eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujsoły › Modernizacja drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Ujsoły: Modernizacja drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły.
Numer ogłoszenia: 240184 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły , ul. Św. Huberta 2, 34-371 Ujsoły, woj. śląskie, tel. 033 8647352, faks 033 8647580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej reprezentują Skarb Pań.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego Modernizacja drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły zgodnie z Dokumentacją Projektową w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów, tj. eksploatacji drogi leśnej zgodnie z jej przeznaczeniem. 2. Modernizacja drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki odbywać się będzie po istniejącym śladzie. Nie przewiduje się nowych wykupów terenu. Przewiduje się wykorzystanie terenu zabudowanego już istniejącą nawierzchnią. Długość modernizowanego odcinka drogi leśnej nr 33 w Leśnictwie Rycerki wynosi: Odcinek I od 0+000 do 0+777 Odcinek II od 1+380 do 1+982 Odcinek III od 2+315 do 2+688 Szerokość modernizowanych odcinków drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki wynosi od 3,00 do 4,00 metra. 3. Modernizacja drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki nawierzchni obejmuje w szczególności: - uzupełnienie ubytków mieszanką asfaltową - remont cząstkowy, - skropienie nawierzchni asfaltem, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, 4 cm lub 5 cm, - wykonanie warstwy profilowej - tłuczeń 7 cm, - ukształtowanie pobocza z kruszywa łamanego, - poprawę odwodnienia poprzez czyszczenie przepustów, czyszczenie i wykonanie nowych fragmentów rowu wzdłuż modernizowanej drogi, wykonanie muru oporowego z kamienia na zaprawie w km 1+466 - 1+480 wys. 2,2 m 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, składająca się z: 4.1. Projektu budowlano-wykonawczego; 4.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; 4.3. Przedmiaru robót opracowanego przez Zamawiającego stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 4.5. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Termin i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły - Bank Spółdzielczy w Rajczy Oddział w Ujsołach Numer konta : 93 8125 1018 0000 0101 2000 0020 3.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 3.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 3.3.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 3.3.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz. 4.1. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, określone: 4.1.1. w art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.1.2. w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. Wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Prawa zamówień publicznych musi być wystawione na PGL LP Nadleśnictwo Ujsoły. 4.3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji. 5. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków z uwagi na to, że przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia, tj. obejmujących budowę, remont lub modernizację dróg lub dróg leśnych o wartości co najmniej 740.000,00 złotych brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale 7 SIWZ przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Fakt spełnienia warunków wynikać powinien jednoznacznie z treści tychże dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA 1 Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w Prawie budowlanym, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale 7 SIWZ przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Fakt spełnienia warunków wynikać powinien jednoznacznie z treści tychże dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1. Posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 740.000,00 złotych. 2. Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 740.000,00 złotych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale 7 SIWZ przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Fakt spełnienia warunków wynikać powinien jednoznacznie z treści tychże dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności: 1) W terminie ustawowym lub 30 dni od daty wystąpienia WYKONAWCY o wydanie decyzji lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, właściwy organ lub instytucja nie wydał stosownego dokumentu, mimo iż wystąpienie WYKONAWCY spełniało wszystkie warunki formalne. 2) Zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności: a) warunki uniemożliwiające realizację robót budowlanych z przyczyn technologicznych przez okres powyżej 2 tygodni, b) realizowanie przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, c) protesty osób prawnych i fizycznych związane z realizacją umowy uniemożliwiające realizację robót budowlanych z przyczyn technologicznych przez okres powyżej 2 tygodni. 3) Zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka, głazy, itp.) skutkujące niemożnością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych. 4) Zaistniała konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenie istotnych zmian w dokumentacji projektowej. 5) Wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5) Prawa zamówień publicznych. 6) Zaistnieje brak frontu robót z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY na okres powyżej 3 tygodni. 7) Przekazanie placu budowy nie nastąpiło w terminie umownym. 8) Nastąpiło działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem obejmujące, w szczególności: klęski żywiołowe, niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, gwałtowne i długotrwałe -trwające ponad 2 tygodnie ponad opady deszczu, powodzie. 2. Opóźnienia w realizacji umowy, o których mowa w ust. 1, muszą być odnotowane w Dzienniku budowy oraz muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i zaakceptowane przez ZAMAWIAJĄCEGO. 3. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Z wnioskiem o zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy WYKONAWCA może wystąpić pisemnie do ZAMAWIAJĄCEGO niezwłocznie po ustaleniu zakresu koniecznego przedłużenia terminu. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie, w tym wskazanie faktycznych okoliczności lub zdarzeń oraz precyzyjne wyliczenie okresu koniecznego przedłużenia terminu. II. 1. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia należnego WYKONAWCY, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności: 1) Rezygnacja przez ZAMAWIAJĄCEGO z realizacji części przedmiotu umowy. 2) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. 2. Z wnioskiem o zmianę umowy w przypadku, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 1 wystąpi ZAMAWIAJĄCY. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie, w tym wyliczenie koniecznego zmniejszenia wynagrodzenia zgodnie z zasadami określonymi w § 12 ust. 2 wzoru umowy. 3. Z wnioskiem o zmianę umowy w przypadku o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 2 może wystąpić WYKONAWCA. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie, w tym wyliczenie zmiany wynagrodzenia za część robót wykonanych lub planowanych do wykonania po zmianie stawki podatku VAT. III. 1. Strony dopuszczają zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY, jeżeli zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń lub okoliczności: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od WYKONAWCY), przy pomocy których WYKONAWCA realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez ZAMAWIAJĄCEGO w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Zmiany podwykonawcy, który - zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych - będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku WYKONAWCA jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez ZAMAWIAJĄCEGO w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. 7 SIWZ. 5) Zmiany podwykonawcy realizującego zakres robót, o którym mowa w art. 35 ust. 4 Prawa zamówień publicznych, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w § 6 wzoru umowy. 6) Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od ZAMAWIAJĄCEGO), przy pomocy których ZAMAWIAJĄCY realizuje przedmiot umowy. 7) Wystąpienia konieczności zmian osób WYKONAWCY, w przypadku gdy ZAMAWIAJĄCY uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. WYKONAWCA obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku ZAMAWIAJĄCEGO. 8) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, w tym zmiana nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych itp. 2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ul. św. Huberta 2 34-371 UJSOŁY woj. śląskie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ul. św. Huberta 2 34-371 UJSOŁY woj. śląskie, sekretariat Nadleśnictwa Ujsoły..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.