eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Dostawa destruktu asfaltowego w ilości do 2 000,0 ton z przeznaczeniem do remontu administrowanych dróg powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Poddębice: Dostawa destruktu asfaltowego w ilości do 2 000,0 ton z przeznaczeniem do remontu administrowanych dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 239928 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214866 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678 78 00, faks 43 6782701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa destruktu asfaltowego w ilości do 2 000,0 ton z przeznaczeniem do remontu administrowanych dróg powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa destruktu asfaltowego w ilości do 2 000,0 ton z przeznaczeniem do remontu administrowanych dróg powiatowych, rozkruszonego do frakcji 0 - 32 mm. Zamawiający każdorazowo uzgadniać będzie telefonicznie lub faksem z Wykonawcą ilość i termin odbioru destruktu, na co najmniej 24 godziny przed odbiorem. Wykonawca dostarczy destrukt na miejsce wbudowania, tj. na drogi powiatowe wskazane przez Zamawiającego, na terenie Powiatu Poddębickiego. Przy każdym transporcie należy okazać dokument z ważenia destruktu przy wykonywanym załadunku. Dostarczony materiał nie może zawierać gwoździ, drutów, szkła ani innych zanieczyszczeń (plastik, guma) i musi nadawać się do wbudowania. Odbioru dostarczonej partii destruktu dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. Z czynności odbioru partii sporządzony zostanie protokół odbioru częściowego. Dostawy destruktu będą wykonywane w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Poddębicach tj. od 8.00 - 16.00. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli tonażu dostarczanego towaru. Dostawa destruktu oprócz sprzedaży samego destruktu obejmuje: załadunek, ważenie, transport i rozładunek destruktu samochodem samowyładowczym we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Inne postanowienia - Cena jednostkowa przedmiotu umowy nie będzie podlegać zmianom w okresie trwania niniejszej umowy. -Zapłata nastąpi po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT, w terminie 14 dni licząc od daty jej doręczenia, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. -Zamawiający dopuszcza wystawianie faktur częściowych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego. Faktury wystawiane będą na adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, 99 - 200 Poddębice, ul. Łęczycka nr 16, NIP: 828-12-41-371. -Płatność następować będzie za faktycznie dostarczone i odebrane ilości ton destruktu. Na dostarczone ilości materiału zostanie spisany protokół odbioru częściowego. -Protokół potwierdzający odbiór destruktu powinien zawierać, co najmniej: datę odbioru destruktu potwierdzoną przez Zamawiającego, masę dostarczonego destruktu, markę i nr rejestracyjny pojazdu, którym dostarczono destrukt, określenie miejsca, na które dany destrukt został dostarczony, podpisy osób sporządzających protokół..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. MACIEJ Piotr Łuczak, ul. Sienkiewicza 21, 99-210 Uniejów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.