eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pacanów › Wypromowanie Pacanowa jako Europejskiej Stolicy Bajek poprzez cykl imprez i wydarzeń kulturalnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Pacanów: Wypromowanie Pacanowa jako Europejskiej Stolicy Bajek poprzez cykl imprez i wydarzeń kulturalnych.
Numer ogłoszenia: 239724 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie , ul. Kościelna 13, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765088, faks 041 3765088.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecb.pacanow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wypromowanie Pacanowa jako Europejskiej Stolicy Bajek poprzez cykl imprez i wydarzeń kulturalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wypromowanie Pacanowa jako Europejskiej Stolicy Bajek poprzez cykl imprez i wydarzeń kulturalnych na podstawie projektu (scenariuszy) kampanii, w szczególności poprzez: 1. Opracowanie i wydruk polsko-angielskiego folderu promocyjnego 2. Opracowanie i wydruk ulotki promocyjnej w wersji polskiej i angielskiej 3. Opracowanie i wykonanie spotu promocyjnego (przed wielkim otwarciem Europejskiego Centrum Bajki w Pacanowie) 4. Opracowanie i wykonanie filmu promującego Pacanów jako Europejska Stolica Bajek 5. Budowa, tłumaczenie i uruchomienie strony internetowej. 6. Przeprowadzenie kampanii billboardowej w największych miastach Polski 7. Organizacja i przeprowadzenie Zjazdu Postaci Bajkowych z całej Europy połączonego z otwarciem Europejskiego Centrum Bajki 8. Organizacja i przeprowadzenie konkursu (Moja ulubiona postać bajkowa) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji zamieszczonym na stronie internetowej zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy) Sposób oceny warunku spełnia-niespełnia. Wykonawca spełni warunek, jeśli z odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej będzie wynikało, że posiada uprawnienia do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia i nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (podstawa prawna art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy). Sposób oceny warunku spełnia-niespełnia Wykonawca spełni warunek jeżeli oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000zł. 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2). Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował usługi z następujących kategorii: - co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu materiałów promocyjnych (np. ulotki, folderu, plakatu), i - co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu strony internetowej, i - co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu filmu lub spotu reklamowego lub promocyjnego, i - co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu ogólnopolskiej kampanię billboardowej, i - co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu imprezy masowej złożonej o znaczeniu ogólnopolskim. Objaśnienie: Przez imprezę masową złożoną Zamawiający rozumie imprezę, której program składa się z kilku rodzajów działalności artystyczno - merytorycznej realizowanych równolegle w jednej miejscowości (np. festiwal, festyn, piknik, jedno lub kilku dniowe); przez rodzaje działalności artystyczno- merytorycznej rozumie się takie działania jak np. koncerty artystów, warsztaty, prelekcje, wystawy, przedstawienia, prezentacje, zabawy, konkursy. Sposób oceny warunku: Jeśli wykonawca spełni warunek, o którym mowa powyżej, Zamawiający na podstawie złożonego wraz z wnioskiem wykazu usług i dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Warunek oceniany będzie według dwóch kryteriów - kryterium ilościowego i kryterium wartościowego, Sposób oceny według kryterium ilościowego: za każdą zrealizowaną i potwierdzoną dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie usługi usługę wykonawca otrzyma 1 pkt. Brane będą do oceny tylko te usługi, które zostały wymienione w wykazie i zostały dołączone dla nich dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Do oceny będzie brane maksimum 10 usług z każdej kategorii usług. Oceniana będzie każda kategoria usług oddzielnie. Tym samym, wykonawca w tym kryterium może otrzymać od 5 do 50pkt (5 kategorii x 1 do 10 pkt). Sposób oceny według kryterium wartościowego: wykonawca, którego wartość usług w danej kategorii będzie najwyższa otrzyma 10pkt, pozostali proporcjonalnie mniej. Do określenia wartości usług w danej kategorii brane będą wyłącznie te usługi, które zostały oceniane w kryterium ilościowym. Tym samym wykonawca w tym kryterium może otrzymać od 5 do 50pkt (5 kategorii x 1 do 10 pkt)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenie wykonawcy, o treści: 1. Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiam pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Można wykorzystać formularz o nazwie oswiadczenie.doc, zamieszczony na stronie internetowej postępowania 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wniosek winien zawierać oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, nazwę i dokładny adres wykonawcy, numery telefonu i faksu, adres poczty e-mail. Można wykorzystać formularz o nazwie wniosek.doc, zamieszczony na stronie internetowej postępowania 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Do sporządzenia wykazu można wykorzystać formularz o nazwie wykaz_uslug.doc, zamieszczony na stronie internetowej postępowania. Składane wraz z wnioskiem dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ecb.pacanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja będzie wysyłana wykonawcom, którzy po ocenie wniosków zostaną zaproszeni do złożenia oferty..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie ul. Słupska 31, 28-133 Pacanów..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WŚ 2007-2013 oraz ze środków Mechanizmu Finansowego EOG, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Samorządu Wojewódzkiego oraz Gminy Pacanów. 2.Zaproszenie do złożenia oferty wraz ze specyfikacją zostanie wysłane na adres mailowy wykonawcy wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) o zamówienie, wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika i do wniosku dołączyć pełnomocnictwo dla niego do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.