Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-10
Zielona Góra: Wykonanie usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim w podziale na części:
Część I - Wolontariat i projekty socjalne
Część II - Szkolenia warsztatowe z zakresu aktywnej integracji
Część III - Praca z osobami starszymi i niepełnosprawnymi
Numer ogłoszenia: 239850 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim w podziale na części: Część I - Wolontariat i projekty socjalne Część II - Szkolenia warsztatowe z zakresu aktywnej integracji Część III - Praca z osobami starszymi i niepełnosprawnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Wykonaniu usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim w podziale na części: Część I - Wolontariat i projekty socjalne Część II - Szkolenia warsztatowe z zakresu aktywnej integracji Część III - Praca z osobami starszymi i niepełnosprawnymi. 2. Pod pojęciem Szkoleń Zamawiający rozumie pozaszkolne formy wsparcia, w tym: kursy, warsztaty, seminaria, konferencje realizowane w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim. 3. Szkolenia winny być zorganizowane w województwie lubuskim. Wskazane jest aby szkolenia były zorganizowane poza Zieloną Górą i Gorzowem Wlkp. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a, 1b, 1c stanowiące integralną cześć SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert trzy usługi szkoleniowe tj.: warsztaty, seminaria, konferencje lub inne formy podnoszenia kwalifikacji o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Spełnienie ww. warunku dotyczy części nr 1, 2 i 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował do przeprowadzenia szkoleń: minimum jedną osobą (trenerem), która: - posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematycznego części niniejszego postępowania, na którą Wykonawca składa ofertę, tj. z zakresu wolontariatu i projektów socjalnych lub aktywnej integracji lub pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi. (UWAGA: w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie lub trzy części postępowania zobowiązany jest przedstawić jeden Wykaz osób, które posiadają doświadczenie z zakresu tematycznego dwóch lub trzech części, przy czym może w nim wykazać tą samą osobę, jeśli posiada ona wymagane łączne doświadczenie)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: 50 000,00 zł. Spełnienie ww. warunku dotyczy części nr 1, 2 i 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) Umowę spółki cywilnej - (jeśli dotyczy); c) Pełnomocnictwo - (jeśli dotyczy); d) Harmonogram szkolenia - wg załączników nr 7a, 7b, 7c do SIWZ; e) Program szkolenia- wg załącznika nr 8 do SIWZ; f) Opis hotelu - wg załącznika nr 9 do SIWZ; g) Oświadczenie podmiotu trzeciego - wg załącznika nr 11 do SIWZ (jeśli dotyczy); h) Wykaz zrealizowanych szkoleń - załącznik nr 12 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wykaz zrealizowanych szkoleń - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający informuje, iż w treści zawartych umów można wprowadzać następujące zmiany: 1.1 zmiana cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy); 1.2. zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego; 1.3. zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; 1.4. zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy; 1.5. zmiana lokalizacji szkolenia, przy czym nowa lokalizacja musi spełniać wymogi określone w SIWZ (nie może być jakościowo gorsza od zaproponowanej w ofercie); 1.6. zmiana terminu szkolenia, przy czym nowy termin musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 2. Zmiany określone w pkt 2 wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Za zgodą Zamawiającego dopuszczalna jest zmiana składu kadry szkoleniowej (trenera), o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym jakie wymagał Zamawiający lub wyższych. 5. W przypadku zmiany kadry szkoleniowej, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kwalifikacje ww. osób. Zmiana kadry nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy. 6. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Administracyjno - Gospodarczy
Wydział Zamówień Publicznych
65 - 057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy Kancelaria Ogólna (pokój nr 59) 65 - 057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wolontariat i projekty socjalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi następujące szkolenia: 1.1 Wolontariat w prawie - Jedno jednodniowe seminarium. Liczba uczestników: 30 osób, tj.: 1 grupa, 6h szkolenia. 1.2 Wolontariat w placówce - Jedno jednodniowe seminarium. Liczba uczestników: 30 osób, tj.: 1 grupa, 6h szkolenia. 1.3 Wolontariat w jednostce pomocy społecznej - Jedno jednodniowe seminarium. Liczba uczestników: 30 osób, tj.: 1 grupa, 6h szkolenia. 1.4 Szkolenie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych z zakresu pisania, realizowania i rozliczania projektów - Dwa dwudniowe warsztaty. Liczba uczestników: 40 osób, tj.: 2 grupy po 20 osób, 14h szkolenia dla każdej grupy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Wykaz zrealizowanych szkoleń - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenia warsztatowe z zakresu aktywnej integracji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi następujące szkolenia: 1.1 Kontrakt socjalny w projektach systemowych - Jedne trzydniowe warsztaty. Liczba uczestników: 20 osób, tj.: 1 grupa, 20h szkolenia. 1.2 Programy aktywności lokalnej - Dwa trzydniowe warsztaty. Liczba uczestników: 40 osób, tj.: 2 grupy po 20 osób, 20h szkolenia dla każdej grupy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Wykaz zrealizowanych szkoleń - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Praca z osobami starszymi i niepełnosprawnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi następujące szkolenia: 1.1 Nawiązanie kontaktu i komunikacja z osobami starszymi i niepełnosprawnymi- Jedne dwudniowe warsztaty. Liczba uczestników: 20 osób, tj.: 1 grupa, 14h szkolenia. 1.2 Radzenie sobie z zachowaniami agresywnymi w Domach Pomocy Społecznej - Jedne dwudniowe warsztaty. Liczba uczestników: 20 osób, tj.: 1 grupa, 14h szkolenia. 1.3 Zespół terapeutyczno - opiekuńczy w praktyce - Jedne dwudniowe warsztaty. Liczba uczestników: 20 osób, tj.: 1 grupa, 14h szkolenia. 1.4 Praca z osobą starszą w środowisku - Jedne dwudniowe warsztaty. Liczba uczestników: 20 osób, tj.: 1 grupa, 14h szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Wykaz zrealizowanych szkoleń - 40
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Remont drogi dojazdowej do Jednostki Wojskowej w Czerwieńsku
- Rewitalizacja zabytkowego parku przy Pałacu w Zaborze, siedzibie SP ZOZ Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
- LA.261.28.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- Remont dachu budynku położonego przy ul. Stefana Żeromskiego 2 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej w dniu 30.07.2024 r.
- Usługa gastronomiczna- Letnia Szkoła w Cieszynie
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY POWIDZ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.