (155h w miesiącach II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012r. i 95h w miesiącach I, II, III, IV, V, VI 2013r.), realizowanych 3h/tydzień - istnieje możliwość przesunięć czasowych realizowanych zajęć. Dodatkowe informacje, wymagania do realizacji zadania: 1. Zajęcia nie mogą się odbywać w dni wolne od zajęć szkolnych (w szczególnych wypadkach zgodę na takie zajęcia wyrazić może koordynator i dyrektor szkoły); 2. Wykonawca zobowiązany jest do: realizacji zajęć rozłożonych w miarę równomiernie w czasie w ciągu tygodnia i miesiąca w wymiarze godzin przewidzianym dla rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu. 3. Wykonawca opracuje program zajęć dostosowany do potrzeb i możliwości uczniów gimnazjum wg. wzoru zamieszczonego w dzienniku zajęć i przedłożyć dyrektorowi szkoły a następnie do Biura Projektu nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem zajęć. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) współpracy z zespołem zarządzającym projektem, a szczególnie z koordynatorem projektu. b) terminowej realizacji umowy, terminowego składania sprawozdań miesięcznych i rachunku miesięcznego do dnia 3 każdego miesiąca następującego po danym miesiącu rozliczeniowym; c) do przedstawienia ramowego harmonogramu zajęć (załącznik nr 3 do umowy) w terminie do 5 dni po podpisaniu umowy; d) opracowania i przekazania do Biura Projektu Miesięcznego harmonogramu realizacji zajęć w terminach do 3 dnia każdego miesiąca na miesiąc następny (harmonogram miesięczny powinien być zaakceptowany przez dyrektora szkoły prowadzącego w projekcie nadzór pedagogiczny), e) przekazania listy uczniów uczęszczających na zajęcia w terminie 5 dni od daty rozpoczęcia zajęć wraz z listą rezerwową (załączniki nr 6 i 7), f) udziału w rekrutacji i doborze beneficjentów zajęć, g) pomocy w zbieraniu dokumentacji dotyczącej beneficjentów projektu (deklaracje, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych, formularz PEFS), h) informowania uczestników zajęć o źródle finansowania projektu, i) właściwego i celowego wykorzystania pomocy dydaktycznych w ramach projektu, j) przeprowadzania ewaluacji zajęć na polecenie koordynatora projektu, k) prowadzenie dziennika zajęć (załącznik nr 8), i) pisemnego informowania koordynatora projektu o zagrożeniach i zmianach w realizacji zajęć; j) opracowania i bieżącego prowadzenia dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie (np. informacja o klasyfikacji rocznej i semestralnej). k) gromadzenia wytworów prac uczestników projektu, l) wykorzystywania w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach (osiągnięciach) zachowaniu uczniów koordynatora projektu i dyrektora szkoły, ł) dodatkowego informowania o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zleceniodawcy, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił realizację zamówienia przez osobę/y posiadającą/e następujące kwalifikacje i umiejętności: a) posiadanie wykształcenia kierunkowego, studiów podyplomowych uprawniających do prowadzenia zajęć z biologii w szkole w tym przygotowania pedagogicznego, określonych Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400), b) posiadanie doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum potwierdzone np. referencjami przez okres min. 2 lat c) posiadania doświadczenia w prowadzeniu zajęć o tej samej lub podobnej tematyce opisanej w części dla której wykonawca składa ofertę przez okres min. 10 m-cy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, np. w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, b) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, b) możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy proporcjonalnie w przypadku zmiany zakresu (zwiększenia bądź zmniejszenia) prowadzonych zajęć, c) dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (zdarzenia losowe), d) dopuszcza się możliwość poprawiania oczywistych omyłek w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przemkow.npc.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_14_000/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków - punkt informacyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-02-041/11-00 z dnia 8 listopada 2011 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.